چهارشنبه ۰۳ تیرساعت ۱۷:۱۹Jun 2026 24
جستجوی پیشرفته
فاش نیوز ۱۳۹۵/۰۶/۰۳ - ۰۹:۳۷

آشوب علیه نظام و ادعای آشتی ملی؟!

آشوب افکنی و سپس ادعای آشتی ملی مگر خاله بازی است که هر وقت خواستند مملکت را به هم بریزند و هر وقت خواستند ادعای آشتی کنند؟ داریوش سجادی همکار پیشین نشریات اصلاح طلب نوشت: علی یونسی در مصاحبه با روزنامه اعتماد گفته روحانی به دنبال طرح آشتی ملی میان جناح های سیاسی بود که اگر این اتفاق رخ می داد بی شک مهم ترین اهرم قدرت او محسوب می شد... اگر آشتی ملی در کشور رخ می داد این مسائل حل می شد و به نفع نظام بود و تنها کسانی ناراحت بودند که نان شان در این دعواهای سیاسی است ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)

برچسب خبرهای مرتبط