چهارشنبه ۰۳ تیرساعت ۰۹:۰۳Jun 2026 24
جستجوی پیشرفته
خبرگزاری فارس ۱۳۹۴/۰۲/۲۲ - ۱۲:۴۹

مبارزه با علف های هرز در سطح 30 هزار هکتار از اراضی کرمانشاه

سیدافشین صفوی امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در کرمانشاه از مبارزه با علف های هرز در سطح 30 هزار هکتار از اراضی استان کرمانشاه خبر داد. وی تصریح کرد: با توجه به اینکه مرحله دوم مبارزه با علف های هرز در سطح استان آغاز شده، کشاورزان باید هر چه سریع تر نسبت به سم پاشی مزارع خود اقدام کنند. به گفته معاون بهبود تولیدات گیاهی سازمان جهاد کشاورزی استان کرمانشاه، در حال حاضر کشاورزان باید مبارزه با آفت سن پوره گندم و جو را انجام بدهند. ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)