سایر منابع:
سایر خبرها
منطق دفاع یا رد تفاهم لوزان
این مطلب در ادامه می افزاید: در این میان عده ای هم هستند که ساز مخالفت می نوازند و توافق را به دادن اسب زین شده و گرفتن افسار پاره تشبیه کرده اند، به نقد تفاهم موجود پرداخته اند ولی پیش از هر چیز باید گفت که دفاع یا رد یک چنین تفاهمی بر چه اساس باید باشد؟ ابتدا و پیش از هر چیز باید گفت استناد به اظهارات بیگانگان مبنای مناسبی برای نقد، اعم از رد یا تایید نیست. اینکه عده ای مخالفت اسراییل را
سرمقاله روزنامه های امروز /18 فروردین
ما را رصد می کند و با وجود صدها و هزاران برگ سند ارائه شده توسط جمهوری اسلامی، حاضر نشده اعلام کند فعالیت هسته ای ما صلح آمیز است! آیا با اعتماد به این سیستم قرار است به تعهداتمان گردن بنهیم!؟ پاسخ جناب ظریف تکان دهنده و با عرض معذرت منفعلانه است! ایشان می گوید آژانس نمی تواند گزارش مثبتی به نفع ما ندهد! آژانس باید ثابت کند یک نهاد مستقل است! آژانس باید حواسش باشد که دارد مورد سوءاستفاده قرار می
متهم: برای تفریح دختر می شدم
به گزارش جنوب نیوز، سرهنگ احمد جبارپور فرمانده انتظامی ساوجبلاغ، در تشریح جرییات این خبر گفت: ماموران فرماندهی انتظامی بخش کوهسار حین گشت زنی در سطح حوزه استحفاظی به فردی که با لباس مبدل زنانه با یک دستگاه خودرو پژو پارس در حال تردد بوده مشکوک و قصد متوقف کردن خودرو را می کنند اما راننده خودرو با دیدن پلیس با افزایش سرعت خود متواری می شود. سرهنگ جبارپور ادامه داد: پس از تعقیب و گریز
بیانیه لوزان در پیچ و خم موافقان و مخالفان
دانند. در این میان عده ای هم هستند که ساز مخالفت می نوازند و توافق را به دادن اسب زین شده و گرفتن افسار پاره تشبیه کرده اند، به نقد تفاهم موجود پرداخته اند ولی پیش از هر چیز باید گفت که دفاع یا رد یک چنین تفاهمی بر چه اساس باید باشد؟ ابتدا و پیش از هر چیز باید گفت استناد به اظهارات بیگانگان مبنای مناسبی برای نقد، اعم از رد یا تایید نیست. اینکه عده ای مخالفت اسراییل را پایه ای برای دفاع از این
بهتر است کیهان به شعور ملت ایران احترام بگذارد
سیدمحمدصادق خرازی، سفیر اسبق ایران در سازمان ملل و فرانسه به سرمقاله حسین شریعتمداری در شماره امروز روزنامه کیهان پاسخ داد. متن کامل پاسخ خرازی به این شرح است: جناب آقای حسین شریعتمداری در سرمقاله امروز کیهان، مواردی را درباره اظهارات بنده در گفت و گوی ویژه خبری شبکه دوم سیما پیرامون بیانیه سوئیس و نیز مذاکرات هسته ای مرقوم داشته اند که جهت تنویر افکار عمومی و رفع شبهات و ادعاهای بی
سردار شهید "خوش سیرت"؛ 16 عملیات و 13 بار جانبازی + تصاویر
شهر شدیم، در بین راه یک تویوتا که تعدادی اسیر عراقی بر آن سوار بودند، از روبروی ما گذشت و به سمت عقبه نیروهای ما رفت، بعضی از آن اسیران لباس به تن نداشتند. رزمندگان با دیدن آنها صلوات پیروزی سر می دادند. در بین راه جایی پیاده شدیم و زیر یک پل بتنی پناه گرفتیم، شاید بخاطر این بود که جاده عبور ما در دید دشمن قرار داشت یا دشمن نسبت به آن و تحرکات ما حساس شده بود. در اینجا برادر
فرات: از رودخانه بهشتی تا گنج طلای داعش نوشتاری از حجت الاسلام رسول جعفریان
به رسول خدا (ص) در باره شهرها، برخی از مناطق جغرافیایی، و یا رودها و دریاها وجود دارد. در این زمینه، بیش از همه در باره شامات یا الارض المقدسه هست، اما شهرهای عراق و حتی برخی از شهرهای ایران و جز اینها نیز بی نصیب نمانده است. در اینجا صرفا بحث ما در باره روایاتی است که در باره فرات آمده و به دیگر باورهای مربوط به این رود، کاری نداریم. طبعا این روایات، گاه چند رود را با هم مورد توجه قرار داده که
اسب زین شده میلیون ها جوان بیکار ایران است
طوری که همانطورکه می دانید یکی از همین منتقدین جمله ای را گفته با این عنوان "که اسب زین شده را داده اند افسار پاره تحویل گرفتیم" نظرتان درمورد چنین اظهاراتی چیست؟ این سوال پاسخش کاملا روشن است. باید بروید از آنهایی که این حرف را می زنند بپرسید که این اسب زین شده ای که می گوید چه بوده و منظورش از افسار پاره چیست؟ آیا منظور ایشان از اسب زین شده 5 قطعنامه شورای امنیت علیه ایران است؟ آیا اسب
(کاریکاتور) اگه اجازه بدید بدون "افسار" هم بلدم برم!
فرارو- پس از تفاهم لوزان، مدیر مسئول روزنامه کیهان در انتقادی به دست آورد مذاکرات تیم هسته ای ایران، اظهار داشت: "در یک کلمه باید گفت که اسب زین شده را داده ایم و افسار پاره تحویل گرفته ایم". انتقاد شریعتمداری با واکنش های زیادی روبه رو شد. تا جایی که مدیر یک باشگاه سوار کاری نیز به انتقاد از سخنان شریعمتداری پرداخت. مالک باشگاه سوارکاری پارس توسعه گفت: "برای آنانکه سوارکار نیستند چه
کیهان: کلاه سرمان رفت؛ دولت پنهانکاری می کند / پاسخ زیباکلام به حسین شریعتمداری
نماینده ولی فقیه در روزنامه کیهان، روز پنجشنبه نیز در خصوص نتیجه مذاکرات هسته ای اظهار داشته بود که " اسب زین شده دادیم اما افسار پاره گرفتیم!". این یادداشت را با عنوان "ستاوردها یا از دست داده ها ؟!" در زیر بخوانید: 1- سال 1394 در نخستین روزهای خود با رخدادهای سرنوشت سازی همراه بود. بیانات رهبرمعظم انقلاب در حرم رضوی(ع) که باید از آن با عنوان نقشه راه جمهوری اسلامی ایران نه
"از ده فرمان لاریجانی برای تفاهم لوزان تا سخنان مشمئز کننده امام جماعت مکه علیه شیعیان"
آفتاب یزد در پاسخ به سئوالی پیرامون جمله ای یکی از منتقدین بیانیه لوزان که گفته بود اسب زین شده را داده اند افسار پاره تحویل گرفتیم؛ گفت : این سوال پاسخش کاملا روشن است. باید بروید از آنهایی که این حرف را می زنند بپرسید که این اسب زین شده ای که می گوید چه بوده و منظورش از افسار پاره چیست؟ آیا منظور ایشان از اسب زین شده 5 قطعنامه شورای امنیت علیه ایران است؟ آیا اسب زین شده رشد منفی 5.6 درصدی است
القاعده از شبوه بیرون رانده شد/جانشین ولیعهد سعودی در راه آنکارا
منصور هادی در نشست های شورای امنیت برای در جریان قرار دادن اعضای این شورا از تحولات یمن بعید نیست. 10:36 عبدالله صالح: برادران ما بر شرط بندی روی اسب بازنده اصرار نکنند علی عبدالله صالح در اظهاراتی که از شبکه تلویزیونی یمن الیوم پخش شد، عبد ربه منصور هادی را بازنده اتفاقات یمن دانست و گفت: من درباره بحران تلخ یمن از سال 2011 میلادی تا به امروز، سخن می گویم؛ جنگ قدرت که بین همه
چه کسانی دنبال استعفای ظریف هستند؟/زمان احتمالی اولین موضع گیری رهبر انقلاب
برای بچه های این مجتمع است. طعنه یک اصلاح طلب به اسب زین شده شریعتمداری محمد جواد حق شناس طی گفتگویی با آفتاب یزد در پاسخ به سئوالی پیرامون جمله ای یکی از منتقدین بیانیه لوزان که گفته بود اسب زین شده را داده اند افسار پاره تحویل گرفتیم؛ گفت : این سوال پاسخش کاملا روشن است. باید بروید از آنهایی که این حرف را می زنند بپرسید که این اسب زین شده ای که می گوید چه بوده و منظورش از
فیروز کریمی: حرف های خاکپور به خاطر باخت به عربستان است
دیدار با سایپا خوب عمل کنیم. وی درباره مصدومان و محرومان تیمش در این دیدار خاطرنشان کرد: احمد آهی مصدوم تیم ماست و امیدوارم سریع تر به تیم برگردد. محرومی در این دیدار نداریم فقط چند بازیکن داریم که مصدومیت جزئی دارند و برای فردا آماده می شوند. سرمربی ملوان در پاسخ به سوال خبرنگاری مبنی بر اینکه خاکپور در مصاحبه ای گفته بود که سرمربی ملوان به حسین کنعانی زنگ زده است و به او گفته
بولتن تئاتر ؛ انحلال گروه آو و افتتاح رام کردن زن سرکش در آغاز سال تئاتر
، اظهار کرد: در این دیدار مسائل مختلفی توسط وزیر فرهنگ مطرح شد از جمله اینکه امسال باید حتما سال تئاتر باشد تا مسوولان به مشکلات تئاتر رسیدگی و برای برطرف شدن آن اقدام کنند. راد ادامه داد: این موضوع به آقای مرادخانی (معاون هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی) هم تأکید شد و آقای جنتی عنوان کرد که باید در این زمینه تلاش پیگیری صورت گیرد. وی با اشاره به اینکه قرار بر این شده سال
افسار پاره برای ما یا آن ها؟
به تخفیف دستاوردهای مذاکرات هسته ای پرداخته و آن را با عناوین مختلف مورد هجمه قرار داده اند. پیرامون این مسئله و در راستای فهم بهتر آن ذکر نکاتی چند، خالی از لطف نیست. 1- مذاکره اصولاً جریانی است که هر یک از طرفین برای خود منافعی تعریف و برای کسب آن وارد گفتگو می شوند. از این منظر مذاکره محل بده بستان سیاسی است که طرفین امتیازاتی داده و در مقابل منافعی کسب می کنند. بدیهی است که نمی
پایان سریال فوق سری و اعتراض به سانسور
سریالی است که من ساختم . این سریال توسط نمایندگان معاونت اجتماعی نیروی انتظامی و پخش شبکه 1سیما بصورتی باور نکردی سلاخی وتکه پاره شده و هیچ قسمتی از تعرض و دستکاری وجابجائی و تعویض مکالمات مصون نمانده است والبته این امر درشرایطی صورت پذیرفته که در تمام مراحل تولیدمدیران شبکه 1و مسئولین ناجی هنر که زیرمجموعه معاونت اجتماعی نیروی انتظامی است درجریان چگونگی و اجزاء فیلمنامه وتک تک صحنه ها قرار داشتند
تحلیل سیراب شیردانی
جراید: مالک باشگاه سوارکاری پارس توسعه به اظهار نظر مدیرمسئول کیهان در خصوص "اسب زین شده" و "افسار پاره" پاسخ داد. با توجه به خبر فوق کدام یک از شخصیت های فوق در آینده به اظهارنظر "علی کفاشیان" در خصوص ماندن یا رفتن سرمربی تیم ملی فوتبال پاسخ خواهد داد؟ الف) رئیس صنف کفاشان و پینه دوزان بدون مرز ب) دبیرکل صنف قنادان و شیرینی فروشان تهران ج) مسئول صنف سیرابی پزان و جگر
تحلیل جامع درباره ماجرای اسب!
. رخش رو رستم رخش کرد. آقای سعادت می گوید: پس ادامه بحث در آبدارخانه. چهارنفری به آبدارخانه می روند و من می مانم و اتاق خالی. بعد از چند دقیقه رییس اداره با چند نفر دیگر می آید برای تبریک گفتن. روبوسی می کنیم. می گوید: این جا انگار خبری از بحث اسب نیست. می گویم: بود. می گوید: نظر شما چیست؟ می گویم: والا... والا امروز همه گیر داده اند به زین و افسار، اما اسب، سوار خوب می خواهد. سوار که خوب باشد اسب هم خوب می تازد. رخش رو رستم رخش کرد. رییس مات ومبهوت نگاهم می کند و می گوید: شما با همه کارمندان این جا فرق دارید. آفرین به شما. چه تحلیل جامعی. باقی بقایتان روزنامه ابتکار ...
بولتن سینما ؛ حضور بازیگران ایرانی در هالیوود و بحران در اکران نوروزی (16 فروردین)
روز پیش از مراسم عروسی اش هستند. حامد بهداد، نسیم ادبی، پگاه آهنگرانی، رویا تیموریان، بهناز جعفری، باران کوثری، محمدرضا هدایتی، بابک کریمی، رعنا آزادی ور و نادر فلاح از جمله بازیگران این فیلم سینمایی هستند. این سینما را می شناسید؟ پردیس سینمایی چارسو با اکران آزمایشی دو فیلم رخ دیوانه و استراحت مطلق فعال است و در اردیبهشت ماه رسما در چرخه اکران سینماها قرار می
ظریف در مجلس:هیچ تفاوتی بین متن بنده و موگرینی وجود نداشت
سید حسین نقوی حسینی با اشاره به جلسه امروز بعدازظهر کمیسیون امنیت گفت: در ابتدای جلسه بروجردی رییس کمیسیون توضیحاتی پیرامون اهمیت موضوع مذاکرات و نتایج آن تاکنون ارائه کرد و گفت که کار مهمی انجام شده چرا که ما در مقابل قدرت های مدعی بودیم. وی ادامه داد: ظریف وزیر امور خارجه در ابتدای جلسه گفت که بنده هنوز در جلسه هیات دولت حضور نیافته ام و این بار ابتدا گزارش جامعی از مذاکرات و نتایج
بولتن تئاتر ؛ بی مهری با پژمان و استقبال از رابینسون (16فروردین)
استخوان خواهیم شد. بازیگر نمایش رام کردن زن سرکش درباره همکاری در این نمایش با توجه به شرایط سخت بیماری بیان کرد: در تمام مدت تمرین تلاش کردم هر چه در توان دارم برای بهتر شدن کار بگذارم. امیدوارم این آخرین حضور من روی صحنه نباشد و تماشاگران اجرایی خوب را شاهد باشند. نمایش رام کردن زن سرکش نوشته ویلیام شکسپیر با طراحی و کارگردانی مریم کاظمی، امروز یکشنبه - 16 فروردین ماه – ساعت 19
کیهان: کلاه سرمان رفت؛ دولت پنهانکاری می کند
" اسب زین شده دادیم اما افسار پاره گرفتیم!". این یادداشت را با عنوان "ستاوردها یا از دست داده ها ؟!" در زیر بخوانید: 1- سال 1394 در نخستین روزهای خود با رخدادهای سرنوشت سازی همراه بود. بیانات رهبرمعظم انقلاب در حرم رضوی(ع) که باید از آن با عنوان نقشه راه جمهوری اسلامی ایران نه فقط برای سال 94 بلکه برای همه سال ها یاد کرد و سه رویداد بزرگ دیگر که هر یک از آنها به تنهایی می تواند
اگر ظریف، سیزیف بود!
مردم ایران اما نمی خواهند و نمی توانند دور از دنیا روزگار بگذراند. ایرانیان دوست دارند و حق دارند زندگی بهتری داشته باشند و این مهمترین هدف است؛ غنی سازی زندگی ایرانی که غنی سازی اورانیوم در سطح مورد توافق نه همه که بخشی از آن است. آن که می گوید اسب زین شده دادیم و افسار کهنه گرفتیم نمی گوید هشت سال اسب در اختیار سوارکارشان بود و عده ای داشتند له می شدند. زندگی بهتر و زندگی غنی تر حق ایرانیانی
یک پاسخ فنی به حسین شریعتمداری
است که در یک اظهارنظر کوتاه گفته بود: نام توافق دو مرحله ای را بیانیه مطبوعاتی گذاشتیم. در یک کلمه باید گفت که اسب زین شده را داده ایم و افسار پاره تحویل گرفته ایم. پس از این اظهارات سیداحمد موسوی مالک باشگاه سوارکاری پارس توسعه پاسخ شریعتمداری را اینگونه داده است: نسبت به دغدغه هم قطاران گرامی در خصوص نتیجه مذاکرات هسته ای و جمله اسب زین شده را دادیم و افسار پاره را تحویل
یادداشت شریعتمداری در انتقاد به بیانیه لوزان
حسین شریعتمداری، در یادداشت روز کیهان، ادعا کرده است که دست آورد ماه ها مذاکره هسته ای با 1 5 ، کلاه گشادی است که آن ها بر سر ملت ایران گذاردند و این فاجعه بزرگ را تیم مذاکره کننده و شخص آقای حسن روحانی از مردم پنهان می کنند. به گزارش فرارو، مدیر مسئول و نماینده ولی فقیه در روزنامه کیهان، روز پنجشنبه نیز در خصوص نتیجه مذاکرات هسته ای اظهار داشته بود که " اسب زین شده دادیم اما افسار پاره
تنها راه تکذیب فکت شیت آمریکایی
در ارائه یک گزارش ایرانیِ جامع ومانع از نتایج، و وجود تفسیرهای رسمی و کاملاً رد نشده ی رقیب، درصحنه ی واکنش ها، هم با تئوری لوزان-چای مواجه شده ایم هم با نظریه ی فتح الفتوح هسته ای! یعنی از افسارِ پاره در مقابل اسب زین شده و مراسم ختم صنعت هسته ای! داریم تا شگونِ سیزده! و عبور ظریف ایران از گردنه ی لوزان! راستی چرا واکنش ها این اندازه انحراف معیار دارند؟ آیا می شود وجود این فاصله های
تفاهم نامه لوزان با توجه به خط مشی دولت قبل به نفع مصالح و منافع مملکت است/ مخالفان تفاهم نامه بر اساس ...
سرویس سیاسی-سمیه کریمیان: بیانیه مشترک ایران و 5+1 در حالی پس از 9 روز گفتگوهای نفس گیر و پیچیده صادر شد که مخالفان سرسخت مذاکرات چه در داخل و چه در خارج از کشور بر اساس آنچه پیش بینی می شد بهانه گیری های خود را آغاز کردند تا جایی که شریعتمداری مدیر مسئول روزنامه کیهان عنوان کرد؛ اسب زین شده را دادیم و افسار پاره تحویل گرفتیم! دکتر داود هرمیداس باوند در گفتگوی اختصاصی با پویش اینگونه مخالفت ها
واکنش اینستاگرامی احمدی نژاد به تفاهم هسته ای/ بنی صدر هم به جمع مخالفان توافق لوزان پیوست/ فتنه بعد سال ...
شریعتمداری مدیر مسئول روزنامه کیهان است که در یک اظهار نظر کوتاه گفته بود: نام توافق دو مرحله ای را بیانیه مطبوعاتی گذاشتیم. در یک کلمه باید گفت که اسب زین شده را داده ایم و افسار پاره تحویل گرفته ایم. پس از این اظهارات سید احمد موسوی مالک باشگاه پارس توسعه که بزرگ ترین مجموعه پرورش اسب در کشور را داراست پاسخ شریعتمداری را اینگونه داده است: نسبت به دغدغه همقطاران گرامی در خصوص نتیجه
برگزیده سرمقاله روزنامه های امروز
روزنامه های صبح امروز ایران در سرمقاله های خود به مهمترین مسائل روز کشورو جهان پرداخته اند از جمله عملیات هوایی علیه یمن و ارزیابی شتاب آلود آل سعود ، بد و خوب بیانیه لوزان ، رفع تحریم ها، فرصت ها و تهدیدها ، مردم هم توقع معجزه ندارند ، غیبت ملت در جشن دولت ، پازل تحولات یمن ، رضایت مردم را ملاک عمل قرار دهید ، بیانیه لوزان؛ توافق حقوقی یا سیاسی بین المللی ، سیاست ارزی پس از لوزان و... که برخی از