چهارشنبه ۰۳ تیرساعت ۲۰:۴۲Jun 2026 24
جستجوی پیشرفته
نود ۱۳۹۴/۰۱/۲۳ - ۱۵:۲۸

عنایتی: خیلی بد است که در 7 بازی فقط 5 گل زده ایم

وبسایت رسمی برنامه نود - مهاجم تیم فوتبال استقلال معتقد است که زدن پنج گل در هفت بازی به هیچ عنوان آمار خوبی برای این تیم نیست. به گزارش وب سایت نود و به نقل از تسنیم، رضا عنایتی در مورد شرایط تیم استقلال، کم شدن شانس قهرمانی این تیم و مسائل مختلف دیگر به سؤالات مختلف پاسخ داد که مشروح آن در زیر می آید: * این برای دوازدهمین بار در فصل جاری بود که استقلال بازی برده را با تساوی یا شکست عوض کرد. در این مورد نظرتان چیست؟ ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)