دوشنبه ۰۱ تیرساعت ۱۸:۳۱Jun 2026 22
جستجوی پیشرفته
شوشان ۱۳۹۵/۰۳/۲۴ - ۱۷:۰۵

بیماری تب برفکی در دزفول کنترل شد

شوشان: رییس اداره دامپزشکی دزفول گفت:بیماری تب برفکی در دام این شهرستان کنترل شده با این وجود واکسیناسیون دام های منطقه همچنان ادامه دارد. محسن ورجاوند روز دوشنبه در دومین نشست شورای سلامت و امنیت غذایی شهرستان دزفول در سال جاری در خصوص کشتار دام آلوده به تب برفکی در این شهرستان و با بیان اینکه مصرف گوشت دام مبتلا به تب برفکی ممنوع می باشد افزود: لاشه دام مبتلا به تب برفکی ضبط و پرونده تخلف واحد قصابی پیگیری می شود. ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)