سه شنبه ۰۲ تیرساعت ۱۴:۰۸Jun 2026 23
جستجوی پیشرفته
نود ۱۳۹۵/۰۴/۰۹ - ۱۳:۴۹

خوردبین: طارمی و رضاییان طوری جدا می شدند که کسی ناراحت نشود

وبسایت رسمی برنامه نود - سرپرست تیم فوتبال پرسپولیس گفت: پرسپولیس با این مسائل متوقف نمی شود. عزت پرسپولیس از هواداران است ولی رامین رضائیان و مهدی طارمی هم می توانستند به شکلی عمل کنند که هواداران اینقدر ناراحت نشوند. به گزارش وب سایت نود، محمود خوردبین در گفت وگو با سایت رسمی باشگاه پرسپولیس گفت: از نحوه کار رامین رضائیان و مهدی طارمی تعجب کردم. آمدن و رفتن بازیکن در فوتبال یک اتفاق عادی است ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)