پنجشنبه ۰۴ تیرساعت ۱۵:۲۳Jun 2026 25
جستجوی پیشرفته
شوشان ۱۳۹۵/۰۵/۱۰ - ۰۳:۰۹

گزارش روزنامه آرمان از مرگ سه بیمار دیالزی اهواز

شوشان / روزنامه آرمان نوشت : منابع خبری روز گذشته از فوت سه بیمار دیالیزی در شهرستان کارون خبر دادند. هر چند روز گذشته گمانه زنی هایی درباره علت فوت این افراد انجام شده است، اما هنوز به درستی مشخص نیست که آیا این مساله مرتبط با خطای پزشکی، مسمومیت غذایی یا عدم رعایت بهداشت فردی بوده است. مسئولان عنوان می کنند دلایل این اتفاق در دست بررسی است. آنطور که اظهار نظر های اولیه نشان می دهد عفونت روده ای دلیل فوت این بیماران است ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)