سه شنبه ۰۲ تیرساعت ۱۰:۱۶Jun 2026 23
جستجوی پیشرفته
نود ۱۳۹۴/۰۲/۱۳ - ۱۵:۲۵

طارمی: امیدوارم مقابل بنیادکار جشن صعود بگیریم

وبسایت رسمی برنامه نود - مهاجم تیم فوتبال پرسپولیس گفت: امیدوارم با برد مقابل بنیادکار و مقابل هواداران مان بتوانیم صعود از این مرحله در لیگ قهرمانان آسیا را جشن بگیریم. به گزارش وبسایت نود، مهدی طارمی در خصوص بازی با پیکان و گل 3 امتیازی خود اظهار داشت:چاره ای جز برد نداشتیم و بچه ها همه زحمت کشیدند و توانستیم موفق شویم. گل من حاصل تلاش همه همبازیانم بود و خوشحالم که این بار گلم با سه امتیاز همراه شد. ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)