سه شنبه ۰۲ تیرساعت ۱۲:۴۸Jun 2026 23
جستجوی پیشرفته
خبرگزاری فارس ۱۳۹۵/۰۴/۱۲ - ۰۰:۴۳

حسن زاده: گل محمدی حقم را در ذوب آهن نداد/ با پرسپولیس مذاکره کردم

به گزارش خبرگزاری فارس ، مسعود حسن زاده یکی از بازیکنان خوب و با اخلاق ذوب آهن بود که در این تیم کمتر به او بازی رسید. در نهایت این مهاجم با وجود پیشنهادهایی که از تیم های مختلف به ویژه پرسپولیس داشت به تیم سایپا رفت. با حسن زاده بعد از پیوستنش به تیم سایپا گفت وگویی به شرح زیر انجام دادیم ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)

برچسب خبرهای مرتبط