سایر منابع:
سایر خبرها
بهره مندی بیش از 14 هزار کردستانی از نعمت آب سالم
کرد: با هزینه اعتبار 24 میلیارد و 567 میلیون ریال از محل اعتبارات سفر مقام معظم رهبری، استانی و دو درصد درآمد نفت و گاز به بهره برداری می رسد. رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل شرکت آبفار کردستان، اظهار کرد: پروژه های مذکور در شهرستان های سنندج، مریوان، دیواندره، دهگلان، سروآباد و قروه قرار دارند. مفاخری، احجام کاری انجام شده در اجرای این پروژه ها را شامل 4 حلقه چاه، 8 دهنه چشمه
چهار روستای بخش مرکزی شهرستان روانسر از آب سالم بهره مند شدند
به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از سراب روانسر حسین ویسمرادی فرماندار شهرستان اظهار کرد: روستاهای سمنگان، آهنگران، کانی شریف و جانجان که آب مصرفی آنها از طریق چاه روستای داردرفش کرمانشاه به وسیله تانکر سیار تامین می شد از این نعمت بهره مند شدند. وی تصریح کرد: با بهره برداری از چاه آبی که در روستای جانجان به عمق 175 متر حفاری شده است آبرسانی سیار به این روستاها به اتمام رسید و
تخصیص اعتبار برای مسکن خبرنگاران غرب مازندران/ رشد 20 درصدی مسکن مهر
کند و باید از توان بخش خصوصی بهره ببرد. فرماندار چالوس اظهار کرد: پروژه مسکن فرهنگیان نیز به دلیل مشکلات داخلی و مدیریتی که در شرکت تعاونی آنها وجود دارد کاملا متوقف شده است. وی ادامه داد: این شرکت تعاونی نیز باید مشکلات داخلی خود را رفع کند تا با پرداخت تعهدات اعضا و دریافت تسهیلات بانکی مشکلات آنها کمتر شود که نیاز است اداره تعاون شهرستان در این زمینه ورود پیدا کند.
اختصاص ده میلیارد ریال به شهرک شیدا/ پل تاریخی حاج الله یارخان مرمت می شود
به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از زنگ خبر ، عصر دیروز بهمن عسگری سوادجانی مدیرکل میراث فرهنگی به همراه کمال اکبریان فرماندار شهرستان بن و شورای شهر از چند پروژه بازدید کردند. عسگری ضمن بازدید از مجتمع تفریحی گرداب بن و آشنایی با مشکلات موجود در این مجتمع در خصوص گردشگری و ورود بخش های خصوصی گفت: مجتمع گردشگری گرداب بن یکی از مناطق گردشگری مطلوب در استان بوده و با ورود بخش
30 درصد از شالیزارهای لاهیجان تسطیح شده اند
از بخش مرکزی و روستای مهدی آباد از بخش رودبنه در حال راه اندازی است که می تواند در سرمایه گذاری و تولید کمک کند. فرماندار لاهیجان با اشاره به اینکه 24 هزار هکتار شالیزار و بالغ بر 5 هزار هکتار باغات چای در این شهرستان وجود دارد که بیش از 10 هزار خانوار در بخش چایکاری درگیر هستند گفت:از 24 هزار هکتار شالیزار حدود 30 درصد از شالیزارهای این منطقه تسطیح شده اند. وی افزود
اختصاص 3 میلیارد ریال برای بازسازی بدنه ارگ گنبد سلطانیه
سلطانیه اختصاص داده شده است. فرماندار شهرستان سلطانیه با بیان اینکه در این زمینه اقداماتی از جمله بازگشایی درب شمالی گنبد سلطانیه انجام شده است، اظهار داشت: این اقدامات در راستای شناسایی و توسعه گنبد سلطانیه که می تواند در راستای ارز آوری و توسعه توریسم و گردشگری مفید و مثمرثمر واقع شود انجام می شود. انتهای پیام/73008/ح20/ژ1001
نقش نظارتی مردم بر بازار تقویت شود/توجه مجمع امور صنفی به دغدغه مردم
بر بازار شب عید از مهمترین وظایف دستگاه های نظارتی است. وی با تاکید بر اینکه ناظر اصلی بازار در جامعه خود مردم هستند، اظهار داشت: به واسطه اعتقادات دینی موجود در جامعه، خوشبختانه دغدغه قابل توجهی در زمینه توزیع اقلام مصرفی شب عید مردم، وجود ندارد. رئیس ستاد تنظیم بازار شهرستان شاهرود افزود: امروزه گلایه مندی بیشتر افراد در جامعه به بحث عدم یکسان بودن قیمت ها در نقاط مختلف شهر
مدیران دستگاه های اجرایی تالش پاسخگوی دهیاران باشند
آنها زبان گویای اهالی و مردم روستاهای خود هستند. فرماندار تالش اعتبار عمرانی این شهرستان از محل تملک دارایی ها را 6 میلیارد و 435 میلیون تومان عنوان کرد و گفت: این اعتبار در قالب سر فصل ها و برنامه های اجرایی تقسیم اعتبار می شود و دستگاه ها مبادله موافقت نامه انجام دادند. وی با اشاره به انجام توزیع بخشی از اعتبارات ابلاغ شده، ادامه داد: امسال در مجموع روند اعتبارات تالش نسبت
روحانی: مقدمات ساخت دو نیروگاه دیگر فراهم شد
نمی شود. وی در پاسخ به این سووال که دولت برای حمایت از ورزش استان بوشهر چه برنامه ای دارد افزود: تیم های ورزش دولتی زدایی و به بخش خصوصی واگذار می شود چرا که در کل بحث ورزش را باید بخش غیر دولتی متکفل شود اما برای آغاز کار نیاز است از ورزش استان بوشهر حمایت شود که استاندار از طریق شرکت های نفت و گاز فعال در این استان و نیروگاه اتمی این موضوع را دنبال خواهد کرد . وی در خصوص
24 پروژه در زیرکوه به بهره برداری می رسد
ایثار در دهه فجر امسال در زیرکوه خبر داد و تصریح کرد: برای بهره برداری از این پروژه اعتباری بالغ بر هفت میلیارد ریال هزینه شده است. فرماندار زیرکوه یکی از پروژه های شاخص قابل افتتاح این شهرستان به مناسبت دهه فجر را افتتاح واریانت شهر زهان دانست و ادامه داد: برای بهره برداری از این پروژه 20 میلیارد ریال اعتبار هزینه شده است. خان زاده خاطرنشان کرد: یکی دیگر از پروژه های شاخص در این
حاشیه نگاری از سفر امام جمعه تبریز به شهر میانه + تصاویر
به وی بودند . ساعت 11 آیت الله مجتهد شبستری و هیئت همراه وارد صحن امام زاده اسماعیل (ع) شده و مورد استقبال و همراهی مسئولین شهرستان میانه قرار گرفتند . حجت الاسلام و المسلمین حامدی امام جمعه شهر میانه ، اسماعیل حیدری آزاد فرماندار و محمد علی مددی نماینده شهرستان میانه، پیش از سایرین به استقبال ایشان رفتند و مسیر را با ایشان تا داخل مسجد جامع همراهی کردند . آیت الله
52 پروژه آبرسانی در روستاهای آذربایجان غربی به بهره برداری می رسد
کاظم محمدی اقدم امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در ارومیه گفت: همزمان با دهه مبارک فجر، طرح های متعدد آبرسانی در روستاهای آذربایجان غربی به بهره برداری می رسد. وی تعداد طرح های آماده بهره برداری در ایام الله دهه فجر در استان را 52 مورد عنوان کرد و افزود: این پروژه های آبرسانی در روستاهای مختلف استان به بهره برداری خواهد رسید. محمدی اقدم به میزان اعتبار هزینه شده برای اجرا و
پروژه های گازرسانی به روستاهای فارسان افتتاح می شود
فیروز احمدی در گفت وگو با خبرنگار تسنیم در شهرکرد ، اظهار داشت: روستای امیدآباد تنها روستای این شهرستان است که عملیات گازرسانی آن تاکنون انجام نشده است. وی افزود: 100 درصد عملیات گازرسانی به دیگر روستاهای این شهرستان تکمیل و مردم این روستاها از نعمت گاز طبیعی برخوردار هستند. فرماندار فارسان با اشاره به سردسیر بودن منطقه گفت: با انجام مطالعات گازرسانی به روستای امید آباد به
اختصاص 30 میلیارد تومان اعتبار برای آبگیری سد کمندان در لایحه بودجه 94
اسد عبدالهی در گفت وگو با خبرنگار تسنیم در خرم آباد ، اظهار داشت: پروژه سد کمندان از پروژه های بزرگ شهرستان ازنا است. وی با اشاره به این که این پروژه با سه هدف شروع به کار کرده است افزود: اهداف این پروژه تامین آب شرب شهرهای ازنا و الیگودرز، مهار سیلاب رودخانه "ماربره" روستاهای کمندان و عزیزآباد، تامین آب اراضی کشاورزی پایین دست شهرستان ازنا و نیازهای زیست محیطی است. فرماندار
هرگونه تحرکات انتخاباتی در تالش خلاف قانون است
در زمینه آسفالت راه های روستایی انجام شود. وی از اختصاص میانگین 75 درصد اعتبارات اجرایی دستگاه ها در سال جاری تاکنون خبر داد و اضافه کرد: در 9 ماه گذشته اختصاص اعتبار 18 درصد بود و امسال به ما قول اختصاص 100 درصد اعتبار داده شده است. فرماندار تالش درباره گازرسانی روستاهای این شهرستان افزود: طبق مصوبه مجلس شرکت گاز موظف است تا پایان سال 95 از بند ق تمام روستاهای بالای 20 خانوار را
سفرهای کاری یا ویترینی؟
یک اتفاق خوبی افتاد و به شهرستان هایی که پروژه ای نداشتند اعتباری به ستاد بحران آن شهر تعلق گرفت اما این اعتبار نمی تواند تکان دهنده باشد و تحول ایجاد کند ما باید برای شناسایی طرح های اولویت دار وقت بگذاریم مثلا پروژه تبدیل متانول به بنزین. خانمحمدی با بیان اینکه در زمان شرایط ویژه باید تصمیمات ویژه نیز گرفت گفت: حال که ما در زمان تحریم هستیم نمی توانیم همان تصمیماتی که در گذشته می
بانک ها همگام با سیاست های دولت و حمایت از تولید گام بردارند
به گزارش عصر چهارشنبه روابط عمومی استانداری گیلان به ایرنا، 'محمدعلی نجفی' در جلسه کارگروه حمایت از تولید شهرستان لاهیجان با بیان این مطلب اظهار کرد: با تلاش های بانک ها و بخش خصوصی، آمار بالای بیکاری را پشت سر می گذاریم. وی با بیان اینکه همه دستگاه ها باید در کارگروه حمایت از تولید حضور جدی داشته باشند، افزود: از 440 مصوبه این کارگروه در شهرستان ها، 30 درصد اجرایی شده و باقیمانده آن نیز
وزیر آموزش و پرورش نیز برای تخصیص اعتبار جهت دو واحد آموزشی قول مساعد داد
اهدای مبلغی از حقوق خود، ساخت یک واحد آموزشی در روستای محروم خاییز را تعهد نموده اند. فرماندار تنگستان در این نشست خواستار شد در راستای این کمک خیرین، اعتباری برای احداث و تجهیز مدارس شهرستان اختصاص داده شود که وزیر آموزش و پرورش نیز برای تخصیص اعتبار جهت احداث یک واحد آموزشی در بخش مرکزی و یک واحد آموزشی در بخش دلوار قول مساعد داد. انتهای پیام/ص
اعتبار لازم برای هوشمندسازی کنتور چاه های آب کشاورزی شاهرود تأمین شود
ریزی مناسب و آینده نگر در زمینه تأمین آب روستاهای فاقد آب شرب پیش بینی نشود سبب مهاجرت روستائیان به شهرها و افزایش پدیده حاشیه نشینی خواهد شد. وی با اشاره به فرسودگی شبکه انتقال آب شهرستان شاهرود، این فرسودگی را سبب هدر رفتن مقدار قابل توجهی آب دراین شهرستان دانست و تصریح کرد: باید فکری اساسی و دراز مدت برای این مهم اندیشیده شود. انتهای پیام/ج
کاهش آلودگی سیمان آبیک/ نیروگاه شهید رجایی همچنان آلایندگی دارد
اوان در دستور کار است وی اظهارداشت: در بخش محیط زیست طبیعی با هماهنگی میراث فرهنگی استان احیاء تالابها و دریاچه اوان به عنوان یکی از چشم اندازهای زیبای طبیعی در دستور کارقرار گرفته که با لوله گذاری و لایروبی دریاچه و استفاده از تیم غواصی نسبت به پاکسازی محیط دریاچه اقدام کردیم و بیش از 200 میلیون تومان برای اجرای طرح و استقرار کانکس و نصیب دوربین های کنترلی هزینه و اقدام لازم انجام شده
تامین آب شرب روستایی در اولویت برنامه های دولت/فرسودگی شبکه آبرسانی
به گزارش خبرنگار مهر، سید محمد رضا هاشمی بعد از ظهر چهارشنبه در چهارمین جلسه شورای حفاظت از منابع آب شهرستان شاهرود در فرمانداری ویژه این شهرستان با بیان اینکه متاسفانه آب شرب برخی از مناطق روستایی شهرستان با تانکر تامین می شود گفت: اگر برنامه ریزی اصولی و جامع در این زمینه اتخاذ نشود قطعا ماندگاری مردم در روستاها به دلیل عدم امنیت منطقه به مخاطره خواهد افتاد. وی ادامه داد:با توجه به
بررسی کارشناسی احداث غسالخانه در گنبد
و برای مکان احداث نیز باید بررسی لازم انجام شود تا با کمترین مشکل کار آغاز شود. وی ابراز امیدواری کرد با ساخت این غسالخانه کتابخانه آستان مقدس یحیی بن زید که در حال حاضر ساختمان آن به عنوان غسالخانه استفاده می شود دوباره فعالیت خود را آغاز کند. گفتنی است پیش از این نیز در جلسه ای که در دفتر معاون سیاسی اجتماعی فرمانداری برگزار شد مصوب شد مدیریت غسالخانه گنبد تا پایان سال جاری به شهرداری انتقال داده شود. اوقاف هشدار داد / تنها غسالخانه شهر 325 هزار نفری گنبد در آستانه تعطیلی ساخت غسالخانه گنبدکاووس بزودی آغاز می شود انتهای پیام/ ...
ورزشگاه 15 هزار نفری گنبد در دهه فجر افتتاح می شود
تاکید بر اینکه معتقد است تا قبل از تکمیل تمام فازها، این پروژه افتتاح شود تصریح کرد: با توجه به کمبود اعتبارات خیلی به صلاح نیست که استفاده از بخش هایی که قابل استفاده هست را به تعویق بیندازیم. گفتنی است بنا بر اظهارات فرماندار ویژه گنبد تا کنون 100 میلیارد ریال جهت ساخت این ورزشگاه هزینه شده است و برای تکمیل این پروژه 60 میلیارد ریال دیگر اعتبار نیاز است. انتهای پیام/ص
مازندران در آستانه اجرای طرح دولت الکترونیک
کمبود اعتبار در این بخش عنوان کرد و گفت: با اجرای قانون هدفمندی یارانه ها، اجرای دولت الکترونیک در زمینه تهیه کارت سوخت مشکلات مهم این بخش را حل و فصل کرد. وی با اعلام اینکه قائم شهر به عنوان پایلوت اجرای طرح دولت الکترونیک در استان مازندران است،خاطرنشان کرد: باید تلاش کنیم گام موثری در اجرای این طرح در استان برداشته شود. اعزی با اشاره به اینکه در تشکیل دولت الکترونیک برخی
دیّر با حمایت دولت به شهرستانی توسعه یافته تبدیل می شود
به گزارش خبرگزاری فارس از دیر، حمزه اعتماد ظهر امروز در نشست شورای اداری شهرستان دیّر اظهار داشت: وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی تحولات عظیمی در زمینه درمان و بهداشت کشور ایجاد کرده است و شاهد تغییرات مثبت و رضایت بخشی در بین مردم و مراکز درمانی هستیم که انتظار می رود شهرستان دیّر نیز از این فرصت بهره مند شود. وی افزود: شهرستان دیّر با 52 هزار نفر جمعیت دارای سه بخش و پنج شهر بوده و
حسن روحانی در نشست خبری: وزارت نفت برای کمک به ورزش بوشهر وارد عمل شود/ ظرفیت بندر بوشهر 2 برابر می شود/ ...
رئیس جمهور گفت: منطقه آزاد بوشهر نیز که می تواند موجب تحول در بوشهر شود در دولت به تصویب رسیده و به زودی بعد از پایان سفر به بوشهر آن را به مجلس تقدیم می کنیم. به گزارش جنوب نیوز، حجت الاسلام حسن روحانی در پایان سفر هیئت دولت به بوشهر در جمع خبرنگاران با تشکر از مردم بوشهر برای استقبال و عذرخواهی از مردم شهرستان هایی که رئیس جمهور موفق به دیدار با آنان نشد، اظهار داشت: استان بوشهر جزء
مشکلات پخش فرآورده های سوختی در سلماس/از مشکلات جایگاههای سوخت تا دلایل نامعلوم رتبه بندی آنها
فروشندگی محور و 51 فروشندگی شهری و روستایی است که خوشبختانه تمامی این جایگاهها از لحاظ درجه بندی در رده ممتاز قرار دارند. وی افزود:در نه ماهه امسال در این شهرستان در مجموع 89 میلیون لیتر فراورده های نفتی توزیع گردیده که از این میزان 22میلیون لیتر نفت سفید بین 16 هزار خانوار سلماسی ،معادل 30 میلیون لیتر نفت گاز در بخش های حمل و نقل،کشاورزی و صنعت و معدن،حدود 7 میلیون لیتر نفت کوره و 30
فقط تغییر یک تابلو
یافته، اما سیستم آب رسانی تغییری نکرده است و هم اکنون حدود 50 درصد از اهالی این شهر از آب شرب محروم هستند. وی ادامه می دهد: حدود 10 سال است که مسئولان آب و فاضلاب روستایی وعده می دهند که سیستم آب رسانی را تعویض می کنند اما هنوز هیچ خبری نیست. دغدغه نان خاکشور یکی از اهالی این بخش می گوید: زمانی کشت چغندرقند در این منطقه رونق داشت اما طی سال های گذشته با کاهش فعالیت کارخانه قند
تکمیل و راه اندازی سد چراغ ویس از دغدغه های دولت و مردم است
به گزارش ایرنا، علی اکبر ورمقانی روز چهارشنبه در آیین معارفه رییس جدید منابع آب شهرستان سقز با بیان اینکه سقز به عنوان دومین شهر بزرگ استان به سرعت از لحاظ شهرک سازی و شهرسازی در حال پیشرفت است خواستار تسریع در آبگیری سد چراغ ویس و هدایت آب به داخل سامانه انتقال این سد شد. وی با بیان اینکه در حال حاضر بخش زیادی از آب شرب شهروندان سقزی از سد شهید کاظمی تامین می شود اضافه نمود: شبکه انتقال آب
اختصاص 100 درصدی اعتبارات تملک دارایی به جامعه عشایری خوسف
درصدی احداث ساختمان اداری امور عشایری خوسف سرپرست امور عشایر شهرستان خوسف تکمیل ساختمان اداری امور عشایری خوسف را یکی دیگر از اقدامات سال جاری برشمرد و اظهار داشت: امسال برای اجرای این پروژه مبلغ 200 میلیون ریال اعتبار مصوب شده است که از این مبلغ تا کنون 100 میلیون ریال برای نقشه برداری، تهیه پروانه ساخت و خرید مصالح اختصاص یافته و تا کنون 25 درصد پیشرفت فیزیکی داشته است. تک