سایر منابع:
سایر خبرها
بازگشت هافبک سابق "پرسپولیس" به لیگ برتر
و یک نیم فصل در خونه به خونه بابل به میدان رفت حالا با دو پیشنهاد لیگ برتری مواجه است و امکان بازگشت او به لیگ برتر وجود دارد. دهنوی در این باره گفت: قراردادم با باشگاه خونه به خونه تمام شده است، با دو تیم لیگ برتری صحبت هایی انجام دادم ولی هنوز توافق نهایی نکردم و در حال بررسی آنها هستم؛ امیدوارم به صبا برگردم و دوباره شاگرد علی دایی شوم چراکه فصل گذشته سال خوبی برای من بود.
محسن فروزان : با افتخار شاگرد دایی شدم/می خواهم به تیم ملی برگردم
پیشنهاداتی بگویم که شاید برخی از آنها اصلا رسمی نباشد. قصد داشتم تا زمانی که قرارداد جدیدم را با تیم جدیدم امضا نکرده ام حرفی نزنم. دروازه بان اسبق استقلال در پاسخ به این پرسش که چرا صبا را انتخاب کرد گفت: من علاقه شخصی به علی دایی دارم و از اینکه آقای گل جهان برای جذب من به باشگاه صبا درخواست داده بود افتخار می کنم. من قبلا هم گفته ام. اگر دایی هزار بار دیگر پیشنهاد می داد بدون در نظر
علی محمدی: فصل خوبی در انتظار سپاهان است
ویسی صحبت کردم و دیدم فکر و اهدافمان خیلی به هم نزدیک است. هفت، هشت سال در سپاهان حضور داشتم اما پنج فصل بیرون از این تیم بازی کردم که در این مدت خیلی دوست داشتم دوباره به باشگاهی که در آن بزرگ شدم برگردم. سپاهان را مثل خانه خودم می دانم. مدت ها بود می خواستم برگردم و به سپاهان کمک کنم تا در کنار باشگاه و هواداران به جایگاه واقعی خود برسد. فصل خوبی در انتظار سپاهان است آقای ویسی از
یک روز کاری حاج آقا ابوترابی در ماه رمضان
شاغل در بیمه گفت و ازشان خواست رسیدگی کنند. بعد به ستاد فرماندهی نیروی دریایی ارتش رفتیم. سخنرانی داشت. سخنرانی شان که تمام شد، گفت اگر عجله نداری، بریم چهارراه شهید قدوسی. با یکی از آزاده ها وعده گذاشته م . رفتیم سر قرار. برای حل مشکلش، همان جا نامه ای به وزیر آموزش و پرورش نوشت. چند بار از خستگی، قلم از دستش افتاد. نوشتن نامه که تمام شد. دوباره راه افتادیم. گفت: اول می ریم خونه
آرزوی من بود دنبال سرخپوش شوم - لایق کاپیتانی نیستم
سرویس ورزش جوان ایرانی مهمترین و داغ ترین اخبار ورزشی: به گزارش افکارنیوز ، محمد ابراهیمی درباره بازگشتش به تراکتورسازی، پیشنهادهای استقلال و پرسپولیس، رابطه خوبش با هواداران تراکتورسازی و برخی مسائل دیگر صحبت هایی را انجام داد که ماحصل آن را در ادامه می خوانید: از استقلال و پرسپولیس پیشنهاد داشتم من پیشنهادهای خوبی از تیم های لیگ برتری مثل استقلال و
نوری دلیل پیوستن به تراکتورسازی را گفت
آجورلو و امیر قلعه نویی تشکر کنم. من به تراکتورسازی آمدم تا با این تیم قهرمان ایران شوم و امیدوارم به این افتخار بزرگ برسم. نوری در مورد اینکه آیا به دلیل عدم بازگشت به پرسپولیس از برانکو ناراحت شده است، خاطرنشان کرد: از برانکو ناراحت نیستم و هر مربی می تواند شاگردانش را انتخاب کند. من از علاقه خودم برای بازگشت به پرسپولیس حرف زده بودم ولی این باشگاه تماسی با من نگرفت. هواداران
90/ ویسی خودش هم می داند من بازیکن خوبی هستم!
کرده است. در این رابطه گفت وگوی نود را با امین منوچهری بخوانید. او قرار داد ندارد ولی در لیست خروجی قرار گرفته است. * در لیست خروجی قرار گرفتی؟ من قرارداد ندارم ولی شنیدم که در لیست خروجی قرار گرفته ام. یا اشتباه شده یا این که باشگاه کار غیرحرفه ای انجام داده است چون متاسفانه سال هاست که به این چیزها عادت کرده ایم و برخورد خوبی با فوتبالیست ها نمی شود. ظاهرا در فوتبال مرام و
مارادونا: هیچ کس نمی تواند رابطه من و مسی را خراب کند
، هواداران تیم ها را از هم جدا کرد چراکه کنترل کردن آنها بسیار سخت است. باید بین همه ملت ها عشق و آشتی وجود داشته باشد. در غیر این صورت رقابتی بزرگ مثل یورو به راهی می رود که نتایج اسف باری به دنبال خواهد داشت. ال دیگو درباره این سوال که چه تیمی بیشترین شانس را برای کسب عنوان قهرمانی دارد نیز پاسخ داد: تا الان تیم قوی و قدرتمندی را ندیدم. به عنوان مثال تیم های مدعی آلمان، فرانسه و اسپانیا، به
مجیدی:اعتماد منصوریان برایم کافی است/باندبازی در استقلال ندیدم
برتر صعود کند همین اتفاقات است. *خیلی از بازیکنان می گفتند در استقلال فصل گذشته باندبازی وجود داشته. من به عنوان بازیکن چنین مساله ای را ندیده بودم. چون همیشه سرم پایین بود و زیاد به مسائل جانبی کاری نداشتم. *مسابقات یورو را دنبال میکنی؟ بله. پیگیری می کنم. از حذف برزیل در کوپه آمریکا هم ناراحت شدم. در یورو طرفدار تیم خاصی نیستم اما سبک بازی آلمان و اسپانیا را دوست دارم. *چه تیمی قهرمان می شود؟ از بین اسپانیا و آلمان یک تیم قهرمان می شود.
ادینهو: ایران وطن دوم من است، دوست دارم برگردم/ شنیدن شعار ادینیو آقای گل لذت بخش است
لوسیانو ادینیو در گفت و گو با خبرنگار ورزشی آنا، در رابطه با حضور دوباره خود در ایران و تیم تراکتورسازی گفت: من عاشق هواداران تیم تراکتورسازی هستم. دوست دارم به تبریز بازگردم و روزی که می خواستم از تبریز بروم گفته بودم که دوباره باز خواهم گشت. در هیچ کجای دنیا هوادارانی مثل هواداران تراکتورساری را ندیده ام و دلم خیلی برای آنها تنگ شده است. در چند روز گذشته با خطیبی سرمربی ماشین سازی صحبت های کردم
کنعانی: همه فکر و ذکر من پرسپولیس است
در لیگ برتر پرسپولیس است. به گزارش "ورزش سه"، محمدحسین کنعانی که پس از گذراندن خدمت سربازی خود مجددا به جمع پرسپولیسی ها اضافه شده است در رابطه با گمانه زنی هایی که مبنی بر جدایی از سرخ پوشان مطرح می شود گفت: امیدوارم هرچه سریعتر تکلیفم مشخص شود من هنوز با باشگاه صحبتی نکرده ام، پس از گذراندن دوران خدمت سربازی ام به صورت خودکار به جمع پرسپولیسی ها بازگشتم اما هنوز
امسال در صبا هدف های بزرگی داریم
است با بازیکنانش هم رابطه خوبی دارد حتی او می دانست که من ازدواج کردم و به من تبریک گفت و به من گفت که بهترین کار را کردم که ازدواج کردم امیدوارم بتوانم با عملکرد خوب خودم و با انجام بهترین بازی ها پیش او روسفید شوم. دروازه بان جدید صبای قم درباره کار کردنش با بهزاد غلامپور هم اظهار داشت: او را دوست دارم چرا که پیراهن استقلال را به تن کرده و به نوعی من و او هم خانواده هستیم. خوشحالم که
جیب خالی، پز عالی
پرداخت قیمت محصولات به سمت صندوق رفت، اما دقایقی بعد دوباره در غرفه مواد غذایی پشت سرم ظاهر شد! خنده ام گرفته بود، یعنی مایحتاجش اینقدر زیاد است؟ با نیشخندی که بر لبانش داشت به بغل دستی اش، گفت: این همه راه تا فروشگاه آمدم و کلی وقتم گرفته شده، دوست دارم چند برابر خرید کنم و دیگه مجبور نشوم این همه راه را دوباره بیام. دلم می خواست برگردم بگویم: خیلی از کالاها تاریخ مصرف دارند و شاید خراب شوند که
والی: با رفع محرومیت برای فولاد بازی می کنم
که زمانی که به فوتبال برگشتم، در خصوص آن ها صحبت می کنم. من هنوز در فوتبال خیلی فرصت دارم و آینده خوبی را برای خودم متصور هستم. در این مدت چه چیزی به شما انگیزه می داد که بتوانید دوری از فوتبال را به امید بازگشت به میادین تحمل کنید؟ بازگشت به فولاد و دیدن دوباره هواداران در ورزشگاه به من امید می داد تا مصمم تر پیگیر بخشیده شدن محرومیتم باشم. هواداران هم هنوز به فکر من هستند و
نفت طرفداری ندارد تا تهرانی ها از دست من ناراحت شوند
مردم شهر تهران باشد. این وظیفه من است که به عنوان نماینده مردم شهر تهران در شورای شهر از حقوق آنها بخواهم دفاع کنم. اما مساله ملوان واقعا با این موضوع متفاوت است و من بنا به وظیفه ای که دارم باید برای تیم ملوان کار کنم. من فکر نمی کنم که این کار من باعث شود تا مردم شهر تهران بخواهند از من ناراحت شوند. وی افزود:اگر هم می خواهید بگویید که طرفداران تیم نفت ناراحت می شوند که این بحثش جدا است
وعده رضا مهاجری: یک اخباری جدید به فوتبال ایران معرفی می کنیم!
محمد رضا مهاجری سرمربی تیم فوتبال پدیده خراسان گفت: در هر تیمی بوده ام برای رتبه خوب جنگیدیم و برای فصل آینده زومان برسد برای کسب سهمیه خواهیم جنگید. به گزارش سایت فوتبال ایران و به نقل از سایت رسمی باشگاه پدیده خراسان، محمدرضا مهاجری، سرمربی تیم پدیده در نشست خبری این باشگاه گفت: خوشحالم که دوباره در کنار همکاران همشهریم هستم و این تنها در حرف نیست، زیرا هر بار با شما مواجه شدیم باعث
شوخی های جالب شبکه های اجتماعی (273)
زولبیا بامیه می کشید، 70 تا کشته می داد. 4. یبار تو سایت شرطبندی هرچی پیش بینی کردم اشتباه بود. آخرش مدیر سایت گفت داداش یه بازی باز پخش شده نتیجه ش هم مساویه اینو بزن یه جایزه بدیم بت. وقتی میام خونه میبینم همه دارن ماه عسل نگاه میکنن. 5. 10 دلیل سفر به ایران: چلوکباب تهران، رشته اصفهان، فالوده کاشان، ترشی تره تالش، کیک یزدی، ته چین شیراز، کوفته تبریز، قلیه
کریمی: با خوشی از سپاهان جدا می شوم
علی کریمی با پیشنهاد دیناموزاگرب کرواسی مواجه شده و به احتمال فراوان راهی این تیم می شود تا در لیگ قهرمانان اروپا به میدان برود. از هفته ها قبل باشگاه دیناموزاگرب به دنبال جذب علی کریمی، هافبک طراح و 22 ساله سپاهان بود. هافبکی با سابقه چند فصل بازی در لیگ برتر، حضور در ترکیب تیم المپیک و البته دعوت چندین باره به تیم به گزارش طوفان زرد ؛علی کریمی در گفت و گو با خبرنگار " ورزش سه " درباره
همسرم قاتل است اما هنوز دوستش دارم
خاطر رابطه اش را با این زن قطع کرد. وقتی ما ازدواج کردیم او به صورت پیامکی و تلفنی مزاحم همسرم می شد. حتی شماره خانه ما را پیدا کرده بود. آن زمان معتاد بودم و کنترلی بر رفتارم نداشتم یک شب بعد از کشیدن مواد تصمیم گرفتیم زن جوان را بکشیم تا دیگر مزاحم ما نشود. به عنوان مهمان به خانه او در شمال تهران رفتیم که این جنایت رخ داد. چند وقت بود مواد مصرف می کردی؟ پس از آشنایی با
از بازگشت به ایران استقبال می کنم
گسترشی ها بودم واقعا از تک تک بازی ها لذت بردم. ما بازی های خوبی انجام دادیم و حتی شایسته رده های بالاتر نیز بودیم. هافبک سابق گسترش فولاد در پاسخ به این سوال که تصمیمش برای فصل آینده چیست، تاکید کرد: چند پیشنهاد دارم که در حال بررسی آنها هستم. دوست دارم در این سال های پایانی فوتبالم بهترین انتخاب ها را انجام دهم. پیمنتا در رابطه با اینکه از ایران نیز پیشنهادی دارد خاطرنشان کرد: بله از ایران نیز پیشنهاداتی دارم و از حضور دوباره در این کشور استقبال می کنم چرا که جو ایران و هوادارانش را بسیار دوست دارم. ...
بی تدبیری و ناامیدی در وزارتخانه دولت تدبیر و امید / فدراسیون فوتبال مقابل انتقال غیرفوتبالی می ایستد؟
اینکه یک اشتباه برای بار دوم تکرار نشود. حدیث قشنگی است. همه روی آن تأکید دارند و اینکه باید از گذشته درس عبرت گرفت، اما همه چیز فقط در حد حرف است. عملی وجود ندارد. فرقی نمی کند دولت نهم و دهم باشد یا دولت یازدهم که دولت تدبیر و امید است. در دولت نهم و دهم بود که امتیاز پاس، صبا، پیکان و سایپا از تهران به استان های دیگری منتقل شد. همان زمان کمال بی تدبیری دیده می شد که البته دستور دولت و
هواداران ملوان از دستم عصبانی هستند
وانانیوز-مساله انتقال امتیاز تیم نفت به باشگاه ملوان، به چالش جدید فوتبال ایران تبدیل شده گفتگویی از محمد احمدزاده را در مورد شرایط ملوان و انتقال امتیاز تیم نفت بخوانید: * گفته می شود ملوان جدی ترین خریدار امتیاز نفت تهران است. شما به عنوان یکی از استخوان خرد کرده های فوتبال، با خرید امتیاز نفت موافقید یا ترجیح می دهید ملوان فوتبالی به لیگ برتر صعود کند؟ در این مساله چند نکته
پاسخ وکیل طارمی به ادعای مدیرعامل سایپا
سرمربی صبا علی دایی است که برادر بزرگ تر من محسوب می شود و رابطه بسیار نزدیک و خانوادگی داریم اما خود او هم به من گفت اگر عزت یک کلام قول به اهوازی ها داده پای همان یک کلام بایستید. ابراهیمی در پایان در خصوص اینکه برانکو گفته طارمی با یک تیم اسپانیایی قرارداد بسته گفت: بحث ترانسفر مهدی با من نیست و دوستان دیگری آن را دنبال می کنند ولی هنوز با جایی قرارداد نبسته ولی قطعاً راهی یک تیم خارجی
گفت وگو با همسرِ خالقِ "تو ای پری کجایی"/ تو ای پری کجایی برای چه کسی ساخته شد؟
بیمارستان که هر سه رفتیم. آیا آن روزها را به یاد دارید؟ بله؛ به یاد دارم. روزی در سال 1367 فردی به نام وحید رسولی که در شبکه یک مشغول به کار بود؛ چندین بار به شخصی که خیاط بود و پارکینگ ما را اجاره کرده بود مراجعه می کند. روزی وحید رسولی پیش آن شخص خیاط می رود که شما هم آنجا بودید. آن فرد می گوید؛ می شود با استاد صحبت کنید و وقتی بگیرید تا مصاحبه ای با ایشان انجام دهم. چون حرف شما دو نفر را
سیروس دین محمدی در گفت وگو با متافوتبال : یورگن کلوپ جویای احوالم است / بزودی به اردوی لیورپول می روم / ...
بازی کردم که تونستم نطر آلمانی ها رو به خودم برگردونم. هم بازیکن ها، هم مسئولین و هم طرفدارهای خیلی خوبی داشتن. یک سال دیگه هم با من تمدید کردن. هنوز با کلوپ در تماسی؟ من با آقای مرزبان صحبت می کردم که از طریق ایمیل باهاش در تماس است. گفت یک ایمیل زده بودم بهش که سیروس دین محمدی رو می شناسی که گفته می شناسم کجاست، گفته بود که تو عرصه مربیگری داره کار می کنه و احتمال داشت
فریادشیران: آقایان غیر ورزشی می خواهند مدعی قهرمانی آسیا را نابود کنند
نفت به ملوان چنین موضوعی را شاهد نبودیم. وی افزود: من سابقه رفاقت زیادی با حمیدرضا گرشاسبی مدیرکل ورزش و جوانان تهران و مشاور وزیر ورزش در رشته فوتبال دارم اما معتقد هستم وی بیشتر از فوتبال باید در خدمت رشته تخصصی خودش یعنی کشتی باشد. گرشاسبی در زمان مدیریت در اداره کل ورزش و جوانان خوزستان اجازه نداد، امتیاز فولاد نوین حتی از شهر اهواز خارج شود اما در حال حاضر به عنوان عضو
سبد کالایی که به کارگران سرچهار راه تعلق نگرفت/ سفر از تالش به مازندران برای کارگری
و گوی صمیمانه ای انجام داد. با تردید در جمع شان از اینکه شاید مصاحبه نکنند حضور یافتم، ابتدا فکر می کردند که برای اعزام کارگر به میدان مراجعه کردم. رو به من کرد و گفت، کارگر می خواهی، بدون اینکه جواب مثبت و منفی بدهم، پرسیدم اوضاع کار چه طور است. دردی که برای همه مان قابل لمس است دل پردردی داشت، لب به صحبت گشود، وقتی اوضاع را مناسب دیدم کاغذ و قلم را از کیفم در آوردم. در جمع
قنبرزاده دستش به گوشت نمی رسد، به هواداران و باشگاه استقلال اهانت نکند
با وزارت ورزش و تفکراتش همخوانی داشته باشند تا مشکلات و نارسایی هایی مثل الان وجود نداشته باشد. سعادتی در پایان درباره اعتراض هواداران استقلال به وزیر ورزش بابت نقل و انتقالات لیگ برتر گفت: وزیر ورزش نتوانست خوب حرف هایش را به هواداران استقلال توضیح دهد و این یک واقعیت است که استقلال ی ها الان ناراحت هستند. الان این تفکر به هواداران القا شده که وزیر ورزش نمی خواهد استقلال موفق شود. باید روابط عمومی وزارت ورزش در این گونه قضایا عملکرد بهتری داشته باشد. کاپ
لطفی: باشگاه های ایرانی برده داری می کنند
سعید لطفی در گفتگو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره تجمع بازیکنان تیم فوتبال نفت تهران مقابل شرکت ملی نفت ایران اظهار کرد: متاسفانه تیم با ساختاری مانند نفت تهران که در سال های اخیر جزو مدعیان لیگ برتر بوده و با کسب سهمیه لیگ قهرمانان آسیا در این رقابت ها هم درخشش قابل توجهی داشته با مشکلات فراوانی روبه رو شده است. به نظر من تصمیم های اشتباه افرادی که آشنایی با
افراط نکنید! حتی در گفتن دوستت دارم
های موردنیاز من را ارائه ندهد عکس العمل ام چه خواهد بود؟ مسلما همان فردی که تصور می کرده نیمه گمشده خود را یافته در چنین رابطه ای نخواهد ماند، این است که دلدادگی و عشق مفهومی فانتزی نیست و اگر صورت صحیحی به خود نگیرد از بین می رود. یک کلام فانتزی و سمبلیک به نام عشق وجود دارد که همه ما دوست داریم آن را به رابطه خود بچسبانیم اما اگر واقع بینانه نگاه کنیم متوجه می شویم که این رابطه زمانی معنا و