دوشنبه ۰۱ تیرساعت ۰۶:۵۱Jun 2026 22
جستجوی پیشرفته
خبرگزاری فارس ۱۳۹۵/۰۳/۲۵ - ۰۳:۱۹

چرا حقوق ها سر به فلک کشید؟/ آسیب شناسی پدیده ای مذموم اما مرسوم

فیش های حقوقی نجومی. این عبارتی است که در یک ماه اخیر به وفور در رسانه های مکتوب و غیرمکتوب کشور طرح و به موجی فراگیر و دومینوگونه بدل شد. دومینویی که از بیمه مرکزی آغاز و به نظام پزشکی و بانک ها و موسسات وابسته به دولت نیز تسری یافت. این موج و فشار افکار عمومی آنقدر سنگین بود که رییس جمهور را نیز به تکاپو واداشت تا با نگارش نامه ای خطاب به معاون اول خود خواستار برخورد با این پدیده مذموم و ظاهراً گسترده شود ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)

برچسب خبرهای مرتبط