سایر خبرها
تاج:رضاییان حق فسخ یکطرفه ندارد/طاهری گفته بود حواس مان به او باشد
مرتیکه که مصاحبه کرده و گفته خوشبختانه کار فسخ رو تو فدراسیون درست انجام دادیم ، چیکارست؟ پس این مسئول نقل و انتقالات سازمان لیگ چی میگه؟ ضمنا ، از 20 روز پیش بهتون گفته و مدیرای فدراسیون اینجوری با شعف از فسخ قانونی حرف میزدن؟ نقل قول 2016-06-29 17:29 +133 [3] محسن آقا سرکارتون گذاشتن و پشت سر به ریش همه می خندن ! عوام فریبی تاج و فدراسین خیلی واضحه
خیران اینستاگرامی و تلگرامی
. مستأجر است و وانت نیسانش را هم قسطی خریده. 7 میلیون تومانش مانده اما از یک ماه پیش، مهربانی را روی وانتش، آگهی کرده است. او اثاثیه های کسانی که پول ندارند را رایگان جابه جا می کند. چه شد که تصمیم گرفتی، این آگهی را روی وانت نیسانت بزنی؟ نذر کرده بودم، اگر وانت خریدیم، این کار را بکنم. دقیقا نذرت چه بود؟ من خیلی به وانت نیسان علاقه داشتم، چند سالی بود که در
زمان رفت و برگشت پرسپولیس به اوکراین مشخص شد
/> +15 [2] Mehran تورو خدا یکی به گوش مسیولین برسونه چرا همه ایمون زاید و یادشون رفته مهاجم خارجی کی بهتر از اون حاج حسین دستم به دامنت...مرجع خواهشا بچاپ نقل قول 2016-06-30 16:33 +28 [1] تاویار به امید سالی پر از برد و کیسه پاره نقل قول 2016-06-30 16:07 تازه کردن لیست نظرات RSS نظرات این ارسال اضافه کردن نظر ارسال لینک و خبر ممنوع
طارمی و رضاییان به تهران بازگشتند
بی غیرت پرسپولیس را مسخره می کنید. نقل قول 2016-06-30 16:31 +77 [7] حسین با چه رویی می خوان تو خیابون راه برن نقل قول 2016-06-30 16:23 +74 [6] محسن برن گمشن بی غیرتا نقل قول 2016-06-30 16:19 1 2 تازه کردن لیست نظرات RSS نظرات این ارسال اضافه کردن نظر ارسال لینک و خبر ممنوع می باشد توهین به سایر
بیرانوند تست های پزشکی را انجام داد/دروازه بان ملی پوش به ایفمارک نرفت
پوش ها نباید توایفمارک تست بدن پس چی شد. الان دروغ های کیروش داره رو میشه. نقل قول 2016-06-30 18:15 +25 [2] حمیدزاهدی ببین این مرتیکه کی روش چه تهدیدی کرده که همه ازش می ترسند بدم میاد ازین آشغال تو استاتیک میبینمت نقل قول 2016-06-30 16:26 +24 [1] 64محمدرضا4 6 ای لعنت به کی روش دلال که داره فوتبال ایرانو با این کارهای ناشیانه و عقده گرایانش نابود میکنه
صهیونیست ها مدعی چه چیزی هستند؟!
/> نویسندگان تاریخ خاورمیانه، فلسطین را چهار راه جهان از آغاز تا امروز نام نهاده اند. بزرگراهی که در طول تاریخ پنج هزار ساله اش، گذرگاه و معبر اقوام و ملل مختلف بوده است. تاریخ فلسطین نشان می دهد که هر ملتی که قدرتی به هم زده، به تسخیر این چهار راه استراژیک اقدام نموده، چند صباحی حاکمیت خود را بر آن تحمیل کرده و سپس جای خود را به دیگری سپرده است به گونه ای که نوشته اند بیت المقدس در طول تاریخ 17 بار مورد
دو فرزندمان را پنهان کرد تا مجوز اعزام بگیرد!
کندن از این تعلقات خاطر چند می ارزد؟ اغلب شهدای مدافع حرم، عرق و علاقه خاصی به شهدای دفاع مقدس داشتند، همسرتان هم همین طور بود؟ مهدی از همان زمان ازدواج مان تا وقتی که به شهادت رسید، عشق و آرزوی شهادت داشت. حتی به بچه های مان یاد داده بود دعا کنند شهید شود. من هم بابا و دو پسرش را دعوا می کردم که این چه حرفی است! بعد از شهادت مهدی یک بار که مادر شوهرم به خانه مان آمد بچه ها به او
درب باشگاه پرسپولیس به حق روی من بسته شده
از برخی اتفاقات اخیر اطراف باشگاه پرسپولیس پرداخت و تصریح کرد که به زودی به تیم محبوبش باز خواهد گشت: عباس زاده نوشت: بی غیرت ما نیستیم بی غیرت شمایی که تو باد و بارون اومدی ورزشگاه ما رو تشویق کردی، بی غیرت تویی که اومدی ورزشگاه جون دادی، بی غیرت تویی که فقط پول بلیت تو جیبت بود و دیگه حتی پول آب معدنی رو هم نداشتی، بی غیرت تویی که باید بری تو پارک سوار تاب بشی میای ورزشگاه ما رو تشویق
گولچ: 6 عدد خوبی برای پرسپولیسی ها است/ آلمان قهرمان یورو 2016 می شود
...> 666666 عشق فقط پرسپولیس و پرسپولیسیا نقل قول 2016-06-30 16:34 تازه کردن لیست نظرات RSS نظرات این ارسال اضافه کردن نظر ارسال لینک و خبر ممنوع می باشد توهین به سایر کاریران و نظرات آنان و ارسال نظرات برخلاف قوانین کشور ممنوع می باشد تخلف از قوانین نظرات موجب مسدود شدن شناسه کاربری می شود. نام (الزامی) ایمیل (الزامی، ولی نمایش داده نمی شود) وب سایت از تغییر در نظرات مرا با خبر کن ارسال لغو ...
گزارش تصویری: تمرین چهارشنبه 9 تیر پرسپولیس
پرسپولیس نیوز : مجموعه عکس های تمرین امروز چهارشنبه 9 تیر پرسپولیس در ورزشگاه شهید کاظمی: مرور: * سایت باشگاه پرسپولیس توضیحات نمایش از چهارشنبه, 29 جون 2016 23:52 نوشته شده توسط editor دسته: گزارش تصویری بازدید: 2408 نظرات +166 [17] پسران سنسیرو امسال سال شهاب زاهدیه این پسر فوق العاده است نقل قول 2016-06-30 00
اگر امروز در سوریه هزینه نکنیم به سراغ ما هم می آیند/ آمریکا به تعهدات برجامی خود عمل نکرده/ شورای عالی ...
سنتی فکر می کردند و به دنبال انگلیس قرن نوزدهم هستند و در واقع همان رویاهای عجیب و غریب و محافظه کاری های در داخل خود را دنبال می کنند، اما جوانان انگلیسی از این اتفاق ناراحت هستند چون آنها اهل حساب و کتاب هستند و می دانند بیرون آمدن از اتحادیه اروپا خیلی برای آنها ضرر دارد از این رو انگلیس خودش به فروپاشی نزدیک تر است تا اتحادیه اروپا. *خروج انگلیس از اتحادیه اروپا باعث تقویت ترامپ می
اگر امروز در سوریه هزینه نکنیم به سراغ ما هم می آیند
/> فارس: مگر بحث اسرائیل خبر گرفتن از رون آراد نبود؟ آصفی: بله، اما موضوع رون آراد به ما ارتباطی نداشت، او یک خلبانی بود که در جایی دیگر بوده است اما اسرائیل می خواست با شیطنت و رذالت پای جمهوری اسلامی را به این داستان باز کنند که موفق نشدند. *چهار دیپلمات از اسرائیل مطالبه می کنیم بعد هم در ازای بحث رون آراد که هیچ ارتباطی به ما نداشت، و آنها فقط می خواستند اطلاعات
نیم صفحه اول روزنامه های ورزشی صبح کشور
02:48 تازه کردن لیست نظرات RSS نظرات این ارسال اضافه کردن نظر ارسال لینک و خبر ممنوع می باشد توهین به سایر کاریران و نظرات آنان و ارسال نظرات برخلاف قوانین کشور ممنوع می باشد تخلف از قوانین نظرات موجب مسدود شدن شناسه کاربری می شود. نام (الزامی) ایمیل (الزامی، ولی نمایش داده نمی شود) وب سایت از تغییر در نظرات مرا با خبر کن ارسال لغو
محرمی: شاگرد برانکو بودن برایم افتخار است/ حضور در پرسپولیس آرزوی هر کسی است
لیست نظرات RSS نظرات این ارسال اضافه کردن نظر ارسال لینک و خبر ممنوع می باشد توهین به سایر کاریران و نظرات آنان و ارسال نظرات برخلاف قوانین کشور ممنوع می باشد تخلف از قوانین نظرات موجب مسدود شدن شناسه کاربری می شود. نام (الزامی) ایمیل (الزامی، ولی نمایش داده نمی شود) وب سایت از تغییر در نظرات مرا با خبر کن ارسال لغو
رضا خالقی فر رسما از سرخپوشان جدا شد
حبیبی بازم خدا رو شکر تو این همه خبر بد یکیش خوب بود نقل قول 2016-06-30 12:10 +289 [33] میثم بهترین و منطقی ترین تصمیم هم برای خودش و هم باشگاه . باید یک فصل نیمکت نشین میشد و برای خودش بد بود ، یه سهمیه مهم بزرگسال هم برای بازیکن در پستی که نیاز نیست هم اشغال میشد . از بعد فنی نچندان ،اما از بعد اخلاق و تعصب ماپرسپولیس ها خاطرات خوبی از ایشون داریم . حتی یکبار تو این
اگر امروز در سوریه هزینه نکنیم به سراغ ما هم می آیند
کاری های در داخل خود را دنبال می کنند، اما جوانان انگلیسی از این اتفاق ناراحت هستند چون آنها اهل حساب و کتاب هستند و می دانند بیرون آمدن از اتحادیه اروپا خیلی برای آنها ضرر دارد از این رو انگلیس خودش به فروپاشی نزدیک تر است تا اتحادیه اروپا. *خروج انگلیس از اتحادیه اروپا باعث تقویت ترامپ می شود خروج انگلیس، تقویت ترامپ، نامزد جمهوری خواه آمریکا را به دنبال داشته است و باید دید
عاشقان دوربین کجایند / بیایید با شاهکار جدیدتان عکس بگیرید
نیوز هر وقت به حرف آمدید حرف دل ما هواداران رو زدید نقل قول 2016-06-30 14:09 +3 [147] payam loreh بله وقتی من میام میگم غمم از اینه هرکسی راحت یه کاره ای میشه تو باشگاه ما اما کاربلد هامونوحق ندارن تو باشگاهشون مدیریت کنن کسانی که از جونومایه میزارن اهلیت ندارن،بعد گل زاده و سیاسی ها سر از پرسپولیس در میارن آقای مرجع تایید کن حرف حق رو نقل قول 2016-06-30
جرم و جنایت در شهر، داستان مجرمی که سر به راه شد در "ماه عسل"
گفت: در همان سالی که ترک تحصیل کردم همه این بلاها به سرم آمد، در حالی که اگر در کنار تحصیل، کار میکردم میتوانستم پول جمع کنم و حتی ماشین بخرم. راهنما نداشتم، راه را گم کردم ابوالفضل اظهار کرد: پدرم زندان و مادرم ناتوان بود. همین مشکلات باعث شد رو به خلاف بیاورم. اولین بار در سن 14 سالگی به جرم خفتگیری دستگیر و زندانی شدم. پول دزدی را خرج خانه نمیکردم. این پول صرف "عشق است
واکنش رامین رضاییان به انتقادات "پرسپولیسی"ها پس رفتن به ترکیه
می خواهد از او بگیرد. من 4 هفته قبل از پایان مسابقات، تیمی که در کورس بود، من شنیدم باشگاه و برانکو با بازیکنی که هم پست من بوده صحبت کرده است. اسم بازیکن را هیچ موقع نمی برم. با او صحبت کرده بودند که ما تو را برای فصل آینده می خواهیم. بعد آن بازیکن گفته بود: پس رامین رضاییان چه می شود؟ به او جواب داده بودند که به احتمال زیاد ما رامین را برای سال بعد نمی خواهیم. مدافع پیشین تیم فوتبال
شاهرودی:طارمی و رضاییان از پرسپولیسی ها عذر خواهی کنند
-06-30 13:13 +5 [2] bahman با عذر خواهی هم کاری درست نمیشه این ها دشمن شاد کن شدن دقیقا کاری که هاشمی نسب کرد دیدن که تو بازی با میلان نزاشتیم حضور داشته باشه برن اونجا که نادر رفت کسانی که هوادر ها رو به کیروش فروختن دیگه تو تیم جایی ندارن دوستان از این # حمایت کنید #آزادی جهنم کیروش نقل قول 2016-06-30 12:41 +3 [1] اریا
اوسانی: با این همه هافبک خلاق من هم طارمی می شوم/ پیشنهادی به من ندادند
15:47 +22 [74] Arash این پسر خودش پرسپولیسیه 6 آتیشست. کسی که با این سن کمش به تنهایی به کیسه چهارتا بزنه صد در صد در آینده امثال طارمی رو میزاره تو جیبش! واقعا برای باشگاه متاسفم که به جای گرفتن اینجور بازیکنا هم وقت ما رو هم وقت خودشونو هدر دادن برای بر گردوندن اون دوتا عوضی. حیف مهرداد محمدی و که به خاطر این طارمی....... از دست دادیم نقل قول 2016-06-30 15:40
بازار گرمی و خبرهای بدون منبع
با چند مدافع راست دیگر وارد مذاکره شده.راست و دروغ این ماجرا را گذشت زمان مشخص می کند و موضوع بحث ما نیست.مهم تر از بعد اخلاقی ماجرا، جزییات حقوقی این انتقال است که یک بار دیگر بی توجهی مدیران فوتبال ایران به این موضوع حیاتی را آشکار می کند. شکایت های متوالی بازیکنان و مربیان خارجی که حتی با جریمه کسر امتیاز روبه رو شده، دعوا بر سر همزمانی تمرین های پیش فصل باشگاه ها و اردوی تیم ملی و اختلاف
هدایتی: سه گزینه خوب برای دفاع و خط حمله داریم
آوردی ها نقل قول 2016-06-30 18:07 +22 [13] محمد حاج حسین خیلی نوکرتیم دستت درد نکند فقط اگه بتونی زاید تاج سوراخ کن رو برگردونی ممنونت میشیم.. نقل قول 2016-06-30 16:38 -36 [12] داود حاج حسین شماهم حرفات حرف نیست انقدرمنت سرمانذار من باه3 سال عمری که ازخداگرفتم تواین فوتبال خیلی چیزها دیدم این سه سال واقعا نوبر بود نقل قول 2016-06-30 16:28
رضائیان سکوتش را شکست: قسم می خورم پرسپولیس مرا نمی خواست!
پرسپولیس که بخواهد جای خالی من در پرسپولیس احساس شود. هواداران پرسپولیس و مردم اول حرف های من را بخوانند و بعد نظرات خود را بدهند. من این موضوع را دیدم و اتفاقاتی که افتاد را لمسش کردم. باشگاه پرسپولیس بعد از آن موضوع شروع کرد که ما رامین رضاییان را می خواهیم. مگر می شود باشگاه پرسپولیس از بند قرارداد من خبر نداشته باشد؟ بعد اینکه باشگاه پرسپولیس واقعاً در آن زمان هیچ زنگ و تماسی با من
زرد یواش ، پله پله از خیابان تا استیج
کردیم و اجرای ما را هم از تلویزیون پخش کردند؛ آن هم تلویزیونی که نشان دادن ساز در آن ممنوع است. شمالم تا جنوبم عشق به شکل منظم سفرهای دور ایران داریم و تقریبا در تمام شهرهای کشور اجرای خیابانی داشته ایم. از یزد و کرمان گرفته تا رشت و اصفهان، همه جا موزیک زدیم. در تله کابین رامسر اجرای خاطره انگیزی داشتیم اما اگر بخواهیم از بهترین سفرمان یاد کنیم، انصافا باید از رشت نام ببریم. در
بررسی دلایل صهیونیستها برای تشکیل دولت در فلسطین
به گزارش شیرازه به نقل از لامرود - ادعاهای صهیونیستها برای تسخیر فلسطین و پشتیبانی قدرتهای بزرگ بهانه هایی واهی بیش نیست و فقط توجیه ای است برای پنهان کردن اهداف استعماری قدرتهای بزرگ برای داشتن پایگاهی در خاورمیانه در طول حیات سیاسی خود، همانند فرانسه در زمان ناپلئون، انگلستان بین دو جنگ جهانی اول و دوم و پس از آن و همچنین دولت آمریکا و دوباره انگلیس در برهه اخیر؛ چنانچه اکنون به گفته جرج بوش
منازعه محمدبن حنفیه با عبداللَّه بن زبیر و ظهور خَشَبیه
یزید در این سال باعث شد که مختار متوجه عراق شود، ولی قبل از این که به عراق رهسپار شود اخبار اوضاع عراق و شورش مردم آن جا و اجتماع شیعیان برگرد سلیمان بن صردخزاعی (رهبر توبه گران) را دریافت کرده بود، به همین منظور در رمضان این سال به سوی کوفه رفت و در آن جا به نام ابن حنفیه شروع به دعوت کرد. شواهد و جزئیات دقیقی در مورد ارتباط مشخص مختار با ابن حنفیه قبل از ورودش به کوفه در دست نداریم. اما
مدافع عراقی: پرسپولیس با من مذاکره کرده است
درحالی که تیم هایی مث پیکان وماشین سازی جذبشون می کنن نقل قول 2016-06-29 23:54 +24 [30] armyreds نقل قول 2016-06-29 23:46 +25 [29] amir می دونم به این پست ربطی نداره، مطمئن هم هستم که پروفسور این گزینه رو چک کرده، ولی فقط محض اطمینان دوستانی که با باشگاه در ارتباطن یا میرن در باشگاه لطفا به گوش آقای طاهری و برانکو برسونن که شیمبا از سپاهان تو لیست
قُرّاء و نقش ایشان در تحولات قرن اول هجری
تأثیرگذاری آنان بیش از افراد عادی است. بخشی از ایشان نقش برجسته ای بر عهده دارند که عبارت است از: القاء ایدئولوژی طبقه حاکم به مردم و در نتیجه تحکیم قدرت سیاسی در درون جامعه؛ یعنی جایگاه اصلی قدرت 80 و قراءِ نیز از این امر مستثنی نبودند. عبداللَّه بن خبیق به نقل از فضیل گفته است: از قاریان دوری کن، زیرا آنان اگر دوست دار تو باشند به آنچه نداری، تو را مدح و ستایش می کنند و اگر مورد غضب آنان باشی
گزارش آخرین تمرین پرسپولیس پیش از سفر به اوکراین/ بنر کنایه آمیز به خارج رفته ها
؟ مسولین پشت رامین و مهدی قایم نشن نقل قول 2016-06-29 20:35 +3 [23] بمب افکن اتفاقی که در طول تاریخ باشگاه نیفتاده بود. خواهشن کمپین یه اسم و یه لقب برای این دو تا را بندازیم تا به این نام در فوتبال ایران معرف شوندمثل:دو قلوهای زی زی گولو...دو قلوه های تا به تا....پاریکال(ا سم خر توی برنامه کودک بی خانمان)..... بعد از جمع آوری نظرات بهترین لقب رو با رای گیری انتخاب کنیم