دوشنبه ۰۱ تیرساعت ۰۶:۵۲Jun 2026 22
جستجوی پیشرفته
افکار نیوز ۱۳۹۵/۰۳/۲۸ - ۰۷:۳۳

در میهمانی های خصوصی دربار پهلوی چه می گذشت؟

به گزارش افکارنیوز ، وقتی که کار روزانه شاه و فرح تمام می شد و آن ها به کاخ اختصاصی خود که در حقیقت محل زندگی آن ها بود می آمدند، اگر مهمانی های تشریفاتی به مناسبت سفر سران و مقامات کشورهای خارجی در بین نبود، زندگی شبانه و خصوصی آن ها شروع می شد. شاه در زمستان ها معمولاً در کاخ نیاوران به سر می برد و تابستان ها، غیر از ایامی که به شمال می رفت، به کاخ اختصاصی سعدآباد می رفت و معمولاًً کمتر شبی بود که گذران شبانه در کاخ اختصاصی توأم با یک برنامه سرگرم کننده نباشد ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)

برچسب خبرهای مرتبط