سه شنبه ۰۲ تیرساعت ۰۹:۵۷Jun 2026 23
جستجوی پیشرفته
نود ۱۳۹۵/۰۴/۰۷ - ۱۴:۰۷

تشکر حدادی فر از استقلالی ها پس از نرفتن به این تیم

وبسایت رسمی برنامه نود - هافبک فصل گذشته تیم فوتبال ذوب آهن تأکید کرد که رفتن به استقلال در اختیار او نبود. به گزارش وب سایت نود و به نقل از تسنیم، قاسم حدادی فر در مورد اینکه سرانجام باشگاه ذوب آهن اجازه نداد او به استقلال برود، گفت: در جریان اقدام باشگاه استقلال قرار داشتم و باید از محبت منصوریان و هواداران این تیم تشکر کنم. مسئولان استقلال در این زمینه با مسئولان ذوب آهن صحبت کردند، ولی درنهایت باشگاه ذوب آهن موافقت نکرد که جدا شوم ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)