سایر منابع:
سایر خبرها
هلال احمر آمل با اشاره به عملیات گسترده امداد و نجات و یافتن جنازه این فرد توسط تیم های مجهز و متخصص کوهستان تصریح کرد: جسد این کوهنورد دقایقی قبل در منطقه صعب العبور و دره ای یخار توسط کوهنوردان همدانی که قصد صعود به قله دماوند را داشتند پیدا شد. این مسئول با اشاره به اینکه مسئولان فدراسیون کوهنوردی مستقر در قله دماوند این کشف جسد را تأیید کرده اند، اظهار کرد: هم اکنون تیم های امداد
. این کوهنورد که به تنهایی قصد صعود به قله دماوند را داشت، پیش از عزیمت به قله به تذکر مسئول پناهگاه بارگاه سوم مبنی برفراهم نبودن صعود انفرادی و نامناسب بودن هوا بی توجهی کرده و اقدام به صعود کرده بود. تاخیر در بازگشت سبب شده بود تا از اول خرداد جست و جو برای پیدا کردن این کوهنورد با اعزام نیروهای امداد و نجات کوهستان مستقر در پلور آغاز شود. یک تیم از نیروهای امداد و نجات
به گزارش ایسکانیو و به نقل از ایسنا، جمشید نیکزاد در جمع خبرنگاران افزود: جسد کوهنورد بندرعباسی برکت صادقی در دره یخار قله دماوند پیدا شد. او گفت: تیم پایگاه امداد کوهستان هلال احمر آمل مستقر در منطقه پلور برای انتقال جسد به منطقه اعزام شدند. براساس این گزارش کوهنورد بندرعباسی حدود یک ماه به تنهایی اقدام به صعود به قله دماوند کرده بود که دچار حادثه شده و مفقود شده بود. 20106
شهدای ایران: حمید مساعدیان رییس کمیته جستجو ونجات فدراسیون کوهنوردی گفت:برکت صادقی کوهنورد هرمزگانی 28روز پیش به تنهایی در هوای نامناسب جوی راهی دماوند می شود تا این قله رافتح کند که ناپدیدمی شود ، همزمان با اطلاع از مفقودی برکت صادقی تیم های امداد و جستجو راهی منطقه می شوند. این جستجوها ادامه داشت تا اینکه روز گذشته خبر رسید تیم دو نفره ی از همدان پیکر کوهنورد جنوبی رادر انتهای مسیر استله
هادی مفضل امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در بندرعباس اظهار داشت: پیکر مرحوم برکت صادقی کوهنورد بندرعباسی که قصد صعود به قله دماوند را داشت توسط یک گروه کوهنوردی در منطقه ای موسوم به "دره یخار" پیدا شده است. وی افزود: این کوهنورد هرمزگانی 29 اردیبهشت ماه امسال از مسیر جبهه جنوبی اقدام به صعود قله دماوند کرده بود که با توجه به خرابی هوای منطقه، دیگر به پناهگاه بارکاه سوم دماوند بازنگشت
به گزارش تابناک هرمزگان ، جمشید نیکزاد غروب امروز 5 شنبه در گفت وگو با تسنیم در آمل با بیان اینکه جسد کرامت صادقی کوهنورد 55 ساله بندرعباسی عصر امروز در یال شمال شرقی ارتفاعات البرز واقع در منطقه یخ آرا پیدا شد، بیان کرد: این کوهنورد که حدود 28 روز پیش به منظور صعود به قله دماوند سفر خود را آغاز کرده بود با تماس همراهان وی با سامانه 112 هلال احمر مفقودی این کوهنورد اعلام شد. وی ادامه
به گزارش تابناک مازندران ، این کوهنورد جنوبی درحالی امروز پیدا شده که شاهدان گفته اند وی ساعت 4 صبح روز جمعه 31 اردیبهشت بارگاه سوم مسیر صعود به دماوند را بدون تجهیزات گرمایی مانند کیسه خواب و لوازم شخصی ترک کرده بود. با وجود اینکه هوا نامناسب و توصیه دیگر کوهنوردان بر انصراف او از این اقدام بود، اما صادقی به راه خود ادامه داد. جسد این کوهنورد مفقودشده در دره یخار قله دماوند توسط کوهنوردان استان همدان پیدا شد. با توجه به اینکه کار انتقال جسد وی توسط نیروهای امدادی به پائین کوه دماوند ادامه دارد، هنوز دلیل اصلی مرگ وی توسط مقامات مرتبط اعلام نشده است. انتهای پیام/ ...
سالگی آغاز کرد. این سن، برای کسب موفقیت های جهانی در کوهنوردی دیرهنگام است. کوهنوردان بزرگ، اغلب از سنین کودکی مشغول کوهپیمایی بوده اند. توچال اولین قله ای که صعود کرد. سپس همراه با یک گروه عازم دماوند شد، در حالی که به خاطر عدم شناخت از کوهنوردی حرفه ای، لوازم و تجهیزات مناسبی نداشت. می گوید وقتی از کولاک شدید در دماوند خارج شدند و پایین آمدند،تازه فهمید کوهنوردی چیست. سال
هراز نو : رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان آمل در گفتگوی تلفنی با خبرنگار هراز نو گفت : جسد برکت صادقی کوهنورد مفقود شده جنوبی دره یخار منطقه کوهنوردی قله دماوند پیدا شده است . جمشید نیک زاد با بیان اینکه کوهنوردان استان همدان جسد صادقی را پیدا کرده اند گفت : تیم پایگاه امداد کوهستان هلال احمر آمل مستقر در پلور برای اعزام مجدد به منطقه خبر داد .
نماییم. ولیزاده افزود: صعود گروه کوهنوردی باران در این سفر از جبهه جنوبی قله دماوند صورت می گیرد. سرپرست گروه کوهنوردی باران افزود: در روز اول صعود با توجه به حال همنوردان و شرایط هوا تا ارتفاع 4200 متر خواهیم رفت که بارگاه سوم است و انشاالله روز پنجشنبه یا جمعه برای صعود اصلی و فتح قله حرکت خواهیم کرد. به گزارش پایگاه خبری تحلیلی شیروان، گروه کوهنوردی باران، صعود
به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مهاباد ، این گروه کوهنوردی اوایل این هفته موفق شدنددریک برنامه موفقیت آمیزکوهنوردی به مدت سه روز ، به قله 4221 متری کلونچین زردکوه بختیاری صعود کنند. این تیم سه نفره کوهنوردی پس از صعود به قله زردکوه ، بنری را به مناسبت گرامیداشت روز محیط زیست و با شعار " همراه با طبیعت همگام با سلامتی " به اهتزاز درآوردند. اعضای این تیم