سایر منابع:
سایر خبرها
روایتی خواندنی از فرهنگ تعارف ایرانیان
هرگز بپذیرند که طور دیگری است. یک بار در تهران می خواستم سوار تاکسی شوم و بعد از کلی چانه زدن سر بیست و پنج هزار تومان با یکی از راننده ها توافق کردم. به مقصد که رسیدیم پول را نگرفت. خیلی متعجب شدم. با لبخند گفت "قابل ندارد". من هم که گیج شده بودم اصرار کردم. ولی باز هم قبول نکرد. آخرش بی خیال شدم و با صورتی خندان از ماشین بیرون آمدم. باورم نمی شد ولی به خودم گفتم "ایرادی ...
اگر تحریم جدیدآمریکا اجرایی شود جمهوری اسلامی واکنش نشان می دهد/برنامه دشمن در مورد بسیج، نفوذ و رقیب ...
این خصوص می تواند کمک و نقش آفرینی کند. حضرت آیت الله خامنه ای در بخش دیگری از سخنان خود به مسائل مربوط به ایران و دولت مستکبر امریکا اشاره کردند و گفتند: ما فعلاً امکانی برای قضاوت درباره دولت جدیدی که قرار است سرکار بیاید نداریم، اما دولت کنونی، برخلاف آنچه در موضوع برجام تعهد کردند و تصمیم گیری های مشترک انجام شده، که آن زمان مسئولین به ما اعلام کردند، عمل می کند و تخلفات متعددی را مرتکب ...
بیضایی و عقاید فرقه ای/ دانشی که برای ساختن یک جهان وهمی در سینما، تئاتر یا متون نمایشی به کار آمده است!
در سلماس (آذربایجان غربی)، عده ای از پیروان او دست به شورش برداشتند و سرکوب شدند. چریکۀ تارا، تعزیه ای است برای مرگ آن افراد. نعمت الله ذکایی بیضایی (1365-1282 ش.) که در شعرهایش به ذکایی تخلص می کرد متولد آران بیدگل بود و به بهائیت تعلق وافر داشت. از این شخص در آران، فرزندی به نام بهرام در سال 1317 متولد شد و به راه پدر رفت. فرزند ارشد بهرام به نام نیلوفر، در سال 1345در تهران به دنیا ...
خونه خوبه بعد از ماه صفر روی آنتن شبکه سه
از این مهارت ها به زیر مجموعه هایی تقسیم می شوند. بنی عادت یکی از بخش های این برنامه خواهد بود که در بخشی حدود 41 دقیقه به داستان زندگی افرادی می پردازد که از اعتیاد رهایی یافته اند یا در این راه فنا شده اند. همچنین این بخش شامل زیر مجموعه هایی است که به بررسی جامع اعتیاد و چگونگی مبارزه با آن می پردازد. جشنواره فیلم کوتاه، مغز بادام، مشاوره، آشپزی، ایران شناسی، بخش پزشکی، کارآفرینی در منزل، ورزش آپارتمانی، پرورش گل و گیاه آپارتمانی و وب گردی، از بخش های مختلف این برنامه خواهند بود که در هر یک از آنها کارشناسان مربوطه توضیحاتی را برای مخاطبان ارائه خواهند کرد. ...
رد پای بسیج، در ایجاد اشتغال/بسیجیان؛ مدافعان اقتصاد مقاومتی
موادغذایی موجود در سفره حاصل دسترنج خودشان بود. حکمت الله علاوه بر باغداری همزمان مدتی نیز قصاب روستا بوده است، از این رو زمانی که یکی از گاوهایش به واسطه خوردن کودشیمیایی بیهوش می شود، او را به اصطلاح جراحی می کند و تمام مواد سمی را از شکم گاو بیرون می کشد، برای بخیه زدن قسمت های بریده شده از بدن گاو بلافاصله یکی از اقوام خود که دکتر است را تلفنی مطلع می کند و دکتر به موقع رسیده و ...
لبخند رخساره به تدوین نزدیک شد
اشاره به این که سعید نعمت الله مشغول نگارش بخش های پایانی لبخند رخساره است عنوان کرد: کار از نیمه گذشته است و به زودی با تدوین سکانس هایی که در مشهد ضبط کردیم، امیر شیبان خاقانی تدوین نهایی قسمت های این مجموعه را شروع می کند. توفیقی درخصوص تفاوت لبخند رخساره با کارهای قبلی اش هم گفت: به دلیل اینکه این سریال هم به قلم سعید نعمت الله است از نظر نوع نگارش قطعا شباهت هایی با مجموعه پشت بام ...
نویسندگان و هنرمندان در پویش کتابخوانی
به گزارش جام جم آنلاین از شبکه رادیویی ایران، پویش ملی من کتاب می خوانم که هم اکنون مرحله سوم خودرا پشت سر می گذارد با پرداختن به موضوع کتاب در برنامه های مختلف رادیو ایران ادامه یافت ودر همراهی با این حرکت ادبا و نخبگان زیادی به این پویش پیوستند. یکی از کارهای دیگر که زیر مجموعه این پویش انجام شد، اجرای نمایشگون (پرفورمنس) من کتاب می خوانم در منطقه 3 تهران بین مردم بود. از جمله کسانی که اخیرا به این پویش پیوسته اند عبارتند از :استاد بهروز رضوی (گوینده )، حسام الدین سراج (موسیقیدان ) فرخ نعمتی (بازیگر )دکتر صلاحی (رییس سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران) دکتر محسن سلیمانی (رییس فرهنگسراری ارسباران )دکتر شهین اعوانی (استاد فلسفه)، محمد حسین کیانپور (نویسنده) ، مهندس شاهدایی (معاون وزیر نفت)دکتر ناصر پور صادق (رییس مرکز پژوهش و تولید علم)، ناصر عابدینی (جامعه شناس) دکتر غلامرضا شریعتی (استاندار خوزستان)، شهاب شهرزاد (کارشناس فرهنگی) ، حجت الاسلام والمسلمین عبدالله حسن زاده آملی (کارشناس فرهنگی)، حمید رضا داداشی (نویسنده)، عبدالرضا اکبری (بازیگر )، هرمز شجاعی مهر (گوینده پیشکسوت)، رضا خوشدل راد (کارشناس فرهنگی) دکتر مهدی طبا طبایی نژاد (مدیر مرکز گسترش سینمای مستند و تجربی)، دکتر محمد رضا خدادادی (مدیر عامل سازمان خبرگزاری جمهوری اسلامی ایران)، دکتر صالحی (معاون وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی)، مجید غلامی جلیسه (مدیر عامل خانه کتاب)، محمد رضا فرامرزی (شاعر خراسانی) ، جواد حعفری (شاعر)، حسین شنوایی (شاعر) ، فرزدق اسدی(شاعر و مترجم) ، محمد علی بهمنی (شاعر)، حمید رضا برقعی (شاعر) ، بیژن ارژن (شاعر)، پروانه معصومی (بازیگر) ، مجید مشیری (بازیگر)، شهرام عبدلی (بازیگر)، مریم طوسی (ورزشکار)، عالیه محرابی (بازیگر)دکتر احمد نادری (کارشناس سیاسی)، علی پور حسن (شاعر گیلانی)، مجتبی مصری (خواننده) ، امیدرمضانی (آهنگساز)، حمید رضا محمدی محمدی( نویسنده)، دکتر ابراهیم گودرزی (جراح)، مهدی صباغی (بازیگر پیشکسوت ) و معصومه سادات مرتضوی (کارشناس فرهنگی) ...
ساعت ها به نقش غفور فکر کردم
در دو فیلم اخیر نرگس آبیار، ایفاگر دو نقش از متفاوت ترین نقش های کارنامه تان بودید. میان سیدعلی بمون شیار 143 و غفور نوروزی نفس، چه تفاوت ها و شباهت هایی وجود دارد؟ تفاوت این دو نقش که زیاد است و در دو گروه جدا دسته بندی می شود. این دو نقش به لحاظ جغرافیا، شغل و شخصیت پردازی، فرق هایی اساسی با هم دارند. در ضمن تغییراتی که در فیزیک، آرایش مو و لباس غفور می بینیم، در سیدعلی بمون دیده نمی شود. البته این مساله ناشی از تغییرات اجتماعی است که در زندگی این آدم و اجتماع پیرامونش اتفاق می افتد که او را هم دستخوش تغییراتی می کند. اما شباهت هایی هم وجود دارد. هر دو از قشر کارگر هستند و یک بازه سنی را در فیلم طی می کنند. در شخصیت سیدعلی بمون این مساله بیشتر دیده می شود و حدود 30 سال زندگی و تغییرات این آدم را می بینیم و درباره غفور این بازه زمانی و تغییر سنی حدود هشت سال است. از دیگر شباهت ها این است که هر دو پدر هستند و فرزندانی دارند که عاشقانه آنها را دوست دارند، اما جنس عشق و دوست داشتن این دو مرد با همدیگر فرق می کند. از دیگر شباهت های این دو نقش می توان به عطوفت و مهربانی ذاتی آنها اشاره کرد. بله، همین طور است. مهربانی این دو فرد، شکل متفاوتی دارد. یکی مهربانی از جنس سیدعلی بمونِ کرمانی که کارگر معدن است و یکی از جنس غفور نوروزی، راننده خاور کفش بلا. هر دو آدم بااحساسی هستند، ولی شیوه بروز احساساتشان متفاوت است. در این دو فیلم، گریم های متفاوتی داشتید که مکمل خوبی برای بازی شما بود. بدون این که بخواهم ارزش کار گریمورها را کم کنم، به نظر می رسد بدون این گریم ها هم شما همین کیفیت و تفاوت بازی را ارائه می کردید. انگار شما از آن بازیگرانِ متکی به گریم نیستید. درست است؟ بله، متکی به گریم نیستم، ولی تابع نظر کارگردان و عقل جمعی هستم. منظورم از عقل جمعی این است که کارگردان، گریمور و بازیگر باید در گریم یک شخصیت به اجماعی برسند؛ اجماعی که باید منطقی و قابل باور باشد. من فقط یک عضو از این گروه سه نفره هستم و یک رای دارم. البته این را هم بدانید که اگر قانع نشوم، هیچ گاه قبول نمی کنم. خود من هم معتقدم آن روح شخصیت باید قابل باور باشد و آن چیزی که تماشاگر از درون شخصیت درمی یابد و حس می کند، مهم ترین وجه کاراکتر است. گریم به اقناع مخاطب و قابل باورشدن شخصیت کمک می کند. ما برای غفور و مقاطع مختلف حضور او در قصه، سه نوع گریم داشتیم که تابع شرایط سیاسی، اجتماعی، سیاسی و روان شناختی آدم هایی بود که از سال 56 تا سال 63 مسیری را طی کردند؛ یعنی دورانی که اتفاقات مهمی در این مملکت افتاد. همه کسانی که سنشان به آن دوران قد می دهد، یادشان می آید که روحیه آدم ها، لباس و آرایش آنها، دستخوش چه تغییرات عمده ای شد. اتفاقا می خواهم بگویم از منظری، گریم های این دو نقش بشدت حساس بود و اگر با بازی های ضعیف همراه می شد، نقش ها از دست می رفت و خوب درنمی آمد. درست است.این قدر درباره این گریم به من حرف زدند که فکر کنم برای نقش های بعدی، هیچ پروگ (موی مصنوعی) بلند دیگری را روی سرم نپذیرم. به هرصورت تماشاگر با یک زمینه ذهنی تصویری از مهران احمدی به دیدن این فیلم می آید و ممکن است در وهله اول، چنین موی بلندی او را پس بزند و متوجه مصنوعی بودن آن شود. من در این تجربه فهمیدم شاید تا جاهایی مخاطب، چنین چیزی را برنتابد که کار مرا به عنوان بازیگر سخت تر می کند. برای این که من مدام باید تلاش کنم این شخصیت قابل باور و قانع کننده باشد. به هرحال برای گریم نقش غفور من، خانم آبیار و آقای میرکیانی (طراح چهره پردازی) به یک توافق دسته جمعی رسیدیم. خانم آبیار عکسی از پدرشان با ویژگی هایی مشابه با نقش غفور از جمله همین مو داشت و می خواست چهره پدرشان تداعی شود. همان طور که اول فیلم هم آمده، خانم آبیار این اثر را تقدیم به پدرشان کرده اند. ظاهرا پدر خانم آبیار هم راننده بود؟ بله، همین طور است. به هرحال خانم آبیار در جاهایی، ویژگی ها و نشانه هایی از پدر خودشان را وارد نقش غفور کردند و اتفاقا این مساله به حس کارگردان و در نهایت حال و هوای خوب صحنه ها هم کمک می کرد و باعث می شد لحظه ها قابل باور شود. در هر صورت خوشبختانه مثل این که تماشاگر پس از حدود ده پانزده دقیقه فیلم، همراه شخصیت غفور می شود و او را با همین شکل و شمایل می پذیرد. ضمن این که حتما همه عوامل باعث می شوند یک فیلم برای مخاطب قابل درک و باور شود. شما بدون هیچ گریم خاصی، تفاوت ها را در بازی و نقش های مختلف نشان داده اید. مثلا در آلزایمر ، هیچ و روز روشن ، گریم خاصی ندارید و یک شکل هستید، اما اتفاقا جنس شخصیت ها بسیار از هم دور و متفاوت است. بله، سعی می کنم در همه نقش ها این طور باشم. اما الان پس از گذشت این چند سال حضورم در بازیگری، به این نتیجه رسیده ام که فکر می کنم شاید اصلا اشتباه به این عرصه آمده ام. من در بازیگری دنبال این هستم نقش هایی متفاوت از آدم هایی متفاوت را قابل باور بازی کنم، اما مثل این که برخی، بازیگری را طور دیگری تعریف می کنند و نمی گذارند هیچ تغییر عمده ای نه در روح و نه در فیزیک و نه در قیافه شان ایجاد شود. آنها سال ها یک نقش را فقط با تغییراتی جزئی بازی می کنند که آن تغییرات هم در حد اسم و فامیل و شغل نقش است! جالب اینجاست که خیلی محکم هم می گویند اصلا بازیگری یعنی همین. وقتی استاد شریفی نیا می گوید بازیگری یعنی این که خودتان را بازی کنید، من به خودم شک می کنم. چون ایشان الان جاهایی بازیگری را تدریس هم می کند. برنامه هفت، ایشان را همراه یک آدم کمتر دیده شده ای دعوت می کند تا میزگردی را درباره نقد بازیگری برگزار کنند. من فکر می کنم همه اینها یک برنامه ریزی است که بازیگری، خیلی ساده و راحت جلوه کند. شاید برای همین چیزهاست که وقتی آدم ها در خیابان مرا می بینند، می گویند چون ما خوب گریه می کنیم، خوب جوک می گوییم و خوب ادا درمی آوریم، پس می توانیم بازیگر شویم. به نظرم اینها مقصر نیستند. آنها احتمالا چون آن برنامه هفت را با حضور آقای شریفی نیا دیده اند، فکر بازیگری به سرشان زده است! بازیگران از بازی در نقش های متفاوت حرف می زنند، اما همیشه و شاید هیچ وقت این تفاوت واقعی نقش ها در عمل برای بسیاری اتفاق نیفتد. بازیگران چطور می توانند فرصت بازی در نقش های متفاوت را برای خود ایجاد کنند؟ این را نه بر مبنای توانمندی می گویم و نه براساس تلاشی که خودم برای بازی خوب و متفاوت می کنم. بحث به هیچ وجه شخصی نیست و می خواهم باتوجه به درسی ...
ساز خوش تلویزیون در شب های پاییز
های ریاضت گونه حالا و در شب های بلند پاییزی بخوبی به بار نشسته و نمایان شده است. پخش متوالی سه سریال درخور توجه و تامل و قابل دفاع، حاصل این تلاش است که لبخند رضایت را بر لبان مخاطبان قاب کوچک نشانده است. می توان امیدوار بود که این رویه میمون و مبارک همچنان استمرار داشته و مخاطبان تلویزیون تا آخر سال شاهد پخش مجموعه های نمایشی جذاب، پرتعلیق و دراماتیک باشند. سریال های جدید در راه است؛ همسایه ها، لیسانسه ها، پرستاران، روشنایی روز تاریکی شب و... و ... . محسن محمدی ...
لایه های پنهان یک بایکوت خبری
درباره این سکوت معنادار و نیز علل و عوامل اتخاذ سیاست بایکوت و سانسور در قبال واقعه باشکوه راهپیمایی اربعین با برخی کارشناسان و صاحب نظران گفت وگو کرده ایم که در ادامه می خوانید. اربعین؛ تصویر صلح و رأفت اسلامی دکتر محمد اخگری، استاد دانشگاه، راهپیمایی اربعین را حرکتی در راستای واقعیت های اسلام ناب محمدی(ص) می داند که رسانه های غربی به دلایل متعدد علاقه ای به نمایش چنین تصویری از اسلام ندارند. دکتر اخگری در این باره به جام جم گفت: بین رسانه های غربی و رسانه هایی که گروه های تکفیری و افراطی در فضای مجازی ایجاد کرده اند، نوعی پاسکاری رسانه ای اتفاق می افتد؛ یعنی وقتی اقدام جنایتکارانه ای رخ می دهد، خود گروه های تکفیری از آن محتوای رسانه ای تولید می کنند و در بستر رسانه های مجازی و شبکه های اجتماعی به اشتراک می گذارند و از آن سو، رسانه های اصلی این رخدادها و محتویات رسانه ای را بسط می دهند تا تصویری نادرست از اسلام به نمایش بگذارند. به اعتقاد این استاد دانشگاه رسانه هایی که چنین دیدگاه و خط مشی ای دارند، حرکتی مانند راهپیمایی اربعین را بایکوت می کنند چرا که این رویداد بزرگ نشان دهنده روح ایثار، از خودگذشتگی، صلح، رأفت، صفا، آرامش و انسان دوستی دین اسلام است. دکتر اخگری برخورد رسانه های غربی با واقعیت اسلام را مغایر با شعارهای این رسانه ها دانست و تاکید کرد: نوع مواجهه رسانه های غربی با راهپیمایی اربعین، به وضوح رویکرد دوگانه رسانه های غربی به موضوعات جهان اسلام را نشان می دهد و دیر یا زود بخصوص در این زمان که عصر ارتباطات است، اعتبار خود را از دست خواهند داد چرا که در دنیای امروز هیچ خبری پنهان نمی ماند و رسانه های برون مرزی و شبکه های اجتماعی با حرکت های خودجوش مردمی، دست به دست هم واقعیت را به جهان نشان خواهند داد. وی اطلاع رسانی درباره اربعین در بستر فضای مجازی را ضروری دانست و توضیح داد: باید فرهنگسازی کرد تا زائران ایرانی و نیز کسانی که از سایر کشورهای دنیا به راهپیمایی اربعین می آیند، این راهپیمایی باشکوه را در قالب عکس، نوشته و ویدئوهای کوتاه در شبکه های اجتماعی به اشتراک بگذارند. همچنین وظیفه و ماموریت رسانه های برون مرزی صداوسیما و رسانه هایی که در اتحادیه رادیو و تلویزیون های اسلامی هستند در این واقعه صدچندان است. آنها باید از تمام ظرفیت ها بهره بگیرند؛ بخصوص در فضای مجازی و شبکه های اجتماعی. راهپیمایی اربعین؛ الگوی صلح دوستان جهان مصیب نعیمی، سردبیر روزنامه الوفاق، اربعین را نماد صلح و همزیستی بشر از جنسیت ها، ادیان، مذاهب و فرهنگ های متفاوت می داند و معتقد است بزودی توجه همه جهان به این رویداد عظیم جلب خواهد شد. این کارشناس رسانه توضیح داد: چنین رویدادی که بارمعنایی و اخلاقی دارد و مبتنی بر همزیستی و فداکاری و گذشت و همکاری ا ...
تلویزیون مخاطبان شگفت انگیزی دارد
شما بازیگر کم سن وسال تری به نسبت دیگر هنرپیشگان حاضر در سریال هشت و نیم دقیقه محسوب می شوید؛ با این حال نگاهی گذرا به کارنامه کاری تان کافی است تا دریابیم طی این مدت در آثار سینمایی کارگردانان زیادی حضور پیدا کرده اید. شروع کار بازیگری برایتان به چه صورت بوده و چطور به اینجا رسیدید؟ من تقریبا از همان 18 سالگی وارد سینما شدم و از آنجا که به کلاس های بازیگری می رفتم، با اتمام کلاس ها خدا کمکم کرد و اتفاق خوشایند ورود به سینما برایم رخ داد. البته همان طور که می دانید در اوایل راه هنرپیشگی، بازیگر خودش خیلی حق گزینش ندارد بلکه انتخاب می شود؛ با این حال خدا را شکر می کنم که پروژه های خوبی به من پیشنهاد و شروع کارم با اتفاقات خوبی همراه شد. در همین مدت کوتاه بازیگری تان به قالب خاصی هم محدود نمانده اید و از سینما تا شبکه نمایش خانگی و این روزها هم که تلویزیون را تجربه کرده اید. این قضیه هم شانسی و اتفاقی بود؟ هر پروژه ای برای من مثل یک هندوانه در بسته است و آدم واقعا نمی داند کاری که به او پیشنهاد شده در نهایت منجر به اتفاق خوبی خواهد شد یا نه. البته قصه و متن کار برایم خیلی مهم است و این طور نبوده که مثلا با خودم بگویم الان حتما می خواهم این قالب را هم تجربه کنم. البته در این میان تلویزیون قالب متفاوتی محسوب می شود و احتمالا خودتان هم به این قضیه اذعان دارید که حضور در هشت و نیم دقیقه موجب شده بسیار بیشتر از قبل دیده و شناخته شوید. درست است؟ بله، خوشحالم که این را می گویید. در این چند سال خیلی دوست داشتم موقعیتی ایجاد شود که حضور در تلویزیون را هم تجربه کنم. تلویزیون رسانه ای بسیار مقدس و جذاب است، چرا که مخاطبان زیادی دارد و این مخاطبان واقعا شگفت انگیزند! با این حال نقشی که قرار بود با آن برای نخستین بار در تلویزیون دیده شوم هم برایم خیلی مهم بود. مدت ها بود به دنبال نقشی خوب و جذاب بودم و با خواندن فیلمنامه هشت و نیم دقیقه و شخصیت یلدا احساس کردم همان نقشی است که منتظرش بودم. در کنار این مساله، حضور گروه بازیگران خوب و کارگردان و تهیه کننده باعث شد برای قبول کار مصمم تر از قبل باشم. از ویژگی های نقشتان (یلدا) برایمان بگویید. او چه خصوصیات و ویژگی هایی دارد؟ تعریف خودتان از او چیست؟ یلدا را خیلی دوست دارم چون نقشی است که نوسان ها و بالا و پایین های زیادی دارد. او در تصمیماتش جدی است و دختری است که مدت ها بود به این شکل در تلویزیون مورد توجه قرار نگرفته و به آن پرداخته نشده بود. یلدا دختری ساده و پاک و زلال است که با همه وجودش عاشق شده و شخصیتی بکر و دست نخورده دارد. یلدا تا حدودی هم سن و سال خودتان است. چقدر تلاش کردید به لحاظ شخصیتی به وی نزدیک شوید؟ آیا خود او و اقدامات و تصمیماتش را درک می کردید و با آنها موافق بودید؟ یلدا دختری 18 ساله است و از این لحاظ کمی با من تفاوت دارد. با این حال خیلی با او ارتباط برقرار کردم. دخترهایی که به این سن وسال می رسند، اصولا همه به طور ناخودآگاه به دنبال کوه و پشتوانه ای می گردند تا بتوانند به او تکیه کنند و از آن احساس حمایت و امنیت دریافت کنند. احتمالا این عشق و علاقه بی حد یلدا به فرزین هم از همین جا ناشی می شود. دلیل دیگر رفتارهایش را در همان بکر بودن شخصیت و رفتار او می دانم و این که در اوج سادگی مدام جذب رفتارهای فرزین می شود. پس به عقیده شما یلدا آدم منفعلی نیست و فقط تصمیم گیری های اشتباهی دارد. درست است؟ دقیقا. اگر منفعل بود به حرف همه آدم های اطرافش گوش می کرد و هرچه آنها می گفتند می گفت باشد. اما الان می بینیم که این طور نیست و به حرف تنها کسی که گوش می کند فرزین است. شما از چهره های فعال در شبکه مجازی و بخصوص اینستاگرام هم هستید. بعد از دیده شدن در این مجموعه تغییری هم در صفحه تان به وجود آمد؟ تعداد دنبال کنندگان تان بیشتر نشد؟ خیلی! ناگهان دیدم فالوئرهایم بسیار بیشتر از قبل شدند و عده زیادی که تازه با مجموعه هشت و نیم دقیقه مرا دیده بودند به دنبال صفحه شخصی ام در اینترنت آمدند. و بازخوردهای این افراد به چه صورت است؟ بیشتر نظراتی که برایتان می گذارند چیست؟ قبل از هر چیز خدا را شکر می کنم که از همان یکی دو قسمت اول، کار گرفت و مجموعه دیده شد. دلیل این استقبال و دنبال شدن در صفحه ام هم به خاطر همین است. نکته دوم این که من جزو آن دسته از بازیگرانی هستم که خوشبختانه صفحه ام جو آرامی دارد و خیلی پر از نظرات توهین آمیز یا کلماتی که مجبور به حذف کردنشان باشم نیست. الان که مجموعه دارد پخش می شود مردم درخصوص نقش یلدا هم با من صحبت می کنند و خیلی هایشان به هم تاکید می کنند که زن فرزین نشو و گولش را نخور! از این نوع نظرات جالب و جذاب زیاد دارم و از این بابت خوشحالم. زهرا غفاری ...
گریم متفاوت از صابر ابر + عکس
به گزارش جام جم آنلاین ، صابر ابر بازیگر سینما در فیلم بی حساب به کارگردانی مصطفی احمدی این گونه گریم شد.
انعکاس حماسه اربعین جامع و هنرمندانه بود
...: با بررسی هایی که در تهران داشتم، بیش از 50 درصد اطلاعات و اخبار مربوط به مرز و تردد زائران و اطلاع رسانی هایی که ستاد بر عهده داشت، حاصل تلاش همکاران ما در مرکز ایلام به ویژه همکاران پرتلاش حوزه خبر بود. قائم مقام سازمان صدا وسیما به ارتباطات گسترده و زنده صدا و سیمای مرکز ایلام از مرز مهران با شبکه های ملی و استانی اشاره کرد و افزود: با تمهیدات اندیشیده شده ارسال تصاویر و ارتباط زنده با شبکه های ملی و استانی از طریق لینک، SNG و فیبر نوری میسر می شود که در واقع یک مجموعه ایمن و با سرعت برای انتقال سیگنال فراهم کرده بودند و به واقع این تلاش ها جای قدردانی دارد. ...