سه شنبه ۰۲ تیرساعت ۱۵:۴۴Jun 2026 23
جستجوی پیشرفته
خاورمیانه ۱۳۹۵/۰۳/۲۴ - ۱۵:۴۸

دوپایگاه مهم طالبان مسلح در ولایت جوزجان از بین برده شد

در نتیجه حملات هوایی و زمینی مشترک نیروهای امنیتی افغان به رهبری جنرال عبدالرشید دوستم معاون اول کشور در بخش های از ولایت جوزجان دو پایگاه مهم طالبان از بین برده شد و همچنان به طالبان مسلح تلفات سنگینی نیز وارد گردیده است. به گزارش خبرگزاری خاورمیانه، این عملیات صبح روز دوشنبه به اشتراک افراد ویژه امنیتی معاون اول کشور به راه انداخته شده است که در نتیجه آن 15 طالب مسلح کشته شده و 7 تن زخمی و 16 تن دیگر بدست نظامیان افغان بازداشت شده اند. ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)