سه شنبه ۰۲ تیرساعت ۱۲:۳۲Jun 2026 23
جستجوی پیشرفته
خبرگزاری فارس ۱۳۹۳/۱۰/۲۸ - ۰۹:۰۱

ایلام صاحب باغ فرهنگی می شود

حبیب الله منصورپور امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در ایلام اظهار داشت: پیرامون پروژه " باغ فلاحتی" نشستی در استانداری ایلام برپا شد و در این نشست محمدرضا مروارید استاندار ایلام، عبدالرضا بازدار رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان ایلام، ناصر خوش خبر فرماندار ایلام و دیگر معاون های استانداری ایلام حضور داشتند. ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)