چهارشنبه ۰۳ تیرساعت ۲۱:۱۲Jun 2026 24
جستجوی پیشرفته
دنیای اقتصاد ۱۳۹۳/۱۰/۲۳ - ۰۰:۳۴

ونگر: در خط دفاعی کمبود داریم

آرسن ونگر، سرمربی آرسنال اعلام کرد که با مصدومیت دوباره متیو دبوشی، تیمش با کمبود مدافع روبه رو است. به گزارش خبرگزاری فارس او در پاسخ به این سوال که آیا مصدومیت دبوشی، برنامه های نقل وانتقال آرسنال را تسریع خواهد کرد، گفت: نه چندان زیرا ما به هر حال در بازار بودیم. ناچو مونرئال و دبوشی می توانند در مرکز خط دفاعی بازی کنند اما اگر گیبس نباشد، مونرئال نمی تواند در مرکز خط دفاعی بازی کند و اگر دبوشی نباشد، نمی توانیم از او در مرکز خط دفاعی استفاده کنیم. این پستی است که ما در آن با کمبود مواجهیم. ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)

برچسب خبرهای مرتبط