سه شنبه ۰۲ تیرساعت ۰۶:۲۴Jun 2026 23
جستجوی پیشرفته
استقلالی ۱۳۹۵/۰۳/۲۴ - ۱۹:۴۲

پورحیدری: دوست دارم کنار تیم باشم

به گزارش "ورزش سه"، منصور پورحیدری در مورد انتخابش به عنوان عضو جدید هیات مدیره باشگاه استقلال به ورزش سه گفت: راستش را بخواهید من این را از شما می شنوم و اصلا خبر نداشتم. فردا باید جلسه بگذاریم و ببینیم چه اتفاقی می افتد. او در پاسخ به این سوال که آیا از اعضای جدید هیات مدیره شناختی دارد یا نه هم گفت: من شناختی از آنها ندارم ولی در حال حاضر بزرگترین دغدغه استقلال مشکلات مالی است ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)