سه شنبه ۰۲ تیرساعت ۰۸:۴۴Jun 2026 23
جستجوی پیشرفته
پیک نکا ۱۳۹۵/۰۴/۰۵ - ۱۶:۳۳

خبر خوش خوردبین برای هواداران

به گزارش پیک نکا ، سرپرست تیم فوتبال پرسپولیس می گوید جای نگرانی نیست و مهدی طارمی به این تیم برمی گردد. محمود خوردبین در گفتگو با سایت باشگاه پرسپولیس افزود: خدا را شکر شرایط تیم سر و شکل خوبی به خودش گرفته است و بعد از آمدن ملی پوشان توانستیم تمرینات خوبی داشته باشیم. در حال حاضر تنها مساله ما این است که رامین رضائیان در تمرینات شرکت نکرده است، محمد انصاری دوره نقاهت را پشت سر می گذارد و به زودی آماده خواهد شد. ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)