سایر منابع:
سایر خبرها
تشریفات عجیب و غریب در مجلس مرگ عزیز
این نقش را به عهده گرفته است و بریزوبپاش های چنین مراسماتی موجب شده است هزینه های چند 10 میلیونی روی دست خانواده عزادار باقی بگذارد. بطوریکه بعد از مراسم چهلم، مراسم عزاداری ویژه افراد از دنیا رفته یا رغایب(شب اولین جمعه ماه رجب)، عید قربان، عید فطر و نوروز بایرامی برگزار می شود. در دومین روز از ماه رمضان خانواده های عزادار با تدارک انواع شیرینی های مخصوص این ماه بعد از افطار
آذری:استقلال بازیکن می خواهدبه اصفهان بیاید/بابدهکارها مذاکره نمی کنیم
جوری برای خودتون مصاحبه می نویسین. متاسفم برای شما که تو این ماه عزیز فقط بلدین برای پرسپولیس حاشیه سازی کنین. بعد از خرید امیری وزارت دستور داده تیم ما بازیکن نخره اما کیسه بی رویه بازیکن بخره. کاش یه ذره انصاف داشتین آپلود عکس لنگستان بی عاقبت 44 + 46 - پاسخ نصاب ماهواره که بشه مدیرعامل همینه از این دست آدما تو باشگاه ضدفرهنگی لنگ هم زیادن آپلود عکس
خروجی های جدید منصوریان چه کسانی هستند؟
که تو نقل و انتقالات پرسپولیس رو ببره و واسه همین همینجوری داره لیست ش رو می بنده. یادش رفته که هر کدوم از اینها 1 دقیقه رو نیمکت بند نمی شن و کلی جنجال دارن. نمونه ش جباری نیومده شرط بازوبند گذاشته و رحمتی م گفته کاپیتان منم...! 6 تا مهاجم خوب که حداقل 4 تاشون باید فیکس باشن..! نمیدونم چجوری اینها رو میخاد جمع کنه..! در کی امثال جنگ بزرگی تو راهه آپلود عکس بابک 40 + 22
اشعار آیینی ویژه ولادت کریم اهل بیت " امام حسن مجتبی علیه السلام"
می شود نذر نگاه توهمه ، دار وندارها آقا خوشا به حال محبان مخلصت محشر به دست توست همه اختیارها یاد حنین و بدر و احد زنده می کند بعد از علی به دست شما ذوالفقارها تنها نه کشته مردهء تو من یکی شدم دیوانهء تواند هزاران هزارها ما از جوار عشق تو پا پس نمی کشیم ما میثم توایم و به دنبال دارها هستی
شوخی های جالب شبکه های اجتماعی (122)
/> 13. قشنگ معلومه کریس رونالدو تمام انرژیش رو واسه تبلیغ شامپو ضد شوره clear صرف کرده. تو یورو عملا حرفی واسه گفتن نداره. 14. ته ریش خوب است اما به گونه ای نباشد که انسان یاد کاکتوسهای صحرای نوادا بیفتد. 15. اگه تو قطب جنوب بمیری، شب اول قبرت میفته حداقل شش ماه بعد. 16. ساخت رُباتی که مشکل پارک دوبل را حل می کند . بیشتر تو ایران به یه رُباتی نیاز داریم بره تو
طنز؛ عقاید یک مرده شور
روی برگشتن. اگر هم می ماندند و بارش باران به مملکت برمی گرشت که وضعش از این هم ریش تر می شد. خوب شد راحت شد. *** همکارم گفت: شنیدی شهرام جزایری کلاس آموزشی و سمینار اقتصاد برگزار می کنه؟ همان طور که داشتم میت را پشت و رو می کردم گفتم: جدی؟ پس خدا رحم کنه! گفت: چه اشکالی داره؟ دستش درد نکنه که علمش رو در اختیار هم میهنانش می گذاره. گفتم: علم؟ علم مال پرفسور سمیعیه که
ولادت یوسف اهل بیت به قلم سید عطاء عبدالمنافی گلپایگانی
رو به جمع برگشته و گفت: بدانید که حسن پس از من راهنما و هادی شما خواهد بود. او هدیه ای است از خداوند جان و جهان برای من. او کسی است که اخبار مرا به گوش مردم خواهد رساند و آثار به جا مانده از من را به ایشان نشان خواهد داد. حسن کسی است که سُنّت مرا زنده خواهد کرد و سیره ی مرا حیات خواهد بخشید. کارها و رفتارش، افعال و کرداش همه نشانگر کارها و رفتارهای من است. پیامبر دست بر دعا برداشت و گفت خدایا رحمت
حضور زلیخا در بازی فرانسه و سوئیس/واکنش کاربران به پاره شدن لباس سوئیسی ها +تصاویر
اجتماعی به این اتفاق واکنش نشان دهند. *** پیراهن های سوئیس چرا پاره میشه؟ زلیخا دارن تو زمین؟ *** پیراهن های سوئیس تموم شده پیراهن یکی دیگه پاره بشه بازیکن عوض می کنند. *** تاکتیک کلی فرانسه برابر سوئیس: پیراهن هاشونو پاره می کنیم اگه نشد توپ رو پاره می کنیم. *** کسانی که از گیرنده های سیاه و سفید بازی رو نگاه می کنن، تیمی که با پیراهن پاره پوره بازی می
کی گفته من نیاز به مو، توانبخشی و لیزر دارم؟
تبلیغاتی بلقوه که اتفاقا هیچ کاری هم باهاشون نمی تونید بکنید، در انتظار شما هست! پس باید صبور باشن چون اینطور که پیداست کاری از دست وزارت ارتباطات و ارشاد و شورای عالی فضای مجازی هم بر نمیاد. اما من روی حرفم با اون آدم نمی دونم بگم دانا یا نادانی هست که داره پولشو با این تبلیغات پیامکی هدر می ده. دوست عزیز! فرق پیامک با تبلیغات تو روزنامه و تلویزیون اینه که هر پیامک اصولا به دست یک نفر خاص می
ماجرای جذب اسیر عراقی توسط شهید ابراهیم هادی
اومدیم بالای سرش، اون اسیر ماست! بعد هم به سمت بیسیم چی عراقی آمد و او را از روی زمین برداشت. روی کولش گذاشت و حرکت کرد. همه با تعجب به رفتار ابراهیم نگاه می کردیم. یکی گفت: آقا ابرام، معلومه چی کار می کنی!؟ از اینجا تا مواضع خودی سیزده کیلومتر باید توی کوه راه بریم. ابراهیم هم برگشت و گفت: این بدن قوی رو خدا برای همین روزها گذاشته! بعد به سمت کوه راه افتاد. ما هم سریع وسایل داخل
واکنش علی کریمی به خرید استقلال / بی دلیل کسی را بزرگ نکنیم
/> +74 [62] sajad اقا من کاری به کاوه ندارم ، خدارو 10000000000000م رتبه شکر که نیومد ولی این باشگاه قصد خرید مهاجم نداره !!!؟؟؟؟ الان فقط دفاع و هافبک داریم و نوک باید منتظر این باشیم که مدافعای حریف بزنن تو گل خودشون !!!!! اخه بی فکری تا کجااااااااااااا همه رفتن : من کشتم خودمو اون موقع که محمد ابراهیمی داشت تمایل نشون میداد که برید بگیریتش : هم سرعت هم تکنیک هم گلزن و هیچی دیگه کم نداشتیم
گزارش کارگاه تاریخ شفاهی آزادگان/ قسمت دوم
پایگاه اطلاع رسانی آزادگان ایران : در مبحث دوم استاد علی فروزفر از استادان برجسته تاریخ شفاهی کشور ، به آموزش آکادمیک خاطره نگاری پرداختند و با بیان شیوای خود موارد مهمی را در این باب مطرح نمودند . پس از اتمام کلاس، آزادگان سوالات خود را مطرح نمودند و در انتها آزمونی برگزار شد . به شرکت کنندگان در این کارگاه مدرکی از سمت سازمان اسناد و مدارک اعطا خواهد شد . استاد علی فروزفر به شیوه های راهبردی تاریخ شفاهی و شیوه های ان اشاره کرد( لازم به ذکر است فرایند کارگاه در هر دو کلاس به شیوه ی پرسش و پاسخ بود.) ...
آقا بعد از شعرخوانی سبزواری گفتند در نود سالگی هم می توان شعر جوانانه گفت
خوردند و بینش جواب هم می دادند. بعد از غذا هم یکی از شاعران جوان آمد جلو که آقا بوسیدش. چیزهایی گفتند که نشنیدم. آقا به کسی رو کردند و گفتند: اینها حاضریراقان صحنه هستند. جوان ادب کرد و گفت: ما دلگرمیم به دعاهای شما. آقا گفتند: ای عشقِ دل افروز، دل من به تو گرم است. به خاطر کوتاهی شب برنامه باید زودتر شروع می شد. * * * ساعت نزدیک 10 شب بود که قاری جلسه را رسمی کرد: إِنَّ الْأَبْرَارَ
وقتی عصبانی هستی، کجا می ری؟
که همه ی آدم ها خوبن و ادبو رعایت می کنن، باید ببینیم تو غم و ناراحتی هم می تونن خودشون رو نگه دارن یا نه؟ چقدر خوبه در یه خونه همیشه به روت باز باشه، بدون پرسش، بدون حرف، فقط ساکنین اون خونه، آغوششون رو روت باز کنن و بغلت کنن و یه دنیا آرامش بهت هدیه کنن خلاصه تو همون لحظات سخت زندگی بودم و دلم از همه جا پر، بی هدف سوار تاکسی شدم و نمی دونستم کجا برم؟ یاد دوستان دوران
دوران پرتکاپوی بازار مسکن فرا رسید؟
...> گیر افتادی داداش؟ گیر بانکی؟ سود و جریمه میدی؟ چک داری دست ملت؟ پیش خریدی ها فلنگ رو بستن؟ واحدها نیمه کارن یا تکمیل شدن دارن خاک میخورند؟ ساختمون صفر داره مستهلک میشه از مد میوفته؟ خب به قیمت بده خودت رو راحت کن عزیز. فکر کن یه سال دیگه هم نگه داشتی 10% دیگه هم اومد پایین کلی هم جریمه بانک و سود پول دادی. مدیر کل دفتر برنامه ریزی و اقتصاد مسکن ( زرشک جون عمش) حتما با احتساب حقوقهای میلیاردی خودشون که جدیدا لو رفتن حساب میکنند که مسکن قراره از رکود خارج بشه این اقایون فکر میکنن مردم هم مثل خودشون حقوق میگیرن وای به حال این مملکت با این مدیراش ...
یک استکان چای
که ماه رمضان است بساط سماور و چای تا افطار تعطیل است اما نزد یک افطار که می شود بچه ها سماور را روشن می کنند و روزه شان را باز می کنند . کم کم اهالی محل هم از راه می رسند و جمعشان جمع می شود . براد ران جعفری د ر شب های احیا، بخشی از گوشت غذای خیریه مسجد محل را تقبل می کنند تا د ر مراسم افطاری و سحری نیازمند ان سهیم باشند . هر کی چاقو د اره رئیسه د ر خیابان سهرورد ی جنوبی، 3
بیایید آدم حسابی باشیم
مخلصیم ، هواشو داشته باش خصوصا وقتی تنهاست وکمک نیاز داره . مامانتو کاری کن پیش دوستاش پُزتو بده، کیف کنه از داشتنت ، واسش هدیه بخر ، ازش بخواه دعات کنه ،وگاهی یواشکی پاهاشو ببوس باباتو بغل کن، چاییشو بده دستش، بگو برات از تجربه هاش بگه، بشین پای حرفش وخاطره هاش ،گاهی هم دستاش رو ببوس . دوستت اگه تنهاست، اگه غم داره تو دلش ،اگه مشکلی داره، تو هواشو داشته باش و
شمارش معکوس
، این مورد عجیب بود. وقتی جو برزنت را کنار زد دید که چیزی از چهره جسد باقی نمانده و فقط استخوان سر دیده می شود. اما از گردن به پایین تقریبا بی عیب ونقص بود. و بعد انگشت ها، که سوزانده شده بودند تا اثر انگشتی از فرد به دست نیاید. کارآگاه احتمال می دهد که جسد پیش رو همان قاتلی باشد که پیش تر از دست پلیس فرار کرده بود و البته پلیس به نواحی دیگر خبر رسانده بود که ممکن است قاتل آنجا بیاید. این جسد بی
واکنش کاربران به مثلث جنجالی فردوسی پور، علیفر و ناظمی
آزاده نه دایره المعارف... *** فردوسی پور هم بعضی وقتها زیاده روی میکنه همه میدونن *** امیر دولاب اکانت ایسنتاشو پرایوت کرده بیچاره. همه ی فالورهاش رو هم بلاکیده انگار... صفحه ش ترکید تو این دو روز! *** کاری به قسمت اصلی بیانیه علیفر ندارم؛چیزی که برام سواله اون قسمت آخرشه که از همه هوادارنش که ازش حمایت کردن تشکر کرده
دیگر به دوران تحریم ها بر نمی گردیم/کسی توان پاره کردن برجام را ندارد
آفتاب : سرویس سیاسی- خبرنگار پایگاه اطلاع رسانی آیت الله هاشمی رفسنجانی در حاشیه نگاری خود از افطاری بچه های بهزیستی با رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام نوشت: توصیه آیت الله فقط یک جمله است. ماه رمضان فرصت برگشتن از خطاست. فرصتی زودگذر امّا بسیار مغتنم. جالب است آقای هاشمی سال 64 هم همین جمله را گفته بود. نقل به مضمونش این است. اگر خطایی دارید، در ماه رمضان برگردید. اگر گناهی دارید، در ماه رمضان بشویید. اگر انحرافی از اسلام می بینید، در ماه رمضان اصلاحش کنید. اگر حق النّاسی بر گردن دارید، در ماه رمضان ادا کنید. که ...
داستان طنز
دست و پا کردم. همان گوشه خیابان نشستم و شروع به خوردن کردم. در حال غذا خوردن بودم که غول زشتی جلوی من ظاهر شد، بر خلاف صورت زمختش صدای نازکی داشت و پرسید: خیلی گرسنه ای؟ گفتم: آره داداش. اگر تو هم گشنه ای برو تو صف برای خودت غذا بگیر. گفت: داداش و زهر مار! من سوسنم این غذایی هم که کوفت می کنی بابام هر سال نذر من می کنه که شاید شوهر کنم تا الان هم هنوز کیس مناسبی پیدا نکردم
نگاهی به آیین های رمضان در کرمان
سرفراز/ این در خانه رو وَر روزه/ صاحب این خونه مخمل دوزه همچنین در آیینی دیگر زنان شهر با انداختن چادری سیاه بر سر خود به طوریکه شناسایی نشوند در یک سینی سرمه دان، آینه و قرآن می گذارند و درب خانه همسایگان می روند و درخواست کمک می کنند که البته این آیین به صورت فردی اجرا می شود. استقبال از ماه مهمانی خدا رییس مرکز کرمان شناسی در گفتگو با مهر در این خصوص می گوید: مردم کرمان مطابق با
بهترین روزهای اسارت در الرشید به روایت یک آزاده
می دانست. برگه معاینه ما را خواند و گفت: برای تو و مرتضی، عمل جراحی نوشته شده. در بین پرستارها، سربازی عراقی بود به نام حامد، که شیعه بود و تمام وقت به اسرا خدمت می کرد. پیش ما می آمد و می نشست و درد دل می کرد. او از تصمیمش جهت سفر به ایران گفت و اینکه بسیار دلش برای ایران می تپد. بسیار جوان دلسوز و مهربانی بود. یکی دو روز آنجا بودیم تا صبح روز عمل فرا رسید. متوجه شدیم پرسنل
سوتی های جواد خیابانی را بخوانید و بخندید
حمله کنه، و حتی همین کارو از جناح چپ هم انجام بده و بعضی وقت ها توپ رو از عمق خط دفاع ایران عبور بده/ بازی ایران و ازبکستان - در نمایی زیبا توپ رو به میانه زمین می فرسته...! - اگه از اون 3 تا گل یکی شو گل می کرد الان تو زمین می موند - البته این یه قانونه که اون تیمی برنده هست که گل های بیشتری بزنه... - سید داره بچه هامونو راهنمایی می کنه که چطور دفاع کنن
اس ام اس زناشویی خنده دار
خدایا به من عشق بده تا شوهرم رو درک کنم، صبر بده تا اون رو بپذیرم ، اما قدرت نده که می زنم لهش میکنم اس ام اس زناشویی,جدیدترین اس ام اس زناشویی,اس ام اس زناشویی باحال مرد: زن! تو چرا رفتی باز سه دست لباس نو خریدی، آخه نمی گی من از کجا پولشو بیارم؟ زن: عزیزم، می دونی من اصلاً آدم فضولی نیستم! *** اس ام اس زناشویی خنده دار *** مرد
جناب خان: ایستاده در غبار بی نظیر است
حال و هوا و آرامش اونا می تونست ما جوجه ها رو کمی آروم کنه.بین همه ی سال بالاییهای ما اون سالا پسری بود که متفاوت بودنش رو از هزار کیلومتری می تونستی تشخیص بدی.یه جور دیگه بود.یه جور دیگه راه می رفت.با یه غرور خاص و با یه مهربونی خاص.بعدنا که ما هم دیگه یواش یواش سال بالایی شدیم حسابی باهم رفیق شدیم.برادر شدیم و برادر موندیم.هنرهای زیبایی ها و مشتریان جشنواره های دانشجویی اون سالها یادشونه که اسم
پست اینستاگرامی حامد بهداد برای کیارستمی / فیلم نحوه کار پرینتر سه بعدی / استفاده از ظروف پلاستیکی ممنوع
کافی است بدانی احترام ، احترام می آفریند نه احساس مالکیت. دیالوگی منسوب به" پروفسور حسابی " 2- رمضان باید مهربانمان کند سمیرا قیاسی نویسنده و روزنامه نگار با انتشار عکسی در وبلاگش نوشت: حتما لازم نیست روزه دار باشی تا گرسنگی و تشنگی را لمس کنی.حتما لازم نیست در گرمای بالای 30 درجه خرداد ماه توی خیابانهای شلوغ شهر پر از دود قدم روی آسفالت داغ بگذاری و شبها
با افتخار به دنبال جذب اخراجی ها به مسجد هستم
برای امام حسن(ع) این طور نیست. از همین رو طرح اکرام روزه داران ماه خدا را از بیست سال پیش با بیست بسته خرما شروع کردیم، اما الان حدود 2500 بسته خرما تهیه کرده و شب ولادت امام حسن مجتبی(ع) به هیئات و مساجد اهدا می کنیم تا مردم روزه دار استفاده کنند و چند روزی که از این خرما استفاده می کنند، بدانند بر سر سفره کریمانه امام حسن(ع) هستند و روزه خود را با نام نامی این امام عزیز و غریب افطار می
چرا "آقای گزارشگر" یا تردید به اینکه دانمارک، بازیکنی به اسم "دن مارک" داشته باشد
طرفداری- روایات دو خطی داستان را همه می دانیم. افرادی حقوق می گیرند و کیفیتی عرضه نمی کنند. رزومه بعضی از گزارشگران سازمان صدا و سیما به بلندی سریال های طنزی مانند Friends و Simpsons است. اسمش را اشتباه فنی و اشکال از منبع اطلاعاتی می گذارند. بگذریم که همکاران خودشان دستشان می اندازند و بعد هم جریان بیانیه و جاده خاکی و بقیه ماست مالی های معروف مردم این سرزمین. این نوشته می خواهد جلو
50 خانوار اردوگاه اباذر در آرزوی شناسنامه اند
/> مادر چند سال دارید؟ نمی داند. سازمان مللی ها نوشته بودند 80سال. در ایران به دنیا آمدم ننه، یا مهران یا ایلام. الان اقوام مادرم در ایلام هستند. کاوری زاده هستیم ما. همه ما را می شناسند آن جا. بابام زمان شاه سختی برایش بوده، ما را برد توره پیش فامیلاش. بعد رفتیم بغداد. قسمت مان این بود ننه، خانواده مان را صدام بیرون کرد، شبانه. من خیلی ترسیدم، فقط چادر سرم را آوردم به ایران. همه ما را بردند بروجرد