چهارشنبه ۰۳ تیرساعت ۰۷:۵۷Jun 2026 24
جستجوی پیشرفته
نود ۱۳۹۴/۰۲/۰۶ - ۱۴:۳۲

نویر: خوشحالم برنده بازی با هرتا شدیم

وبسایت رسمی برنامه نود - دروازه بان ملی پوش بایرن از این که یارانش موفق شدند هرتابرلین را شکست داده و صاحب 3 امتیاز شوند، اظهار خوشحالی کرد. به گزارش وبسایت نود شب گذشته تیم فوتبال بایرن مونیخ موفق شد یک بر صفر هرتابرلین را مغلوب کند.مانوئل نویر بعد از بازی اظهار داشت: بازیکنان هرتا همگی مقابل دروازه خود تجمع کرده بودند که مانع گلزنی بایرن شوند. آنها در محوطه جریمه خود جمع شدند که بتوانند برابر حملات بایرن دفاع کنند ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)