سایر منابع:
سایر خبرها
یمن را نمی بینند. دبیر شورای عالی امنیت ملی با تأکید بر اینکه هرجا مظلومی وجود دارد، حتماً دفاع تبلیغاتی، زبانی، رسانه ای و سیاسی از آن خواهیم کرد ابراز امیدواری کرد که فاجعه روز شنبه یمن تکرار نشود و سازمان های بین المللی به وظایفی که در ایجاد صلح دارند عمل کنند و کشورهای فروشنده سلاح های مرگبار به سعودی ها این کار را متوقف کنند. شمخانی همچنین از افکار عمومی غرب خواست در قبال سلاح هایی که در دولت ...
سینما به دلیل عارضه در دستگاه گوارشی (سنگ صفرا) ... صفحه اصلی سرویس ها ... فرخ نژاد در گفت وگویی با ایسنا در تقدیر از پرسنل بیمارستان خطاب به آن ها .... ملاک تشخیص سن برای برخورداری از مزایای تأمین اجتماعی چیست ؟ ... تلف شدن روزانه 160میلیون ساعت از وقت دختران برای کار در خانه ... 1 روز پیش – علت عمل جراحی و بستری شدن حمید فرخ نژاد در بیمارستان علت عمل جراحی و بستری ... بستری شدن حمید فرخ ...
عریان در حمام است (شخصیتی که صنم آن را بازی می کند) از ویلی (شخصیتی که عماد آن را بازی می کند) خواسته بود. و دو سه فصل پس از تعرض، لیندا (شخصیتی که رعنا آن را بازی می کند) مشغول کوک زدن جوراب ویلی است که دیالوگ ها یادش می رود. اشاره ای هوشمندانه برای ایجاد قرینه از طریق نمایش "مرگ فروشنده". ** بابک مشغول جمع کردن لباس های آهو از کمد است و رعنا ایستاده در چارچوب درِ اتاق، نظاره گر است. بابک ...
را درک کند؛ رعنا هر شب بر مزار فروشنده اشک های همسرش را باریده است. قضاوت اینکه آن سیلی به حق بود یا نه، البته مانند همه فیلم های دیگر فرهادی بر عهده شخص بیننده است، اما آنچه تردید ما را به وجود می آورد، آینه ای است که راوی در برابر عماد و در برابر قدرت درک همه ما قرار می دهد.
...، تحلیل داستان ساعدی و تماشای فیلم مهرجویی در کلاس، در شرایطی که فیزیک صورت عماد از فرط بی خوابی و بی پناهی در مرز استحاله ای مش حسنوار قرار گرفته است) و گوزن ها (داخل شدن مشکلات بازیگران در مناسبات بیرون از نقش هایشان، به نقش هایشان بر صحنه و به این ترتیب، تحت تأثیر قراردادن صحنه اجرا و پشت صحنه نمایش) و بیش از همه قیصر (و تقابل مدیریت دقیق و عقلانی بحران از جانب عماد تا به انتها- مگر سیلی آخر ...
شده است اما واقعیت این است که گرز زنجیردار نه تنها در زمان مبارزات گلادیاتوری وجود نداشته، بلکه 900 سال بعد نیز وجود نداشته و درست در اواسط قرون وسطی چنین سلاحی راه به جنگ ها باز کرد. در صحنه ای دیگر نیز ارابه هایی را می بینیم که با سرعت در حرکتند و با واژگونی یکی شان گردوغبار تمام قاب را پر می کند. ای کاش صحنه تا پیش از فرونشستن گردوخاک تمام می شد، چون وقتی دیگر غباری نمانده، ناگهان در پلانی ...
تغزلی و زیبایی شناسانه در فیلم های فرهادی همیشه برای من آزار دهنده بوده. خصوصا در فروشنده که ظرفیت بیشتری برایش وجود داشته. فرهادی می توانست این فضای زیبایی شناسانه را نه در خانه، بلکه روی سن تئاتر ایجاد کند و از ظرفیت های نمایش میلر غافل نشود. مثلا صحنه ای که رعنا دیالوگش را فراموش می کند می توانست به لحظه ای تکان دهنده از جنس شب افتتاح کاساوتیس تبدیل شود. ولی این اتفاق نمی افتد و همه چیز خیلی ساده ...