دوشنبه ۰۱ تیرساعت ۲۱:۴۷Jun 2026 22
جستجوی پیشرفته
الف ۱۳۹۵/۰۳/۲۴ - ۱۹:۱۹

مبعلی و مطهری به ملوان پیوستند؟

با انتقال باشگاه نفت تهران به ملوان انزلی به نظر می رسد تعدادی از بازیکنان فصل گذشته این باشگاه با دردسری بزرگ روبه رو شوند، آنها برای نرفتن به انزلی باید به هیات رئیسه سازمان لیگ متوسل شوند. طبق قانون نقل و انتقالات فوتبال ایران که در سال 93 به تصویب رسید، تمام بازیکنانی که متعلق به تیمی باشند که امتیازش به فروش رسیده است باید به عنوان مایملک به تیم جدید نقل مکان کنند، به همین دلیل تمام بازیکنانی که اکنون در عضویت تیم نفت تهران قرار دارند باید به انزلی نقل مکان کنند. ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)