پنجشنبه ۰۴ تیرساعت ۱۰:۴۰Jun 2026 25
جستجوی پیشرفته
ورزش 11 ۱۳۹۴/۰۱/۲۷ - ۲۲:۴۴

خوردبین: به داوری باختیم

به گزارش ورزش 11، محمود خوردبین پس از شکست پرسپولیس مقابل سپاهان عنوان کرد: به داور بازی باختیم. اکبریان، داور این بازی باید در صحنه ای که طارمی در محوطه جریمه سرنگون شد اعلام پنالتی و بازیکن سپاهان را اخراج می کرد اما این کار را نکرد. وی در خصوص مشکل مالیاتی نوری، علی عسگر، نورمحمدی 3 بازیکن پرسپولیس برای خروج از کشور گفت: به زودی مشکل آنها رفع می شود و تیم را برای بازی برابر لخویا همراهی می کنند. ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)