دوشنبه ۰۱ تیرساعت ۱۱:۵۵Jun 2026 22
جستجوی پیشرفته
افکار نیوز ۱۳۹۵/۰۳/۲۵ - ۰۲:۱۳

شاه ماهی نقل و انتقالات: خودم دوست داشتم به پرسپولیس بروم باشگاه نگذاشت

به گزارش افکارنیوز ، یکی از بازیکنانی که در فصل نقل و انتقالات صحبت هایی مبنی بر پیوستنش به پرسپولیس شنیده می شد به دلیل عدم دریافت رضایتنامه از سایپا و داشتن قرارداد در این تیم ماندگار شد. او در این خصوص توضیحات جالبی ارائه می کند. تمدید نکردم ، توافق مالی انجام شد ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)