سایر منابع:
سایر خبرها
خونه به خونه مدافع راه آهن را جذب کرد
وانانیوز-حامد زمانی که در سه سال گذشته برای راه آهن بازی می کرد و مقطعی برای انجام خدمت سربازی راهی نیروی زمینی تهران شده بود با سقوط تیمش به لیگ دسته اول راهی تیمی شد که احتمال صعودش به لیگ برتر بیشتر از راه آهن باشد. او که یکی از نفرات خوب راه آهن در فصل اخیر محسوب می شد امشب پس از توافق با مسؤولان باشگاه خونه به خونه تصمیم گرفت سال آینده برای این باشگاه بازی کند و دومین خرید علیرضا مرزبان پس از ابراهیم کریمی که شب گذشته به جمع بابلی ها آمده بود لقب بگیرد.
انتخاب ناقص برای استقلال و پرسپولیس/ ربودن جام از قلب آمریکا
که طی آن و در مهمترین جابه جایی های صورت گرفته یا تصمیمات گرفته شده، سرخ پوشان فوتبال تبریز قرارداد خالد شفیعی را تمدید کردند. قرارداد همکاری باشگاه فولاد خوزستان و مهرداد جماعتی به مدت یک فصل دیگر تمدید شد. علی قربانی، مهاجم جوان فصل پیش نفت تهران، با قراردادی دو ساله به تیم استقلال تهران پیوست. اکبر ایمانی هافبک فصل گذشته فولاد خوزستان با امضای قراردادی به مدت یک فصل در جمع فولادمردان ماندگار شد
داستان تکراری فوتبال/ در بر همان پاشنه قبلی می چرخد
شاگردانش کجا رفتند؟ مگر غیر از این است که این تیم به عنوان نماینده کشورمان باید در لیگ قهرمانان آسیا از اعتبار و اقتدار فوتبالمان دفاع کند؟ چرا سپاهان، ذوب آهن، تراکتورسازی و نفت به عنوان نمایندگان فوتبال ما در مسابقات لیگ قهرمانان آسیا حتی نتوانستند از میان تیمهای غرب آسیا صعود کنند؟ خروجی این لیگ پرخرج برای فوتبال ما چیست؟ ملاک و معیار پیشرفت فوتبال باشگاهی ما چیست؟ به نظر می رسد یگانه
آغاز تمرینات صبای قم از 29 خرداد - برپایی تمرینات صبا در صنایع دفاع
به گزارش خبرگزاری فارس از قم، در حالی که بیش از یک ماه از پایان دیدارهای پانزدهمین دوره رقابت های لیگ برتر فوتبال باشگاه های کشور جام خلیج فارس می گذرد و کمتر از 6 هفته دیگر به آغاز شانزدهمین دوره این مسابقات باقی مانده است، صبای قم نیز به جمع تیم هایی پیوست که تمرینات خود را از هفته آینده آغاز می کند. تمدید و ثبت قرارداد 17 بازیکن با صبای قم صبایی ها برای حضور پرقدرت در
تمام نقل و انتقالات قطعی لیگ برتر: "استقلال" و "پرسپولیس" متحول شدند (جدول)
، تیم ماشین سازی تبریز هم که امسال به لیگ برتر صعود کرده دچار تحولات عظیمی شده که این موضوع کاملا عادی است. چراکه وقتی تیمی به دسته بالاتر صعود می کند مجبور است در اکثر خطوط، خودش را تقویت کند و در غیر این صورت خیلی زود دوباره به دسته پایین تر برمی گردد. دو تیم ملوان و نفت تهران هم تحولات زیادی داشته اند. ملوان به دلیل سقوط به لیگ دسته اول، ستاره های خود را از دست داده. نفت تهران هم به
مدیران سرخابی از جیب چه کسی این طور خرج می کنند؟
1میلیارد داشته باشد اماحالا گفته می شود نزدیک به 2 میلیارد می گیرد. دومی شان هم مدافع تیم سقوط کرده ملوان است. جوان 23 ساله که تیم اش این قدر گل خورده و جبران نکرده که به دسته پایین تر رفته است.تیم او در سال گذشته 35 گل خورده که از این نظر سومین خط دفاع افتضاح لیگ برتر است. یعنی آنها از پرسپولیس با سوشا مکانی و بنگر و نورمحمدی هم یک گل بیشتر خورده اند. او حالا با یک قراردادی حداقل بیش از
90/ کنکور فوتبال تبریز با 3 نماینده در لیگ برتر
از آنها در لیگ برتر نبود. یقینا آذربایجان شرقی مملو از استعدادهای ناب فوتبال است که اینگونه با صلابت 3 تیم در لیگ برتر دارد ولی از جهتی هم باید به استعداد سخت افزاری و نرم افزاری استان هم توجه داشت و منتظر ماند تا ببینیم آیا این 3 باشگاه هم استانی در تقابل با یکدیگر و رقابت با 13 تیم دیگر حاضر در لیگ برتر می توانند تا پایان فصل به خوبی و خوشی ادامه دهند یا این که نزدیک پایان فصل که می
90/ پشت پرده فروش نفت
برتر تیم داشته باشد و دست به هر کاری می زنند تا این انتقال صورت بگیرد. حال اینکه چرا باشگاه ملوان دوست ندارد در لیگ دسته یک شرکت کندو با تلاش خودش از راه قانونی سهمیه لیگ برتر را بگیرد دلایل زیادی دارد که یکی از آنها به گفته مسعود رضاییان راه ارزان تر را در نظر گرفته اند و این طوری راحت تر و کم هزینه تر می شود صاحب سهمیه شد. دلیل دیگر هم محبوب شدن بین هواداران و مردم انزلی است که عده ای از آقایان
عضو شورای شهر تهران که نفت را برای انزلی خریده:نفت تهران طرفداری هم دارد که از من ناراحت شود؟
روز نو : عضو شورای شهر تهران گفت:شورای شهر و فوتبال دو مقوله کاملا متفاوت هستند و مسائل مربوط به آن را نباید با هم ارتباط داد. فروش امتیاز و جا به جایی باشگاه فوتبال نفت تهران پای یکی از اعضای شورای شهر تهران را نیز به میان کشید. گفته می شود احمد دنیامالی که در هیات مدیره باشگاه ملوان نیز عضویت دارد، در پشت پرده انتقال امتیاز این باشگاه قدیمی به شهر انزلی نقشی اساسی و تعیین کننده
خسته بند: انتقال امتیاز نفت به ملوان کاملا قانونی است / تلفن تاج در دسترس نبود
تابناک / حسن خسته بند در مورد خرید امتیاز تیم نفت توسط باشگاه ملوان گفت: از دوره ششم در فراکسیون ورزش مجلس شورای اسلامی حضور داشتم و شاهد اتفاقات زیادی در ورزش و بخصوص فوتبال بودم در این سالها بارها امتیاز تیم ها خرید و فروش شده است و تیم هایی از تهران به شهرهای دیگر و یا از شهرهای دیگر به تهران آمده اند. نام تیم ها هم مشخص است و هیچ گونه حساسیتی هم در مورد این خرید و فروش امتیازها وجود نداشته
طومار نمایندگان مجلس استان های شمالی برای وزیر ورزش
. به گزارش فارس، باشگاه ملوان که در پایان این فصل به لیگ دسته اول سقوط کرده امتیاز تیم نفت تهران را خرید و به لیگ برتر بازگشت اما مهدی تاج رئیس فدراسیون فوتبال این انتقال را قانونی نمی داند. ' ); w.apadanaClickParams[ ad.id ] = ad; d.write( '
ملوان سرمایه اجتماعی! ملوان ثروت ملی
را ببینیم! داستان ملوان باعث شد که یادتان بیاید ما فدراسیونی داریم که رئیس دارد! ما تیمی داریم به نام نفت که انگار رئیس ندارد، انگار صاحب ندارد! تیمی که در روزها و هفته رونق رو به رشد صنعت نفت، از اراده صاحبش- وزارت نفت- برای تیمداری برخوردار نیست! تیمی که بر سر نخواستنش دعواست! تیمی که نزدیک به 50 سال پیش پا گرفت و امروز 50 هوادار ندارد! داستان ملوان، چندین قصه در هم تنیده است! همه
همیشه بازنده! - نه پرسپولیس، نه هیچ جای دیگر
سرویس ورزشی جوان ایرانی مهمترین و داغ ترین اخبار ورزشی: به گزارش سرویس ورزشی " جام نیوز "، بعد از کلی جار و جنجال بالاخره نتیجه مزایده باشگاه نفت تهران اعلام و باشگاه ملوان بندر انزلی به عنوان برنده این رقابت معرفی شد. به این ترتیب اگر اتفاق خاصی رخ ندهد و مقاومت ها به جایی نرسد، فصل آینده ملوان به جای نفت در لیگ برتر حاضر خواهد بود، هرچند گفته می شود مسوولان این باشگاه قصد دارند سهمیه
رامبد جوان در یک گفت وگوی بی پرده به تمام پرسش ها پاسخ داد
دیگری باشد. او بر روی لبه تیغ تیزی راه می رود که سقوط از هر طرفش می تواند برایش به معنای پایان خیلی چیزها باشد. قرار است خندوانه به کجا برسد یا لااقل خیال دارد ما را با خود به کجا ببرد؟ اگر می خواهید پاسخ این پرسش ها را بدانید، این گفت وگو را بخوانید: خندوانه تنها برنامه ای است که در رسانه ملی نماینده ی قشر متوسط جامعه است، برای حفظ این جایگاه چه برنامه ای دارید ؟ اینکه
نیم نگاهی بر احوالات این روزهای ملوان
در سنوات گذشته هرگز ازبین نمی رود. *نفت سوخت تا ملوان روشن شود در این میان منتقدان این نوع حضور در لیگ برتر معتقدند تیمی که در فصل گذشته با مشکلات مالی زیادی مواجه بوده وبه عنوان یکی از دلایل سقوط این تیم به دسته پایین تر محسوب می شده از چه منبعی می تواند انتظارات 20 میلیاردی باشگاه نفت را تامین کند؟ از سوی دیگر گفته می شود با توجه به اعلام سازمان لیگ و رئیس فدراسیون فوتبال
نفت تهران: امتیاز تیم را توقیف کنید
محدودیت مالی و تمایل نداشتن وزارت نفت برای تیمداری، امتیاز این باشگاه به مزایده گذاشته شد و ملوان بندرانزلی که در فصل جاری به لیگ دسته اول سقوط کرده بود، امتیاز این تیم را خرید. با این حال سازمان لیگ با اعلام مواردی این نقل و انتقال را غیرقانونی اعلام کرد.
فروش امتیاز باشگاه نفت ضربه ای جبران ناپذیر به فوتبال تهران و کشور است
تهران است که اگر فدراسیون فو تبا ل مخالف انتقال نفت به انزلی است، می توانند مجوز ندهد و ما نیز با انتقال هر تیمی از تهران به سایر استان ها مخالف هستیم. موسسه فرهنگی ورزشی نفت تهران پس از انتشار مزایده فروش سهام این باشگاه اعلام کرد: باشگاه ملوان برنده مزایده است و امتیاز لیگ برتری این باشگاه به ملوان بندر انزلی واگذار شد. این در حالیست که رییس فدراسیون فوتبال و مقامات هیات فوتبال استان تهران از ابتدا مخالف فروش امتیاز نفت تهران به خارج استان بودند. تیم نفت تهران با 49 امتیاز جایگاه پنجم را در لیگ برتر فوتبال بدست آورد. تهرام/9343// 1625 ...
اگر در باشگاه ملوان اینقدر پول وجود دارد چرا قرارداد ما را پرداخت نمی کنند؟
شرایط قهرمان و نایب قهرمان لیگ شده است و هر سال نام ملوان را بالا برده اند ولی متاسفانه آقایان با هزینه های میلیاردی در انتهای جدول بودند و همیشه دست به دعا که تیم در لیگ برتر باقی بماند و امسال نیز که سنگ تمام گذاشتن به دسته یک سقوط کردند”. خانم گل 5 دوره لیگ فوتبال بانوان در پایان گفت: ” دنیامالی می گوید بازیکنان بزرگسال در حق من بی مهری می کنند در صورتی که هفت- هشت میلیارد پول وارد باشگاه کرده ام! آقای دنیامالی با هشت میلیارد به دسته یک سقوط کردید در حالی که تیم نخست جدول با هشت میلیارد قهرمان لیگ برتر شد. خدا خوب جواب داد، چوب خدا صدا ندارد”. ...
ثابت قدم: مدارک و مستندات هر دو باشگاه را در اختیار ما بگذارید/به دنبال شفاف سازی مالی و برندسازی ...
بحث هبه باشگاه شهرباران اشاره کرد و گفت: این تیم را به ما هبه کرده اند و هبه تعریف مشخص دارد و ما اختیار واگذاری ان را داریم. الماسخاله: داماش به شهرباران باشگاه انتقال پیدا نکرده است در ادامه این دیدار الماسخاله رییس هیئت فوتبال استان گیلان در سخنانی گفت : در بحث انتقال داماش به شهرباران باشگاه انتقال پیدا نکرده و تنها مجوز حضور در لیگ دسته اول منتقل شده اما چون شاکی خارجی
سه سناریو برای امتیاز لیگ یکی ملوان
خود مدیران و مخصوصا هواداران داماش مخالف وقوع چنین اتفاقی هستند. 3-ملوان نوین را راهی لیگ یک می کنیم! این جمله ای است که دنیامالی رییس هیات مدیره ملوان دو هفته پیش در رابطه با سرنوشت سهمیه لیگ یکی ملوانان در صورت خرید امتیاز نفت تهران به زبان آورده بود.اینکه تیمی لیگ برتری نماینده دومی با پسوند نوین در لیگ دسته اول داشته باشد مساله ای جدید در فوتبال ایران نیست و در فصول اخیر
واکنش نماینده مجلس نسبت به انتقال تیم نفت
به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک ؛ علی اکبر کریمی افزود: هنوز آثار و تبعات منفی بلوای انتقال تیم فوتبال نفت تهران به اراک از ذهن جوانان این خطه ورزشکارپرور پاک نشده که معامله بی سر و صدای چند ده میلیاردی نفت با ملوان اذهان عمومی را به خود مشغول کرد و این سئوال برای مردم ورزش دوست اراک همچنان باقیست که چرا مرگ فقط برای همسایه خوب بود و اینکه چرا نفتی ها برای اراک آن
بیرانوند: نفت بالای 10 میلیون طرفدار دارد
ورزش سه: علیرضا بیرانوند دروازه بان تیم پرسپولیس با انتشار نامه ای در صفحه اینستاگرامش نسبت به حرف های امروز احمد دنیامالی رئیس مدیره ملوان واکنش نشان داد. بیرانوند که فوتبال خود را از تیم نفت آغاز کرده در پاسخ به این جمله دنیامالی که نفت طرفداری ندارد که از انتقال ناراحت بشود، چنین نوشته است: در پاسخ به صحبت های شما که گفته اید نفت طرفدار نداره باید بگویم که نفت تهران بالای 10 میلیون
فوتبال ایران از یک سوراخ 5 بارگزیده شد
شرکت در مزایده فروش امتیاز تیم نفت تهران هستند پاکت های پیشنهادها را به آدرس باشگاه نفت بفرستند تا در حضور اعضای هیات مدیره کار واگذاری انجام شود. پاکت ها به باشگاه نفت رسید و از بین خریداران قرعه به نام باشگاه ملوان افتاد. امتیاز لیگ برتری نفت توسط یک تیم سقوط کرده به رقابت های لیگ آزادگان خریداری شد. انتشار این خبر باعث شادمانی مردم انزلی شد انزلی چی هایی که فصل گذشته به دسته یک سقوط
شمال کشور در لیگ برتر باید نماینده داشته باشد
به گزارش خبرنگار ایرنا، به نقل از سایت رسمی باشگاه ملوان احمد دنیامالی روز چهارشنبه در مصاحبه با این سایت اظهار کرد : قصد من این است که لیگ برتر با شور و هیجان بیشتری دنبال شود و حیف است که از شمال کشور نماینده ای در لیگ برتر فوتبال وجود نداشته باشد. وی درپاسخ به موضوعات مطرح شده درخصوص حضورش در شورای شهر تهران و ارتباط آن با موضوع انتقال نفت از تهران به انزلی اظهار کرد: وظیفه من به عنوان
اعتراض حمدی نژاد به دنیامالی و سیاست هایش
به گزارش "ورزش سه"، وحید حمدی نژاد در ابتدای صحبت هایش به خبرنگار ما گفت: اول باید این مساله را بگویم که اعتراض من به انتقال نفت به انزلی یا هر جای دیگر به خاطر شخص خودم نیست و خوشحالم در این فوتبال حداقل دو نفر مرا می شناسند و فوتبالم را دیده ام و می توانم در فصل آینده حداقل یکی دو پیشنهاد داشته باشم. به این دلیل به این مساله اعتراض دارم که حق جوانان تهرانی در این قضیه خورده شده است.
اخبار کوتاه از فوتبال
انزلی را ایفا کرده است، گفت: واقعا این درست نیست که بدون اطلاع آدم صحبت کند و من دوست ندارم در این مورد صحبتی داشته باشم البته می توانم صحبت کنم اما ترجیح می دهم که چیزی نگویم.وی ادامه داد: به نظر من فوتبال و شورای شهر دو مقوله کاملا متفاوت هستند. من به عنوان رئیس هیئت مدیره باشگاه ملوان تلاش کردم تا بتوانم خدمت رسانی مناسبی برای مردمان شمال کشور داشته باشم. قصد من فقط این است که لیگ برتر با شور و
حوادث کوتاه از کشور
در یک عملیات پلیسی دستگیر شد. وی اظهار داشت: متهم پس از اعتراف به بزه انتسابی به مراجع قضایی تحویل داده شد. سقوط از طبقه چهارم یزد- خبرنگار کیهان: فرمانده انتظامی شهرستان یزد گفت: دختربچه 4 ساله ای هنگام بازی در تراس آپارتمان 4 طبقه ای در یکی از محلات این شهرستان سقوط کرد که توسط امدادگران اورژانس به بیمارستان منتقل شد. سرهنگ منوچهر نصیری افزود: تلاش های کادر درمانی برای نجات
رضاییان: ملوان مقصر شرایط فعلی نفت نیست/ استدلال ها ما را به یاد دوران قاجار می اندازد
مدیر عامل باشگاه ملوان انزلی با انتقاد از اظهار نظر عده ای که انتقال امتیاز نفت به ملوان را خارج از حیطه قانون و نافرجام می داند، گفت: ما مسبب شرایط فعلی نفت نیستیم و وزارت نفت تصمیم به فروش این تیم گرفته است و اگر ما امتیاز آنها را نمی خریدیم تیم دیگری این کار را انجام می داد. مسعود رضاییان در گفت وگو با ایسنا، درباره بحث ها و اظهار نظرهای مختلفی که پس از پیروزی ملوان در مزایده باشگاه
حق ورزش البرز را نادیده نگیرد
سقوط راه آهن در لیگ برتر مشخص شود. این نظر را هم رسانه ای نکردیم که فردا نگویند شما روحیه بازیکنان ما را خراب کردید. اما پس از سقوط راه آهن به دسته اول به مدیران باشگاه راه آهن اعلام کردیم که شما دیگر یک تیم لیگ برتری نیستید و باید شرایطی از ما بخواهید که متناسب با یک تیم دسته اولی است. مگر تیم های لیگ برتری برای انتقال به البرز صف کشیده اند که برای حضور راه آهن که یک تیم با
فولاد جزو مدعی ها در لیگ برتر خواهد بود
باشگاه نفت تهران نیز گفت: قرارداد من سه ساله بود که خوشبختانه تمام شد. هیچ باشگاهی نمی تواند هیچ موقع چنین شرایطی را تجربه کند که یک سال تیمش تا یک چهارم نهایی آسیا مدعی باشد و سال بعد منحل شود. کلمه منحل در شان یک باشگاه آماتور هم نیست ولی این موضوع برای باشگاه نفت تهران پیش آمد. اکنون بازیکنانی که با این باشگاه قرارداد دارند، نمی دانند باید با چه کسی در خصوص شرایط شان صحبت کنند. مطالبات ما هم که وجود دارد؛ فقط می توانم بگویم متاسفم. انتهای پیام/ض