دوشنبه ۰۱ تیرساعت ۲۲:۳۶Jun 2026 22
جستجوی پیشرفته
تین نیوز ۱۳۹۵/۰۳/۲۴ - ۱۶:۱۶

نبود مدیریت منسجمی در بخش حمل ونقل، رتبه مصرف انرژی ایران را بسیار بالا ...

تین نیوز | معاون مرکز پژوهش های مجلس شورای اسلامی گفت: از 500 میلیون تن باری که جابه جا می شود تنها 35 میلیون تن از طریق ریل انجام می شود این در حالی است که مصرف انرژی در ریل یک دهم جاده است. محمدخانی معاون پژوهش های زیربنایی و تولیدی مرکز پژوهش های مجلس در نشست علنی امروز (دوشنبه، 24 خرداد) مجلس شورای اسلامی در خصوص گزارش وزیر راه و شهرسازی گفت: به لحاظ شدت مصرف انرژی رتبه ایران از بین 103 کشور 93 است که بسیار بالا است به دلیل اینکه مدیریت منسجمی در بخش حمل و نقل موجود نیست. ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)