سایر منابع:
سایر خبرها
نقشه زن صیغه ای برای باجگیری از پیرمردها
همشهری: این زن پس از پایان دوره عقد موقت، با همدستی خواستگار سابقش طعمه هایش را می ربود و دست به اخاذی های میلیونی می زد. چند روز پیش، زمانی که پیرمرد پولداری در خانه اش در شمال تهران تنها بود موبایلش زنگ خورد. آن طرف خط زن جوانی به نام نسترن بود که چند ماه قبل تر به مدت 3 ماه به عقد موقت وی درآمده و حالا چند روزی می شد که مدت عقدشان تمام شده بود. نسترن به بهانه اینکه وسایلش در خانه پیرمرد جا
شاگرد کلاس کاوه و مرد روزهای سخت خان طومان
گرفتند و گفتند مطابق روال سال های گذشته که خودشان حضور داشتند و مبالغی را به خانواده های نیازمند فامیل اهداء می کردند بسیار تأکید داشتند این کار قبل از ماه مبارک انجام شود؛ واقعاً پدرم الگوی بلامنازع اقامه نمازجماعت بود و حتی نمازصبح را به جماعت در مسجد محله یا مسجد جامع شهر می خواند. چطور می توانیم در مقابل این همه جنایت ساکت باشیم این فرزند شهید مدافع حرم که خود با جامه پاسداری حافظ
صدور سند پیش فروش ساختمان معطل وزارت راه
روز نبرد سخت سرانجام نیروهای دمکراتیک سوریه(اس دی اف) موفق شدند شهر منبج در شمال سوریه را پس از 2 سال اشغال به صورت کامل آزاد کنند و نیروهای گروه تروریستی داعش تنها با گروگان گرفتن 2 هزار غیرنظامی به عنوان سپر دفاع انسانی موفق شدند از این شهر پا به فرار بگذارند. نیروهای حاضر در شهر اما ساعتی پس از فرار تروریست های داعش با حداقل 500 خودرو، از آزادی گروگان ها خبر دادند تا جشن در این شهر کامل شود
حیف بود همسرم با مرگ عادی از دنیا برود/ محمدرضا ماند و یک سوال بی پایان: بابای من کجاست؟
جا رفتند. قبل از بازنشستگی هم مسئول هماهنگ کننده تیپ امام زمان (عج) شبستر بودند. سید علی آناج: اولین دفعه ای که می خواستند به سوریه بروند این مسئله را چطور در خانه مطرح کردند؟ همسر شهید: نخستین بار ایشان در سال 91 به سوریه اعزام شدند، در اعزام دوم از ناحیه ی دست جانباز شدند و در اعزام سوم بود که به آروزی خود که همان شهادت بود، دست یافتند. آناج: از رشادت
جنگ تنها شلیک گلوله نیست، انجام تکلیف است
خاصی داشت در عین حال اهل خانواده و زندگی عادی خودش را داشت. محمود به نوعی سرپرست هشت خواهر بود و نهایتاً هم که مدافع حرم عمه سادات شد. از سال 1392که داستان حمله داعشی ها و تکفیری ها جدی تر شد و نیرو های داوطلب راهی دفاع از حرم شدند، محمود هم بیتاب رفتن شد. رفتن دوستانش و شهادت برخی از آنها هم شور او را برای مدافع حرم شدن بیشتر کرد. بارها در جمع خانواده این موضوع را مطرح کرد که اگر راهی باشد من هم
نَقد ، نه نِق
و لایق ریاست جمهوری نیست و.... . اما زمان پرده را از چهره ها برمیدارد و حقیقت افراد را روشن می کند. کسی که مدیر مسئول یک رسانه است و باید زبان انتقادیش در مقابل مسئولین آن هم مسئولی مثل ظریف که "برجام،خسارت محض" دست پخت او و دوستانش درکابینه است دراز باشد، در مقام تملق گویی نشسته و منتقدین را بی شرف می خواند. با این وصف، نباید به احمدی نژاد که نه لباس پیامبر (ص) بر تنش بوده و نه شخصیتی
سیدحسن نصرالله از ایران تشکر کرد
دبیرکل حزب الله لبنان که در مراسم دهمین سالروز پیروزی مقاومت اسلامی در جنگ تابستان سال 2006 ( جنگ 33 روزه) در مقابل دشمن صهیونیستی سخن می گفت، افزود: مقاومت با ناکام ساختن اهداف تجاوز آمریکائی اسرائیلی علیه لبنان به موفقیتی تاریخی و راهبردی دست یافت. این مراسم تحت عنوان زمان پیروزی ها عصر شنبه در مجمع موسی عباس در شهر بنت جبیل در جنوب لبنان و نزدیک مرزهای فلسطین اشغالی و با حضور جمعی
امیرعبداللهیان: دو بار از اسد خواستیم به تهران بیاید
کمتر از یک ماه است در وزارت خارجه مشغول به کار شدم و روی میزم پرونده های مختلفی است که هر کدام از آن پرونده ها را ورق می زنم، نامی از ایران در این پرونده ها آمده و مدعی بود که در مسائل مختلف منطقه به نوعی ایران دست دارد. بنده خیلی صریح و شفاف راجع به آن چیزی که در یمن می گذرد صحبت کردم و گفتم که این تصور را نکنید روش نظامی و امنیتی در یمن به نتیجه میرسد و یمن جز راه حل سیاسی هیچ راهکار
وزیر خارجه عربستان احساساتی است
زودتر درمان شوند و افرادی که جان خود را از دست دادند مورد شناسایی قرار بگیرند تا به موازات آن بتوانیم اقدامات حقوقی هم در سطح ملی و هم در سطح بین المللی انجام بدهیم. تمام ظرفیت نظام درگیر این کار شده بودند و نباید فراموش کنیم که عربستان سعودی هیچ تمایلی برای انتقال پیکر مطهر کشته شدگان این حادثه به کشورهایشان نداشت به ویژه درباره جمهوری اسلامی ایران یعنی آن ها هم دچار نوعی سردرگمی شده بودند اینکه
دشمن شناسی و مقاومت رمز پیروزی انقلاب اسلامی است/استکبار ستیزی ملت ایران از بین نمی رود/آل سعود و آمریکا ...
تکفیری دست پروده استکبار گفت: خطرناکترین گروه های خوارج هم کودکان را نمی کشتند اما آمریکا، داعش و اسرائیل کودکان بی گناه را هم می کشند، این ظالمین به مردم عادی و بی گناه هم بدی و ظلم می کنند و آنها را با رضالت تمام می کشند. نعیم آبادی طبیعت استکبار را ظلم و مظلوم کشی دانست و تصریح کرد:سیاست های استکبار از ابتدای شکل گیری اسلام برای فرمانروایی برجامعه تلاش می کردند و اکنون آمریکا، اسرائیل و
آمریکا به عنوان تروریسم دولتی در جهان معرفی شود/ بی توجهی به اقتصاد مقاومتی خیانت است
را درگیر خودکرده است و اگر توجه نشود خسارات بسیاری را ایجاد خواهد کرد که جبرانش بسیار سخت است. وی گفت: اتفاقی دیگر که طی ماه های اخیر در کشور رخ داده است موضوع حقوق نجومی است که این اتفاق به دلیل بی توجهی به بیت المال رخ داد و بسیار شرم آور است که برخی افراد این حقوق ها را در کشور دریافت کردند. میر احمدی افزود: عده ای از خدا بی خبر به بیت المال دست درازی کردند و مبالغی بسیار
امیرعبدالهیان : حداقل دو بار از بشار اسد خواستیم با خانواده اش به ایران بیاید
ها باشند امروز کل عراق در اختیار داعش بود. ***شخصا درباره اتفاقات سفارت عربستان مشکوک هستم،چه بسا برخی دستان خارجی در این موضوع نقش داشتند باشگاه خبرنگاران جوان: از نظر شما آیا بازگشایی سفارت سعودی در آینده نزدیک قابل انجام است یا اینکه موضوع سفارت بهانه ای به دست این کشور است؟ موضوع سفارت، دقیقا بهانه بود. عربستانی ها تعمدا آیت الله شیخ نمر را اعدام کردند زیرا