سه شنبه ۰۲ تیرساعت ۱۱:۰۲Jun 2026 23
جستجوی پیشرفته
خبرگزاری تابناک ۱۳۹۵/۰۵/۳۰ - ۱۰:۰۱

حسن های کشتی مدال های خود را به آستان قدس رضوی اهدا کردند

و کشتی گیر آزادکار کشورمان که در روز نخست این رقابت ها به مدال رسیدند، برنامه ویژه ای برای مدال های خود دارند. به گزارش تابناک ورزشی، حسن یزدانی و حسن رحیمی، دو کشتی گیر آزادکار کشورمان در المپیک ریو در روز نخست این رقابت ها به مدال های دست یافتند تا افتخار دیگری برای کاروان امام رضا (ع) رقم بزنند. رحیمی تلاش زیادی برای کسب مدال طلای دسته 57 کیلوگرم داشت، اما به خاطر شکست در نیمه نهایی مقابل حریف ژاپنی به سمت مدال برنز رفت و با شایستگی توانست این گردن آویز را از آن خود کند. ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)