سه شنبه ۰۲ تیرساعت ۰۵:۵۷Jun 2026 23
جستجوی پیشرفته
دی جی کالا مگ ۱۳۹۵/۰۳/۲۷ - ۱۰:۱۱

مرورگر Safari هم با فلش پلیر خداحافظی می کند

اپل مرورگر Safari 10 را با سیستم عامل MacOS راهی بازار می کند. براساس اطلاعات منتشر شده این مرورگر از HTML 5 پشتیبانی می کند و اپل در حالت پیش فرض امکان استفاده از فلش پلیر روی این مرورگر را غیر فعال کرده است. البته اگر سایتی از HTML 5 پشتیبانی نکند، امکان نصب فلش پلیر در اختیار کاربران قرار می گیرد. اپل اعلام کرد که سافاری در حالت پیش فرض از فلش پلیر پشتیبانی نمی کند. ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)