سه شنبه ۰۲ تیرساعت ۰۸:۲۰Jun 2026 23
جستجوی پیشرفته
جنوب ایران ۱۳۹۵/۰۶/۰۶ - ۰۷:۳۳

معاونین وزرا و مدیران کل می توانند دوتابعیتی باشند اما فرمانداران نمی ...

متاسفانه اکنون راه برای تصدی مسئولیت توسط آقازاده های وارداتی به مسئولیت های حساس در حد مدیرکل و معاون وزیر با این نوع قانون گذاری باز است و این ضعف قانونی به شکل جدی منافع ملی را تهدید می کند. انتظار می رود نمایندگان مجلس با اصلاح مجدد این ماده و فراگیرتر کردنش به تمامی مسئولیت های حساس که شماری از آنها اعلام شد، زمینه نفوذ دو تابعیتی ها را به مناصب حساس بگیرند. ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)

برچسب خبرهای مرتبط