چهارشنبه ۰۳ تیرساعت ۱۳:۰۲Jun 2026 24
جستجوی پیشرفته
روزنامه ابتکار ۱۳۹۵/۰۶/۰۲ - ۰۸:۱۵

آزادکاران ایران در ریو به دوره طلایی نزدیک شدند

تیم ملی کشتی آزاد ایران در رقابت های المپیک ریو اگرچه چند مدال ارزشمند را از دست داد اما با همین نتایج هم دومین تیم برتر این رشته کشورمان در تاریخ مسابقات المپیک است. به گزارش "ورزش سه"، شاگردان رسول خادم در رقابت های المپیک ریو در 6 وزن روی تشک رفتند که در پایان با 3 مدال خوشرنگ به کار خود پایان دادند. حسن یزدانی(طلا)، کمیل قاسمی(نقره) و حسن رحیمی(برنز) مدال آوران آزادکار کشورمان بودند که البته این تعداد می توانست بیشتر هم شود ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)