چهارشنبه ۰۳ تیرساعت ۲۳:۱۰Jun 2026 24
جستجوی پیشرفته
خبرگزاری فارس ۱۳۹۴/۰۲/۰۷ - ۱۹:۵۰

نوشداروی 3 امتیازی نفت گچساران/نفت به دسته دو سقوط کرد

به گزارش خبرگزاری فارس از گچساران، عصر امروز تیم های نفت و گاز گچساران و فولاد نوین اهواز در آخرین بازی خود در لیگ دسته یک کشور به میزبانی تیم گچسارانی به مصاف همدیگر رفتند. تیم نفت و گاز گچساران که امیدهای خود را برای ماندن در لیگ دسته یک کشور تا حدود زیادی از دست داده بود در این دیدار با امید به نتایج دلخواه در دیگر دیدارهای همزمان بازی تهاجمی را در دستور کار خود قرار داد. ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)