پنجشنبه ۰۴ تیرساعت ۱۵:۳۲Jun 2026 25
جستجوی پیشرفته
دنیای معدن ۱۳۹۴/۰۱/۲۴ - ۲۰:۵۳

تلفات سنگین پرسپولیس!

پرسپولیسی ها که لیگ برتر را از دست داده می دیدند، تنها شانس و انگیزه شان درخشش در لیگ قهرمانان آسیا بود به خصوص که النصر عربستان را شکست داده اند و برای صعود راحت، به دنبال کسب امتیاز در دو بازی آینده هستند. با این حال، نیاز به تک تک بازیکنان شان دارند تا مبادا در آسیا مثل لیگ کم آورده و دچار بدبیاری های معمول شوند اما در لیگ هم، نیاز مبرمی به آبروداری داشتند. برانکو که قول داده بود پرسپولیس را در لیگ حفظ کند(!)، نتوانست در اهواز و مقابل استقلال خوزستان کار خاصی انجام داده و کسب نتیجه کند ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)

برچسب خبرهای مرتبط