پنجشنبه ۰۴ تیرساعت ۰۹:۴۵Jun 2026 25
جستجوی پیشرفته
بی باک نیوز ۱۳۹۴/۰۲/۰۵ - ۲۰:۰۷

احضار دو بازیکن پرسپولیس به کمیته اخلاق

رئیس کمیته اخلاق با محکوم کردن حرکت دو بازیکن تیم فوتبال پرسپولیس بعد از بازی با لخویا قطر گفت: دو بازیکن خاطی تیم پرسپولیس را به کمیته اخلاق احضار کردیم و روز سه شنبه رای آنها را صادر می کنیم. علی اکبر محمدزاده در گفتگو با مهر، در خصوص درگیری دو بازیکن پرسپولیس با یک تماشاگر و رفتار ناشایست آنها با هوادار یاد شده گفت: ما این جریان را زیر نظر گرفته ایم و آنها را به کمیته اخلاق احضار کرده ایم. قرار است روز سه شنبه آنها در جلسه کمیته اخلاق حضور پیدا کنند و پاسخگوی رفتار خود باشند. ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)