سایر منابع:
سایر خبرها
واکنش شدید نفیسه روشن به خبر کشف حجابش! +عکس
خودشون بی شک استیو جابز میشن. این پوشش ، پوشش خیلی از بانوان جامعه منه در چهارچوب قوانین کشورم.فقط تنها فرقی که کردم لاغر کردم.عمل زیبایی هم تا الان انجام ندادم. اونایی که حرف از خون شهدا میزنن بنظرم حرمت شهدارو نگه دارن و فضای مجازی رو به اسم پاک و معصوم خون شهید پاکسازی نکنن. من هم تو خانوادم چند جانباز عزیز دارم ولی بجای اینکه اسمشون رو ببرم و از جایگاهشون سواستفاده کنم سعی میکنم خودم انسان باشم!!! به همه انسان ها با هر پوششی احترام بذارم.
فراموشیِ فراموشی
نزدیک ورامین می رفتم و مغز گوسفند تازه را می خریدم و به دانشگاه تهران می بردم تا روی آن آزمایش هایی انجام دهم. هفته ای 2بار این کار را انجام می دادم. من سعی می کردم خودم صفر تا صد همه مطالب را یاد بگیرم که البته راهنمایی اساتیدم بسیار مهم و راهگشا بود. بعد که به ژاپن رفتم فهمیدم که هنوز با دانش روز دنیا فاصله دارم. بعد از ژاپن به آمریکا رفتم. در آنجا دیدم که چقدر دنیا گسترده است؛ باز هم از دانسته
واکنش مردم به شیشلیک خوردن آقای فرماندار
......... *قربان شما هفتلیک بخور سریعتر کار میکنی امتحان کن ضرر که نداره *پدر شایسته سالاری بسوزه که شما رو شیشلیک خور کرده *واقعاً کسی جز تو لایق سوار شدن به ماشین اس یو وی و خوردن شیشلیک نیست *عزیزم بخور و غم مردم گشنه و تشنه را هم نخور *نوش جان. حالا که دور شماس. *این همه اختلاس شده بزارین این بنده خدا هم ششلیک بخوره..
دیدار جمعی از خبرنگاران کرمان با خانواده شهید محمدعلی زادگانی نسب
دوست داشت. همیشه در کارهای خانه کمک می کرد. روی حجاب بچه ها خیلی تاکید داشت. در کارش قاطع بود و خیلی حرمت سپاه را نگه می داشت، هیچ وقت لباس فرم نمی پوشید. بهش گفتم یک بار به خاطر من لباس بپوش تو رو توی لباس فرم ببینم که این کار را کرد. همرزمان محمدعلی تعریف می کردند زمانی که فرمانده بود، توی چادر برایش پنکه بردند، قبول نکرد و گفت وقتی سربازان و بسیجی ها هستند، برا ما پنکه می
چهره های معروفی که با عزم قویشان اِم اِس را از پای درآوردند!
/> تشخیص بیماری ام اس به معنای پایان زندگی موفق شما نیست، چرا که این روزها با درمان مناسب، راه های ساده تر و بهتری برای کنترل این بیماری وجود دارد اگرچه هنوز درمان قطعی آن وجود ندارد. اگر شما هم نگران هستید و برخی از علائم ام اس را در خود مشاهده می کنید، هرچه زودتر به پزشک خود مراجعه کنید. در ادامه به 20 مورد از مشاهیر ایرانی و بین المللی اشاره می کنیم که با ام اس دست و پنجه نرم کردند.
شوخی های جالب شبکه های اجتماعی (147)
جزو میراث فرهنگی ناملموس ثبت میکردم. 29. بچه های جویبار رو بگین واس المپیک بعدی تکواندو رو هم کنترات ور دارن. 30. کاش الان یه حمیده خیر آبادی در حالی که چادر دور کمرشه با یه استکان چایی میومد پیشم میگفت: درست میشه قربونت برم چاییتو بخور ^_^ 31. تو اینستا همیشه همه وعده های غذایی عالیَن، همه رفیقا هم بهترین و عشق ترینن، همه روزا هم یه روز خوبن. 32. یه بار
طنز/ داداش داری اشتباه می زنی!
گیر روس رو نابود کردی که! دیگه اون آدم سابق نمیشه که! داداش داری اشتباه می زنی! تقصیر اون بیچاره نبوده که بقیه ورزشکارامون مدال نیاوردن، چرا تلافی همه رو سر اون خالی کردی! کمیل قاسمی: داداش درسته که المپیک حامی مالی نداره و در عوض برنامه های آشپزی صدا و سیما چندتا چندتا اسپانسر دارن، اما دلیل نمی شه که به جای کشتی گرفتن، طرز تهیه کتلت رو به آمریکایی ها یاد بدی. اونم توو نیمه نهایی المپیک
از بی مهری آخوند درباری تا مهر و محبت درجه دار شهربانی!
گفتم. حقیقتا 13 حجره بیشتر نداریم که همه پر است. ان شالله سال بعد. دوباره آه کشید و سر به زیر انداخت. مدیر نانوایی شاه خراسان بود. همه دوستش داشتند. آدم محترمی بود. دست پسرک را گرفت که برود. گفتم : حاجی، هنوز ناراحتی؟ به پسرک اشاره کرد که برود دم در بایستد. و بعد رو به من کرد و گفت: شیخ احمد، من بچه دار نمی شوم. این بچه یتیم از اهالی آبادی ماست. گفتم بیاورم اینجا درس طلبگی
آبی ها در حسرت پیروزی / استقلال مقابل شهرداری فومن هم متوقف شد!
خنده دار اینجاست امید ابراهیمی گفته برای اینکه یه دربی به هواداران بدهکار بودم موندم استقلال ، دادا بردن تیم دسته دوبی تو دلتون مونده بعد دم از دربی میزنی ؟؟؟!!!اینجور که بوش میاد تا آخر عمر مدیون هواداراتون میمونی . نقل قول +38 #28 Somayeh 2016-08-22 00:14 ،ولی میگم تو رو خدا یجوری نکنین ک بچه ها مغرور بشن،باید تو همه بازیها تلاش کنن تا خدا بخواد عالی نتیجه بگیرن و
میراث شعبون بی مخ چه بود؟
می گفت: برو! من این کارو نمی کردم، هر وقت می خواستم راهم رو می کشیدم می رفتم بیرون. اون وقت معلمه با انگشت می زد به شقیقه ش و به بچه ها می گفت: مخش خرابه! مخ نداره! از همون جا اینا اسم ما رو گذاشتن بی مخ... (6) خانه هنوز گوشش از صدای خنده ها و عربده های ناگهانی بی مخی که شد تاجبخش پر است. باشگاه ورزشی شعبان جعفری، درضلع جنوبی پارک شهر، اکنون نامش شده زورخانه ی شهید فهمیده پی نوشت: 1 و 2 و 3و 4 و 5 و 6: برگرفته از کتاب خاطرات شعبان جعفری ، هما سرشار
رابطه غیرت با تربیت فرزند
اشتغال اصلی والدین باید تربیت فرزند باشد نه تأمین مادّی او! لذا ما درمعارفمان داریم که بیش ترین سعی و کوششتان را برای مسائل مادی خانواده نگذارید! بلکه از این طرف بیش ترین هَمِّ تو، تربیت او باشد. چون او ادامه وجود تو است، بقاء تو به بقاء انسانیّت و معنویّت اوست نه حیوانیّت او. اگر او از بُعد انسانی اش تربیت بشود، از نظر بُعد معنوی اش تربیت شود، این ادامه حیات انسانی توست، ادامه حیات معنوی تو است.
کسب و کار به روایت های دیگر...
کیفم را روی دوش می گذارم و به طرف ایستگاه تاکسی ها می روم، او هم می آید... - باید بهتون بگم منم مترجم هستم، البته آزاد، استخدامم نکردن، شماره ام را دارن، هر وقت به مترجم آلمانی یا فرانسه و البته انگلیسی احتیاج داشته باشن تماس می گیرن... وضعم بد نیست... اما دست کم شما بنویسین من این همه درس نخوندم که پروژه ای کار کنم، بدون بازنشستگی، بدون بیمه... - قول می دهم، هر وقت روی این سوژه کار
پایان ناخوش باضربه فنی یزدانی در23 ثانیه مقابل ابراگیموف!/ وداع با پلنگ پیر+ویدئوها
آخرین روز مسابقات کشتی آزاد المپیک برای تیم ایران، بسیار تلخ آغاز و تلخ تر تمام شد تا در پی شکست میثم نصیری، رضا یزدانی، کشتی گیر پرامید و جویباری ما هم با دو شکست از رسیدن به برنز بازماند. وی در رقابت با گازیموف آذربایجان، دو بر یک توسط مافیای داوری بازانده شد تا همه محاسبات برای کسب یک طلا در روز پایانی المپیک در کاروان ایران غلط از آب دربیاید. یزدانی در شانس دوباره باران لهستانی را برد، ولی مقابل ابراگیموف ازبک غافلگیر و در همان ثانیه های ابتدایی روی پل رفت و ضربه شد تا بدون مدال المپیک از کشتی خداحافظی کند. ...
تخلف همکارانِ سیف در اعطای "وام ازدواج"
شعبه 292 11- "من و همسرم 31 اردیبهشت عقد کردیم. بلافاصله هم ثبت نام اینترنتی انجام دادیم، حدود یکی دو هفته بعد تعیین شعبه شدیم. 26 خرداد پرونده مون تشکیل شد و گفتن تو مرداد پرداخت میشه، خدارو شکر که واممون دو سه روز پیش واریز شد. بانک تجارت همدان. توکلتون به خدا باشه همه چی درست میشه" 12- "آقایان مسئول گفته اند وام، اقساطِ 48 ماهه داره، ولی رفتیم بانک انصارِ زاهدان، قسط بندی کردن برامون 10میلیون 36ماهه ماهیانه 310 هزار تومان. اخه کدوم جوون اول زندگیش با توجه به این بیکاری ها داره ماهیانه 620 هزار تومن قسط بده. بعدم انتظار دارن آمار ازدواج بره بالا!! " ...
رقابت طرفداران دو برنامه دورهمی و خندوانه به پایان رسید!
برنامه کودکان هیچ وقت قطع نمیشه چون کودکان نیاز ب بالا پایین پریدن داره شعر هم اگه نخون اند که اون روز شب نمیشه برنامه خندوانه به درد بچه ها میخوره همه به اقای جوان میگن رامبد در صورتی که همه به اقای مدیری میگن اقای مدیری شاید برا شما این طور نباشه ولی ی دوری تو فضای مجازی بزنی میفهمی اقای مدیری رو کسی بهش نمی گه مهران چون باشخصیت پاسخ دادن همایون می گه: شهریور
معلم سیستانی برای بچه ها لقمه می گیرد+ تصویر
به گزارش گروه رسانه های دیگر خبرگزاری آنا، مجله مهر نوشت: مدتی قبل بود که عکسی از یک معلم در شبکه های اجتماعی دست به دست شد که هر روز صبح برای بچه های مدرسه صبحانه حاضر می کند. همه اش یک عکس بود و نام شهر زابل . شماره اش را پیدا کردیم و پای صحبت هایش از برنامه ای نشستیم که حالا 6 ساله شده، نامش رامین ریگی است و 42 سال سن دارد و 23 سال هم سابقه تدریس. خودش سه فرزند در سن و سال ابتدایی و راهنمایی
اصفهانیان : فغانی با شایستگی در فینال المپیک سوت زد/پیگیر موضوع برانکو هستیم
/> توضیحات نمایش از یکشنبه, 21 آگوست 2016 11:01 نوشته شده توسط ali safari دسته: مصاحبه ها بازدید: 336 نظرات +16 #17 محمدی 2016-08-21 16:13 حتما چیزی هست که ایقد ترسیدی چون آدمی که خلافی انجام داده به کوچکترین حرف یا اشاره اطراف خودش شک میکنه که حتما طرف مقابلم از گندی که زدم باخبرشده. بعدش علی دایی که دست تونو رو کرد شما چکار کردین؟ فقط فرمالیته همه چیزو تو محرومیت
نیم صفحه اول روزنامه پیروزی چاپ فردا / 31 مرداد
23:40 فکرشو بکنید رامین برگرده وایسه دفاع راست ماهینی بره چپ تو دربی چه بلایی سر تیم سوراخ منصوریان میاد پ ن . البته اگه تا اون موقع منصوریان مربی کیسه باشه نقل قول +25 #6 امیرحسین پرسپولیسی 2016-08-20 23:25 خخخخخخ شنیده شده کیسه کش ها به یه تیم دسته 2 باخته نقل قول +22 #5 نوید 2016-08-20 23:02 طارمی سرت به کار خودت باشه ! خودت میدونی
نه به حجاب آمریکایی
نمایندگان تشکل های مختلف دانشجویی جمله ای فرمودند که جرقه ای برای نوشتن یادداشتی شد که شما در حال خواندن آن هستید. آن جمله حکیمانه این بود : دانشجویان از نظام اسلامی صریح و بدون تقیه دفاع کنند. من و همه شما عزیزان می دانیم که تک تک حروف از بیانات مقام معظم رهبری فکر شده و بسیار دقیق به کار برده می شوند و بیانات ایشون یک بیان ساده و ... نیست. بلکه به صورت کاملا منطقی و زیبا کلمات کنار یکدیگر
شتر و بند کفش بهتر از مفسد اقتصادی
زبون شد که نه خودش می تونست به داد خودش برسه و نه کسی رو داشت که از عذاب نجاتش بده این سنت خداست که "اگه یک قدرتمندِ مجرم رو بخواد عذاب کنه دیگه به هیچ توجیهی از طرفش گوش نمی ده" دقت کنید! به هیچ توجیهی! (ولا یسئل عن ذنوبهم المجرمون)(78 قصص) همه ی کسایی که کوچکترین قدرتی در دست دارید، بیاید تا این کلام مولا علی (علیه السلام) رو از یاد نبریم که به اون خیانت پیشه ی اقتصادی فرمود: لجمل اهلک وشسع نعلک خیر منک؛ یعنی: شُتُر خانواده ی تو و بَندِ کَفشَت از تو بهتر است! ...
اولین زن دراکولای سینمای ایران/عکس
دوست ندارم نقش کوتاه بازی کنم اما به هر حال بین نقش های کوتاه هم تفاوت هایی است که گاهی باعث می شود نه نگوییم. در این مورد متفاوت بودن نقش برای من از همه چیز مهم تر بود و معمولا هم اینطوری کار سخت تر است. چون وقتی نقش کوتاه است شما باید در همان حضور کم و کوتاه یک نقش را کامل و درست در بیاورید. در حالیکه برای یک نقش بلند شما این فرصت را از اول تا آخر فیلم دارید. بنابراین در ایفای نقش کوتاه
سروش رفیعی در گفت وگو با متافوتبال از راز پیچیده شدن موضوع کارت پایان خدمتش می گوید: 5سال در فجر بودم و ...
/> 2-3 بار این اتفاق افتاد حتی من سال 89 کارتم رو گرفتم و اواخر 93 که این موضوع باز شد مجددا از پدرم در کمیسین سازمان نظام وظیفه تست گرفتن. باز از کارافتادگی پدرم تایید شد. همه صحبت من اینه که وقتی یک اقدام اینجوری صورت می گیره کسی که این تشخیص رو میده مال سازمان نظام وظیفه بوده من حداکثر اگه رد می شدم تو این موضوع تو شهر خودم کنار خانواده ام و تو تیمی که چند سال بودم می تونستم خدمتم رو.
احضار بازیکن پرسپولیس به کمیته اخلاق
19:10 به خدا اینام دیگه مسخرشو در آوردن یعنی چی عشقش کشیده با تتلو رفته سالن به شما چه ربطی داره ؟؟؟؟!!!! مملکته؟؟؟!!! نقل قول +13 #8 رعد 2016-08-21 18:49 باز شروع شد. باز محرومیت و حاشیه برای پرسپولیس صدر. مسخره بازیه کل فدراسیون نقل قول +14 #7 Elnaz 2016-08-21 18:46 سوشا رفت حالا به این گیر دادن . مگه اخه چیکار کرد ؟
طنز؛ ویژه برنامه المپیک 2036
کاروان ورزش ما پاره بشه و تیم ما بتونه اولین مدالش رو در آخرین روز مسابقات به دست بیاره. در واقع امروز می تونه آخرین روز شروع ما یا شروع آخرین روز ما باشه. کاویانی: بچه ها تا این لحظه به غیر از رژه افتتاحیه در هیچ بخشی موفق ظاهر نشدند. خیابانی: بعله همونطور که گفتم مدال هامون می تونه کمتر یا بیشتر بشه، که تو این المپیک مدال ها داره کمتر میشه. کاویانی: خب تصاویر
ارادت شهید غوابش به ائمه اطهار(ع)/دعا کنید شهید شوم
خواهم به جبهه بروم، مادرم مانند همه مادران احساساتی بود و می دید در منطقه حصیرآباد هر چند وقت یک بار شهید می آوردند به خاطر همین ترسیده بود و به کریم گفت که تو حتی ریش و سبیل نداری که می خوای بری جبهه. کلاس سوم راهنمایی بود که مثل همیشه کتاب هایش را در بند کشی جا داد و آنها را مانند یک جعبه قنادی با خود به مدرسه برد، ظهر شد و همه منتظر کریم بودیم که از مدرسه برگردد ولی خبری نشد، حدس ما
مذاکرات رضاییان با تراکتور و سپاهان متوقف شد / طاهری وارد ماجرا می شود؟
!!! نقل قول +35 #38 جواد 2016-08-21 10:53 رضاییان حتی اگه بیادم باید ذخیره ماهینی بشینه، تا اگه خدای نکرده ماهینی دو اخطاره یا مصدوم شه دست تیم خالی نشه،مخصوصا اگه بازیای آسیایی و حذفیم شروع شه بازیها فشرده میشن.ولی با این حال همه هوادارا پشت برانکو هستند و هرچی اون بگه رو قبول دارن. ادمین لطفا بچاپ نقل قول +25 #37 محسن کامیاب 2016-08-21 10:52 امدنش
توئیت های جذاب در وصف کمیل
؟ *رسما سالن رو به غوغاکده تبدیل کرد٬ شاهکار مسلم. *فقط کشتی گیرای ایرانی میتونن اینطوری تو نیمه نهایی ضربه فنی کنن. انگار حریف تمرینیه.(سیامک انصاری) . *کمیل قاسمی انگار یکی زنگ خونشونو زده بود سریع اومد که بره درو باز کنه. *کمیل سی ثانیه. *کشتی گیر عامریکا دیگه اون آدم سابق نمیشه *کمیل قاسمی رکورد اوسین بولت رو شکست ! * کمیل قاسمی جوری آمریکاییه رو اینرو اونرو میکرد که انگار استرس داشت طرف رو تشک ته بگیره.
نیم صفحه اول روزنامه های ورزشی صبح کشور
بازی نمی کنن ؟ تیم داره نتیجه می گیره ! معلومه روزنامه ی گل ضد پرسپولیسه ... نقل قول +5 #14 آسمونم قرمزه 2016-08-21 12:36 بچه ها طنزنامه ششتقلال روزبه آردا توران ???????????? چه عشقی کردن عکس یه پرسپولیسی قهرمان المپیک گذاشتن رو جلدشون نقل قول +6 #13 Abbas 2016-08-21 11:44 روزبه آردا توران نقل قول +6 #12 Shahriar 2016-08-21 11:30
برانکو نترسد و حرفایش را بگوید/پاداش طلایی حق داوران ایرانی است
/> عوضی خودتی میدونی عوضی هستی مردک نقل قول +36 #7 بهنام 6666664444 2016-08-20 18:31 تو همونی نیستی خسروی رو تهدید کردی گفتی بگه پنالتی سایپا کیسه رو درست اعلام کنه عوضی نقل قول +32 #6 عادل 2016-08-20 18:29 اگه مشکل نداشتی عوضت نمیکردن عوضی نقل قول +32 #5 سجاد 4610 2016-08-20 18:23 هر چی فکر میکنم کرم داری عن
نقد فیلم: فارست گامپ
یابد. بوبا می میرد و فارست زخمی جزئی برداشته ولی سرگرد دن هر دو پایش را از دست می دهد. دن بخاطر آنکه تا آخر عمر فلج است و با افتخار نمرده و گمان می برد فارست نگذاشته به سرنوشتش برسد از او خشمگین است. فارست مدال افتخار می گیرد و در دوران نقاهت استعدادش در پینگ پنگ شکوفا می شود. در حالیکه او به مسابقات جهانی می رود و یکی یکی پله های افتخار را طی می کند زندگی جنی هر روز در سراشیبی است. اعتیاد و روابط