دوشنبه ۰۱ تیرساعت ۲۲:۵۷Jun 2026 22
جستجوی پیشرفته
خبرگزاری فارس ۱۳۹۵/۰۴/۰۳ - ۱۴:۵۳

تیم شهرداری قهرمان مسابقات والیبال بانوان جام رمضان طبس شد

به گزارش خبرگزاری فارس از طبس، مسابقات والیبال جام رمضان بانوان که از 22 خرداد ماه امسال در محل سالن ورزشی عفاف آغاز شده بود با قهرمانی تیم شهرداری پایان یافت. در این دوره از مسابقات تیم های جهش(ب)، جهش(الف)، شاهین نوین، شهرداری، رستوران رفاه گستر ایرانیان دیهوک و خانه کارگر در دو گروه سه تیمی با یکدیگر به رقابت پرداختند. ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)