سه شنبه ۰۲ تیرساعت ۰۷:۲۳Jun 2026 23
جستجوی پیشرفته
کواره ۱۳۹۵/۰۴/۰۳ - ۲۱:۲۳

برانکو:رفتم فدراسیون ولی کی روش را ندیدم

ورزش لیگ برتر – ایسنا نوشت:برانکو می گوید با کی روش دیداری نداشته است. برانکو ایوانکوویچ سرمربی پرسپولیس بعد از جلسه ای که به همراه علی اکبر طاهری با مهدی تاج داشت، درباره این جلسه و اینکه آیا کی روش هم در این جلسه بود، گفت: من کی روش را ندیدم. جلسه ما با تاج بود. استقلال و پرسپولیس از تیم های بزرگ فوتبال ایران هستند و وظیفه ما این است که سطح تیم ملی و باشگاه ها بالا برود و این موضوع نتایج مثبتی را نیز به همراه داشته باشد. در کل امیدوارم این جلسات را بیشتر کنیم. ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)