دوشنبه ۰۱ تیرساعت ۱۹:۲۱Jun 2026 22
جستجوی پیشرفته
افکار نیوز ۱۳۹۵/۰۳/۲۶ - ۱۰:۵۰

آرزوی هر کسی است استقلالی شود/از ذوب قطعا جدا می شوم

به گزارش افکارنیوز ، مسعود حسن زاده که با وجود نیمکت نشینی های متوالی در فصل گذشته اما یکی از بهترین گلزنان ذوب آهن در لیگ پانزدهم بود با وجود باقی ماندن یکسال دیگر از قراردادش با این باشگاه تصمیم به جدایی گرفته و در این راه مشتریان زیادی هم دارد گرچه گفته می شود ذوبی ها در این راه نمی خواهند به راحتی او را از دست بدهند.در حالی که از استقلال و پرسپولیس به عنوان جدی ترین گزینه های برای خرید این مهاجم نامبرده می شود با حسن زاده پیرامون آخرین وضعیتش گفتگویی انجام دادیم. ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)