دوشنبه ۰۱ تیرساعت ۲۱:۳۴Jun 2026 22
جستجوی پیشرفته
روزنامه مردم سالاری ۱۳۹۵/۰۴/۰۸ - ۱۷:۱۷

کمیته فنی مقصر نتایج ضعیف تیم است نه ناطق نوری!

تیم هشت نفره بوکس ایران در مسابقات گزینشی المپیک ریو در باکو عملکرد ضعیفی داشت و هیچ سهمیه المپیکی کسب نکرد. بوکسور ایران در المپیک 2012 لندن معتقد است کمیته فنی مقصر اصلی همه این نتایج اسفبار است و نباید به ناطق نوری رییس فدراسیون خرده ای گرفت. مهدی طلوتی در گفت و گو با خبرنگار ورزشی ایسنا، در پاسخ به این سوال که عملکرد ملی پوشان در مسابقات جهانی باکو را چطور ارزیابی می کند؟ اظهار کرد: من بیشتر مبارزات نمایندگان ایران در مسابقات گزینشی باکو را دیدم ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)