چهارشنبه ۰۳ تیرساعت ۰۹:۴۸Jun 2026 24
جستجوی پیشرفته
خبرگزاری تابناک ۱۳۹۴/۰۲/۰۶ - ۰۹:۵۸

نویر: خوشحالم برنده بازی با هرتا شدیم

دروازه بان ملی پوش بایرن از این که یارانش موفق شدند مقابل هرتابرلین را شکست داده و صاحب 3 امتیاز شوند، اظهار خوشحالی کرد. به گزارش فارس شب گذشته تیم فوتبال بایرن مونیخ موفق شد یک بر صفر هرتابرلین را مغلوب کند.مانوئل نویر بعد از بازی اظهار داشت: بازیکنان هرتا همگی مقابل دروازه خود تجمع کرده بودند که مانع گلزنی بایرن شوند. آنها در محوطه جریمه خود جمع شدند که بتوانند برابر حملات بایرن دفاع کنند. در این شرایط فقط گلی شبیه به آنچه زده شد، می توانست بایرن را صاحب پیروزی کند. ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)