سایر منابع:
سایر خبرها
فضل الله: تعلیق فعالیت جمعیت الوفاق به سود امنیت بحرین نیست
صورت، ناله و عذرخواهی ها توجه کند، قلب را می بیند. خواست الهی این است که این قلب، پاک و صاف باشد. همه چیز به دست خود ماست. تعیین سرنوشت ابدی با خود ماست. خداوند نیز در رفتن به این راه، به ما کمک می کند. عزیزان! خواست الهی این است که این ماه، فرصتی برای یادآوری روز قیامت باشد. پیامبر خدا می فرماید: واذکروا بجوعکم وعطشکم جوع یوم القیامة وعطشه؛ با گرسنگی و تشنگی خود، گرسنگی و تشنگی روز قیامت
آقا کریم و برآورده کردن یک آرزو با دوچرخه
. بعد از تمام شدن تمرین محسن و ثبت نام در مدرسه فوتبال، او و باقری سوار ماشین شدند تا به خانه برگردند و از آنجا بود که آقا کریم صحبت های پایانی را با محسن انجام داد: الان تو عضو مدرسه فوتبال هستی... اگر می خوای برای خودت کسی بشی و فوتبالیست بشی باید تلاش کنی... باید خودت رو نشون بدی... همه ما این مسیر رو رفتیم و حالا نوبت توئه که برای خودت کسی بشی و به خانواده ات کمک کنی... من منتظر تو هستم
راهنمای خرید آگاهانه لاستیک
/> - خیلی سر و صدا داره، صدای باد توش میپیچه - اصلا راضی نیستم، خیلی زود صاف شد - چهار کیلو بار زدم به ماشین دیدم اِی وای، لاستیک ترکید، این چرا اینقدر ضعیف بود؟! - به هرجا که میخوره پنچر میشه، انگار لاستیک پنیره و خیابون کارد - خستم کرده تو اولین دست انداز اتاق ماشین و میلرزونه - خیلی خشکه - ارتفاعش کمه، هرچیزی تو خیابون از
حضور زلیخا در بازی فرانسه و سوئیس/واکنش کاربران به پاره شدن لباس سوئیسی ها +تصاویر
/> *** پیراهن های سوئیس چرا پاره میشه؟ زلیخا دارن تو زمین؟ *** پیراهن های سوئیس تموم شده پیراهن یکی دیگه پاره بشه بازیکن عوض می کنند. *** تاکتیک کلی فرانسه برابر سوئیس: پیراهن هاشونو پاره می کنیم اگه نشد توپ رو پاره می کنیم. *** کسانی که از گیرنده های سیاه و سفید بازی رو نگاه می کنن، تیمی که با پیراهن پاره پوره بازی می کنه سوئیس هست. *** آمار پاره شدن
شوخی های جالب شبکه های اجتماعی (276)
امکانات رفاهی در شمال غرب تهران از کار افتاده. سینمای هند؛ این قسمت، مرد خلال دندانی! 5. ما از دوران ژل دست ساز کتیرا با دو قطره آبلیموییم که سفیدک نزنه. برای ما از سرم قبل سشوار و فیکساتور بعدش حرف میزنی؟ 6. ماه عسل راه دزدای عزیزو باز کرد تا برن همون دوتا گاوای این ننه ماه عسلو بدزدن. 7. باشگاه رفتن مثل دانشگاه رفتن شده همه میرن ولی کم درست حسابی میاد
طنز؛ عقاید یک مرده شور
می شد نه دل ماندن داشتند و نه روی برگشتن. اگر هم می ماندند و بارش باران به مملکت برمی گرشت که وضعش از این هم ریش تر می شد. خوب شد راحت شد. *** همکارم گفت: شنیدی شهرام جزایری کلاس آموزشی و سمینار اقتصاد برگزار می کنه؟ همان طور که داشتم میت را پشت و رو می کردم گفتم: جدی؟ پس خدا رحم کنه! گفت: چه اشکالی داره؟ دستش درد نکنه که علمش رو در اختیار هم میهنانش می گذاره. گفتم
آذری:استقلال بازیکن می خواهدبه اصفهان بیاید/بابدهکارها مذاکره نمی کنیم
جوری برای خودتون مصاحبه می نویسین. متاسفم برای شما که تو این ماه عزیز فقط بلدین برای پرسپولیس حاشیه سازی کنین. بعد از خرید امیری وزارت دستور داده تیم ما بازیکن نخره اما کیسه بی رویه بازیکن بخره. کاش یه ذره انصاف داشتین آپلود عکس لنگستان بی عاقبت 44 + 46 - پاسخ نصاب ماهواره که بشه مدیرعامل همینه از این دست آدما تو باشگاه ضدفرهنگی لنگ هم زیادن آپلود عکس
خروجی های جدید منصوریان چه کسانی هستند؟
که تو نقل و انتقالات پرسپولیس رو ببره و واسه همین همینجوری داره لیست ش رو می بنده. یادش رفته که هر کدوم از اینها 1 دقیقه رو نیمکت بند نمی شن و کلی جنجال دارن. نمونه ش جباری نیومده شرط بازوبند گذاشته و رحمتی م گفته کاپیتان منم...! 6 تا مهاجم خوب که حداقل 4 تاشون باید فیکس باشن..! نمیدونم چجوری اینها رو میخاد جمع کنه..! در کی امثال جنگ بزرگی تو راهه آپلود عکس بابک 40 + 22
کی گفته من نیاز به مو، توانبخشی و لیزر دارم؟
تبلیغاتی بلقوه که اتفاقا هیچ کاری هم باهاشون نمی تونید بکنید، در انتظار شما هست! پس باید صبور باشن چون اینطور که پیداست کاری از دست وزارت ارتباطات و ارشاد و شورای عالی فضای مجازی هم بر نمیاد. اما من روی حرفم با اون آدم نمی دونم بگم دانا یا نادانی هست که داره پولشو با این تبلیغات پیامکی هدر می ده. دوست عزیز! فرق پیامک با تبلیغات تو روزنامه و تلویزیون اینه که هر پیامک اصولا به دست یک نفر خاص می
واکنش علی کریمی به خرید استقلال / بی دلیل کسی را بزرگ نکنیم
/> +74 [62] sajad اقا من کاری به کاوه ندارم ، خدارو 10000000000000م رتبه شکر که نیومد ولی این باشگاه قصد خرید مهاجم نداره !!!؟؟؟؟ الان فقط دفاع و هافبک داریم و نوک باید منتظر این باشیم که مدافعای حریف بزنن تو گل خودشون !!!!! اخه بی فکری تا کجااااااااااااا همه رفتن : من کشتم خودمو اون موقع که محمد ابراهیمی داشت تمایل نشون میداد که برید بگیریتش : هم سرعت هم تکنیک هم گلزن و هیچی دیگه کم نداشتیم
گزارش کارگاه تاریخ شفاهی آزادگان/ قسمت دوم
پایگاه اطلاع رسانی آزادگان ایران : در مبحث دوم استاد علی فروزفر از استادان برجسته تاریخ شفاهی کشور ، به آموزش آکادمیک خاطره نگاری پرداختند و با بیان شیوای خود موارد مهمی را در این باب مطرح نمودند . پس از اتمام کلاس، آزادگان سوالات خود را مطرح نمودند و در انتها آزمونی برگزار شد . به شرکت کنندگان در این کارگاه مدرکی از سمت سازمان اسناد و مدارک اعطا خواهد شد . استاد علی فروزفر به شیوه های راهبردی تاریخ شفاهی و شیوه های ان اشاره کرد( لازم به ذکر است فرایند کارگاه در هر دو کلاس به شیوه ی پرسش و پاسخ بود.) ...
وقتی عصبانی هستی، کجا می ری؟
که همه ی آدم ها خوبن و ادبو رعایت می کنن، باید ببینیم تو غم و ناراحتی هم می تونن خودشون رو نگه دارن یا نه؟ چقدر خوبه در یه خونه همیشه به روت باز باشه، بدون پرسش، بدون حرف، فقط ساکنین اون خونه، آغوششون رو روت باز کنن و بغلت کنن و یه دنیا آرامش بهت هدیه کنن خلاصه تو همون لحظات سخت زندگی بودم و دلم از همه جا پر، بی هدف سوار تاکسی شدم و نمی دونستم کجا برم؟ یاد دوستان دوران
دوران پرتکاپوی بازار مسکن فرا رسید؟
...> گیر افتادی داداش؟ گیر بانکی؟ سود و جریمه میدی؟ چک داری دست ملت؟ پیش خریدی ها فلنگ رو بستن؟ واحدها نیمه کارن یا تکمیل شدن دارن خاک میخورند؟ ساختمون صفر داره مستهلک میشه از مد میوفته؟ خب به قیمت بده خودت رو راحت کن عزیز. فکر کن یه سال دیگه هم نگه داشتی 10% دیگه هم اومد پایین کلی هم جریمه بانک و سود پول دادی. مدیر کل دفتر برنامه ریزی و اقتصاد مسکن ( زرشک جون عمش) حتما با احتساب حقوقهای میلیاردی خودشون که جدیدا لو رفتن حساب میکنند که مسکن قراره از رکود خارج بشه این اقایون فکر میکنن مردم هم مثل خودشون حقوق میگیرن وای به حال این مملکت با این مدیراش ...
بیایید آدم حسابی باشیم
مخلصیم ، هواشو داشته باش خصوصا وقتی تنهاست وکمک نیاز داره . مامانتو کاری کن پیش دوستاش پُزتو بده، کیف کنه از داشتنت ، واسش هدیه بخر ، ازش بخواه دعات کنه ،وگاهی یواشکی پاهاشو ببوس باباتو بغل کن، چاییشو بده دستش، بگو برات از تجربه هاش بگه، بشین پای حرفش وخاطره هاش ،گاهی هم دستاش رو ببوس . دوستت اگه تنهاست، اگه غم داره تو دلش ،اگه مشکلی داره، تو هواشو داشته باش و
شمارش معکوس
، این مورد عجیب بود. وقتی جو برزنت را کنار زد دید که چیزی از چهره جسد باقی نمانده و فقط استخوان سر دیده می شود. اما از گردن به پایین تقریبا بی عیب ونقص بود. و بعد انگشت ها، که سوزانده شده بودند تا اثر انگشتی از فرد به دست نیاید. کارآگاه احتمال می دهد که جسد پیش رو همان قاتلی باشد که پیش تر از دست پلیس فرار کرده بود و البته پلیس به نواحی دیگر خبر رسانده بود که ممکن است قاتل آنجا بیاید. این جسد بی
واکنش کاربران به مثلث جنجالی فردوسی پور، علیفر و ناظمی
آزاده نه دایره المعارف... *** فردوسی پور هم بعضی وقتها زیاده روی میکنه همه میدونن *** امیر دولاب اکانت ایسنتاشو پرایوت کرده بیچاره. همه ی فالورهاش رو هم بلاکیده انگار... صفحه ش ترکید تو این دو روز! *** کاری به قسمت اصلی بیانیه علیفر ندارم؛چیزی که برام سواله اون قسمت آخرشه که از همه هوادارنش که ازش حمایت کردن تشکر کرده
پیش بازی روسیه-ولز؛ مأموریت نهایی بیل
. روسیه ضعیف عمل کرده. تو بازی مقابل انگلیس از ولز هم نا امید شدم اما اونا هنوز بیل "خارق العاده" رو دارند. اگه اون بتونه یه لحظه جادویی رقم بزنه، برای ولز کافی خواهد بود که به جمع 16 تیم پایانی برسه... پیش بینی Who Scored روسیه 0 - 0 ولز
داستان طنز
دست و پا کردم. همان گوشه خیابان نشستم و شروع به خوردن کردم. در حال غذا خوردن بودم که غول زشتی جلوی من ظاهر شد، بر خلاف صورت زمختش صدای نازکی داشت و پرسید: خیلی گرسنه ای؟ گفتم: آره داداش. اگر تو هم گشنه ای برو تو صف برای خودت غذا بگیر. گفت: داداش و زهر مار! من سوسنم این غذایی هم که کوفت می کنی بابام هر سال نذر من می کنه که شاید شوهر کنم تا الان هم هنوز کیس مناسبی پیدا نکردم
بهترین روزهای اسارت در الرشید به روایت یک آزاده
من ایستاد و بعد از دیدن برگه معاینه و خط زدن آن، دستم را به شدت فشار داد تا جایی که داد از فغان من بلند شد! دستور پزشکی دیگری در همان برگه نوشت. با همه بچه ها همین رفتار را داشت. از کل درمانگاه سرکشی کرد و رفت. از علیرضا پرسیدم: ماجرا چیست؟ چرا برگه های پزشکی معاینه را خط زد و اصلا در برگه ها چه نوشته؟ او با خونسردی گفت: چیزی نیست، نگران نباش. به نظرم آمد که چیزی را پنهان می کند.
سوتی های جواد خیابانی را بخوانید و بخندید
حمله کنه، و حتی همین کارو از جناح چپ هم انجام بده و بعضی وقت ها توپ رو از عمق خط دفاع ایران عبور بده/ بازی ایران و ازبکستان - در نمایی زیبا توپ رو به میانه زمین می فرسته...! - اگه از اون 3 تا گل یکی شو گل می کرد الان تو زمین می موند - البته این یه قانونه که اون تیمی برنده هست که گل های بیشتری بزنه... - سید داره بچه هامونو راهنمایی می کنه که چطور دفاع کنن
اس ام اس زناشویی خنده دار
خدایا به من عشق بده تا شوهرم رو درک کنم، صبر بده تا اون رو بپذیرم ، اما قدرت نده که می زنم لهش میکنم اس ام اس زناشویی,جدیدترین اس ام اس زناشویی,اس ام اس زناشویی باحال مرد: زن! تو چرا رفتی باز سه دست لباس نو خریدی، آخه نمی گی من از کجا پولشو بیارم؟ زن: عزیزم، می دونی من اصلاً آدم فضولی نیستم! *** اس ام اس زناشویی خنده دار *** مرد
جناب خان: ایستاده در غبار بی نظیر است
حال و هوا و آرامش اونا می تونست ما جوجه ها رو کمی آروم کنه.بین همه ی سال بالاییهای ما اون سالا پسری بود که متفاوت بودنش رو از هزار کیلومتری می تونستی تشخیص بدی.یه جور دیگه بود.یه جور دیگه راه می رفت.با یه غرور خاص و با یه مهربونی خاص.بعدنا که ما هم دیگه یواش یواش سال بالایی شدیم حسابی باهم رفیق شدیم.برادر شدیم و برادر موندیم.هنرهای زیبایی ها و مشتریان جشنواره های دانشجویی اون سالها یادشونه که اسم
طنزی زیبا از سلطانپور /چرا مدام غر می زنی؟ بیچاره ریزگردها!
!!! اصلا اسمش با خودشه ! تعجب می کنم که چطور موضوعی به این سادگی رو دقت نمی کنن مردم؟!! اول این که کسی از یه چیز ریز ! هیچ توقعی نداره که مثل یه چیز درشت رفتارکنه! پس باید بهش حق داد که مثل همه ی ریزها ، ریزی کنه! یا به عبارتی مثل همه ی بچه ها ، بچگی کنه !!! دوم اینکه شما ازیه چیز ریز که می خوادگردش کنه انتظارنداری که بشینه یه جا و به افق خیره بشه که ، داری؟!! خب عزیز من
پست اینستاگرامی حامد بهداد برای کیارستمی / فیلم نحوه کار پرینتر سه بعدی / استفاده از ظروف پلاستیکی ممنوع
بیشتری از انسانیت برای این آدمها که قد من و تو حق زندگی و خوشبختی دارند کنار گذاشت تا آنها هم بهره مند شوند از آرامش و لبخند. می شود بخشی از خوراک یک ماه سفره رنگین افطارمان ، درصدی از تشریفات میهمانی هایمان با مهربانی تقدیم آنان شود تا آنها هم سهمی از روشنایی و امید داشته باشند. می شود کمی از حق خوشبختی و بازی و آرامش کودکانمان تقدیم بازی و شادی کودکانی شود که شاید داشتن یک
چرا "آقای گزارشگر" یا تردید به اینکه دانمارک، بازیکنی به اسم "دن مارک" داشته باشد
طرفداری- روایات دو خطی داستان را همه می دانیم. افرادی حقوق می گیرند و کیفیتی عرضه نمی کنند. رزومه بعضی از گزارشگران سازمان صدا و سیما به بلندی سریال های طنزی مانند Friends و Simpsons است. اسمش را اشتباه فنی و اشکال از منبع اطلاعاتی می گذارند. بگذریم که همکاران خودشان دستشان می اندازند و بعد هم جریان بیانیه و جاده خاکی و بقیه ماست مالی های معروف مردم این سرزمین. این نوشته می خواهد جلو
50 خانوار اردوگاه اباذر در آرزوی شناسنامه اند
/> مادر چند سال دارید؟ نمی داند. سازمان مللی ها نوشته بودند 80سال. در ایران به دنیا آمدم ننه، یا مهران یا ایلام. الان اقوام مادرم در ایلام هستند. کاوری زاده هستیم ما. همه ما را می شناسند آن جا. بابام زمان شاه سختی برایش بوده، ما را برد توره پیش فامیلاش. بعد رفتیم بغداد. قسمت مان این بود ننه، خانواده مان را صدام بیرون کرد، شبانه. من خیلی ترسیدم، فقط چادر سرم را آوردم به ایران. همه ما را بردند بروجرد
واکنش کاربران به حواشی درآمد چند صدمیلیونی برخی پزشکان/منکر اهمیت شغل پزشکان نیستم، معترض بی عدالتی ام
بیمارستان هستم این پزشکا اکثر قریب به اتفاقشون ساعت 9 میان 12 میرن و تمامی کارها رو پرستارا، بهیارا و کمک بهیارا انجام میدن و پزشک فقط پول پارو می کنه درحالی که بهیار، کمک بهیار پرستار و .... چیزی حدود یک یا دو درصد این پزشک حقوق میگیرن تو همین بیمارستان من از 8 صبح تا 6 بعد از ظهر کار میکنم حقوقم میشه 1600000 اما پزشک ساعت 9 میاد 12 میره حقوقش میشه 200، 300 میلیون تومن این کجاش عدالته من تو سن 40 سالگی
پیامک های دریافتی1395/03/30
بندرعباس تا کی باید ترافیک خروج بار باشد به غیربارکالا بارترافیک هم داره اما مانع میگذارن تو راه کامیونها ولی سواریها سه صوته رد میشن ....پیگیری کنید. 3571...0921: سلام هشدار ورود ماهی تیلا پیلا مساوی است با نابودی ماهیان بومی کشور و آلودگی آب...گزارشی در این زمینه تهیه کنید. 2599..0912:سلام...حفر طولانی مدت کانال فاضلاب در خیابانهای تهران باعث خطرات جانی و مالی شده است، الان
عشق پشت سر یا روبه رو!
لحنی مصمم تر گفت: همه حرف های شما درست... ولی... ولی اصلا" شما به پدر و مادر خودتون فکر کردید؟! پدر و مادر شما پسری جز شما ندارن! اصلا" پدر شما با اون وضعیتی که داره، دینش رو ادا کرده دیگه. دیگه شما به نظرم وظیفه ای ندارید! اصلا" مادرتون طاقت نمیاره... اگه یه وقت... خدای نکرده ... و ادامه حرفش را خورد!... ولی بعد از مکث کوتاهی گفت: اگر چنین تصمیمی رو نداشتید، من حقیقتا" جوابم
یکشنبه های بهشتی/ازدواج به سبک شهدا
صلاح می دانی این کار را به سرانجام برسان. بعدها در دست نوشته های او هم خواندم که نوشته بود: برای جلسه خواستگاری با وضو وارد شدم و همه کارها را به خدا واگذار کرد. (راوی: همسر شهید غلامحسین افشردی (حسن باقری) ) فقط لباس زمان ما هم مثل همیشه، رسم و رسوم ازدواج زیاد بود. ریخت و پاش هم بیداد می کرد.ولی ما از همان اول ساده شروع کردیم؛ خریدمان یک بلوز ودامن برای من بود و یک کت وشلوار