چهارشنبه ۰۳ تیرساعت ۱۰:۴۲Jun 2026 24
جستجوی پیشرفته
خبرگزاری فارس ۱۳۹۴/۰۲/۰۸ - ۰۷:۵۸

بروز خسارت به 90 درصد باغات گردوی تویسرکان بر اثر سرمازدگی

مسعود اکبری امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در تویسرکان، با اشاره به سرمازدگی بخش گسترده ای از باغات گردو و میوه تویسرکان اظهار کرد: بر اثر سرمازدگی پنجم اردیبهشت ماه سال جاری به 80 تا 90 درصد باغات گردو و 60 درصد سایر باغات تویسرکان خسارت وارد شده است. وی اراضی زیرپوشش باغات تویسرکان را 8 هزار و 300 هکتار عنوان کرد و ادامه داد: 5 هزار هکتار از این مجموع را درختان گردوی بارور به خود اختصاص داده که حداقل چهار هکتار از باغات گردو بر اثر سرمازدگی دچار خسارت شده اند. ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)