پنجشنبه ۰۴ تیرساعت ۱۱:۵۰Jun 2026 25
جستجوی پیشرفته
خبرگزاری فارس ۱۳۹۴/۰۱/۲۵ - ۰۶:۲۱

برف، بهار را از ورزقان بیرون کرد/ پناه آوردن دوباره مردم به بخاری ها + ...

به گزارش خبرگزاری فارس از ورزقان، در بیست و چهارمین روز از بهار 94 زمستان در ورزقان تمدید شد. مردم ورزقان که بیست و سه روز پیش با زمستان خداحافظی کردند و با شادی و خوشحالی قدم به بهار گذاشتند امروز مردم این شهر و روستاهای اطراف زمستان در بهار را لمس کردند. برف امروز همه جای شهرستان ورزقان را سفید پوش کرده و چهره زمستانی را به رخ زمین کشانده است با بارش و نزول نعمت الهی احتمال بروز خسارت به باغات و محصولات کشاورزی هست. ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)