چهارشنبه ۰۳ تیرساعت ۰۴:۰۹Jun 2026 24
جستجوی پیشرفته
بی باک نیوز ۱۳۹۵/۰۵/۲۷ - ۱۰:۰۷

چه کنیم تا فردای قیامت هیچ بازخواستی نشویم؟

سرویس دین و اندیشه پایگاه خبری تحلیلی بی باک ؛ بخش مهمترین عناوین: آیت الله قرهی گفت: اگر انسان خودش را به هادی الهی بسپرد، یک خصوصیّت دارد و آن، این است فردای قیامت که هر کسی را با امام خودش می خوانند خیالش راحت است که هیچ بازخواستی ندارد. به گزارش بی باک، تفسیر آیه 38 سوره بقره توسط آیت اللّه قرهی برای علاقه مندان در پی می آید. أعوذباللّه من الشّیطان اللّعین الرّجیم ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)