دوشنبه ۰۱ تیرساعت ۲۱:۱۷Jun 2026 22
جستجوی پیشرفته
عصر اهواز ۱۳۹۵/۰۴/۰۵ - ۱۴:۴۹

5 طرح نمکزدایی مناطق نفتخیز جنوب امسال به بهره برداری می رسد

به گزارش مهر به نقل از روابط عمومی مناطق نفت خیز جنوب، بیژن عالی پور با اشاره به این که در ماههای اخیر طرح توسعه نمکزدایی 30 هزار بشکه ای بنگستان اهواز 2 راه اندازی شد، اظهار کرد: در پنج ماه آینده طرحهای نمکزدایی 55 هزار بشکه ای رگ سفید یک، 110 هزار بشکه ای گچساران 3، نمکزدایی 220 هزار بشکه ای اهواز متمرکز، نمکزدایی 45 هزار بشکه ای هفتکل نفت سفید و 55 هزار بشکه ای بی بی حکیمه تکمیل و راه اندازی خواهند شد. ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)