دوشنبه ۰۱ تیرساعت ۱۶:۲۵Jun 2026 22
جستجوی پیشرفته
روزنامه جوان آنلاین ۱۳۹۵/۰۳/۲۴ - ۱۸:۱۰

منصور برزگر: قهرمانی در آمریکا حیثیتی بود

پیشکسوت کشتی و عضوی شورای فنی کشتی آزاد معتقد است قهرمانی در جام جهانی آمریکا برای تیم ایران حیثیتی بود. منصور برزگر در گفت و گو با خبرنگار ورزشی ایسنا، در رابطه با عملکرد کشتی گیر ان در مسابقات جا م جها نی کشتی آزاد که برای سومین بار متوالی در آمریکا به عنوان قهرمانی دست پیدا کردند، اظها ر کرد: کشتی گیر ان ما عملکرد بسیار خوبی در این مسابقات داشتند و با وجود این که تحت فشار تمرینات المپیکی قرار داشتند، توانستند به بهترین شرایط برای سومین بار قهرمانی خود را در خاک آمریکا به دنیا ثابت کنند ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)